Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drone

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Drone

    Hei!
    Vet ikke om dette er riktig plass, men noen som vet om en billig/grei drone som kan brukes i lag med GoPro2/3?

  • #2
    kjøp deg DJI Phantom. Masse bang for the bucks, enkel i bruk. Tut og kjør fra dag èn.
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Koster ikke den opp i 5-6000 kr? Finnes det ikke noe billigere alternativer?

      Comment


      • #4
        jo, men du har alt du trenger og slipper å finne opp kruttet på nytt...

        Alternativene er så mangt, men skal før du vet ordet av det er du oppe i 5-6k uansett.
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Det kan kanskje være verdt å vente på denne, den skal være "like om hjørnet". Jeg vil ikke si at den, i likhet med Phantomen er billig, men jeg tror nok at det er denne prisklassen du må sikte på hvis du skal ha gps, return home osv og samtidig kunne fly rett ut av esken.

          Comment


          • #6
            Hm, er mye penger for en lærling som er helt nybegynner. Men blir jo fort ett par tusen når man først begynner.

            Comment


            • #7
              Slik bygger du ditt eget quadkopter – del 1

              Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking 
              You cant take the sky from me.

              Comment


              • #8
                hadde vært artig og laget ett eget, får se hva tid jeg har

                Comment


                • #9
                  Sånn i forhold til kost, er det desidert billigst.
                  Men det krever at du setter deg inn i ymse i forkant, og er fortrolig med blant annet lodding.

                  Får vel en grei quad til 1000-1200 + radio og mottaker.
                  You cant take the sky from me.

                  Comment


                  • #10
                    Her er et par komplette som bare trenger radio og batteri. De kommer kun med såkalt kontroller, ingen GPS eller annen hjelp, men det er vel fullt mulig å oppgradere dem. Butikken jeg linker til er forøvrig å anbefale, de knuser Hobbyking på leveringstid.

                    LOTUSRC T380S Quadcopter ARTF (FPV Carrier) | LOTUSRC
                    Dualsky HORNET 460 Quadcopter ARF | DUALSKY

                    Comment

                    Working...
                    X