Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ros til RCPro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ros til RCPro

    Vil bare dele min begeistring og gi ros til RCPro
    RCPro.no

    Dette p.g.a. usedvanlig og rask service.
    Sendte en forespørsel i går 17/8 om de hadde deletegning/beskrivelse til et esky Lama V3, og tror dere ikke at jeg fikk dette tilsendt som PDF i dag 18/8 på en Søndag. Dette er intet mindre enn usedvanlig og fortjener litt (les: MYE ) ros. Må vel også si at jeg ikke har handlet noe hos dem og ventet nok ikke svar. Men det blir nok etter dette.

    Mvh Hoppfly

  • #2
    God å høre
    Jeg har kjøpt noe av dem, og alltid fått rask og god service! Eneste ulempen er at frakten tar litt lengre tid enn enkelte andre butikker pga beliggenheten.. Men jeg gir også 1+ til rcpro
    ---
    Mvh
    Hasse Andre Ruud
    Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

    Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

    Comment


    • #3
      Har bare gode erfaringer med rcpro jeg også. Bra at du deler det

      Comment


      • #4
        Jeg mottok en pakke fra RCpro på onsdag, de er kjappe til å sende bestillingen - all ros for det.

        Men posten bruker laaang tid oppi nord, pakken lå to døgn i Fauske, som ikke akkurat er store stedet, men ble sendt mellom to postnummer på Fauske.
        En på jobben mente at han ene postmannen på Fauske, flyttet sikkert pakken fra inn til ut-kurven på kontorbordet sitt - og det trengte han nok et par dager på...
        Gikk 6 dager før jeg hadde varene etter postens Amish-transport med hest og kjerre....

        Comment


        • #5
          rcpro sender alltid, med en gang, men er som du sier litt bob bob med levering

          ofte har man det neste dag i postkassa, men med tollpost har det gått over 1 uke

          Comment


          • #6
            De KAN sende kjapt også! Måtte ha en HV ESC fort og gæli. Fikk det sendt med ekspress over natten og fikk det på døra dagen etter! At det kosta 530,- i frakt må man bare godta. Super service av de gutta der!
            Stig-Arne Isaksen

            Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
            Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
            Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

            Comment


            • #7
              tummen up fra meg også

              usb kontakt på min FBL enhet løsnat , fick en ny enhet
              takk Emil
              Goblin 700 : vbar 5,3 pro
              Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

              HD 500 Cell : brain2

              DX9

              Comment


              • #8
                Jeg er ikke så fornøyd! For mange måneder siden hadde jeg en bestilling som blei betalt med visa med det samme og bestillingen inneholt bla tyflon eksos skjøter.Dagen etter fikk jeg mail om at de ikke hadde desse tyflon røra på lager og om jeg ville ha penga tilbake eller vente i 4-5 uker til de fikk inn nye,jeg svarte at jeg ville vente og siden har jeg ikke hørt en lyd fra de! jeg har sent 2-3 mailer om jeg snart får varene mine men de svarer ikke!

                Geir

                Comment


                • #9
                  Må være en liten miss hvis du ikke har fått svar fra oss, du hører fra oss på mail om litt.
                  NB! Husk å bruke info@rcpro.no hvis dere sender mail til oss, så er dere sikker på å få svar innen rimelig tid
                  Emil Nilsen
                  www.rcpro.no

                  Comment


                  • #10
                    Jeg er fast kunde og kan ikke få gitt gutta i RCPro nok ros. Gang på gang er det knaill service, topp kundebehandling, nå senest i min siste ordre. Takk Emil & Co! Det er noen riktig bra aktøreri tillegg til RCPro, jeg synes Rasmus på RCbatterier yter topp service, er også godt fornøyd med Elefun.
                    Her i Oslogryta er det så som så både med service og priser............



                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by telecaster View Post
                      Her i Oslogryta er det så som så både med service og priser............
                      Søringer... de er nok opptatt av å drikke kaffe latte

                      Jeg har kun gode erfaringer med både rcpro og rc-batteri. Responsive er de også, selv om det noen ganger tar flere minutter før de svarer på mail på en lørdagskveld
                      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                      Anything worth doing is worth overdoing!

                      Comment


                      • #12
                        Helt enig. RcPro er fabelaktige hva service gjelder. Har kjøpt både en Futaba 12Z og en 18MZ fra de (pluss mye annet) - og hver gang er det strålende service. Mange har mye å lære av hvordan herrene der oppe i nord driver butikk.
                        Stå på!

                        Comment


                        • #13
                          Hei Emil : er det møjligt å har reserve deler under de olika modeller istellet allt på samma plats med många sida å bla genom
                          allså det eg mena exp. deler til Goblin - deler till G700 under G700 osv så om man vil har deler før G500 så gå man under deler til G500 og slipper å må bla genom hela deler liste ,
                          det med alla de andra modeler , Align , Mikado osv
                          takk
                          Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                          Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                          HD 500 Cell : brain2

                          DX9

                          Comment


                          • #14
                            Hallaisen. Jepp, vi jobber iherdig med ny nettløsning, men slikt tar tid, så jeg vil ikke helt spå når vi er klar med den.
                            Imidlertid, så finner dere allerede mange reservedelskart som er klikkbare. Se her for eksempel: .
                            Emil Nilsen
                            www.rcpro.no

                            Comment


                            • #15
                              Alt av reservedeler til Goblin 380 er også bestilt, men kommer ikke til oss før tidligst om et par uker vil jeg tro
                              Emil Nilsen
                              www.rcpro.no

                              Comment

                              Working...
                              X