Announcement

Collapse
No announcement yet.

* STM J-3 Cub RTF 2.4GHz *

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • * STM J-3 Cub RTF 2.4GHz *

    Hei, er ny på forumet og og kjøpte mitt første fly fra elefun, aldri flyd før så dette skal bli moro, men jeg har leita etter deler til dette flye men fant ikke noe, vet dere hvor jeg kan handle i norge eller noen utenlandske sider? Takker for hjelp på forhånd

  • #2
    STM J-3 Cub RTF 2.4GHz 121cm vingespenn - elefun.no - Radiostyrt hobby

    Det er en egen "flik" du kan trykke på som er merket: Reservedeler

    Lykke til med flygningen
    Pilot-RC Yak54 26% / EME 35
    Extreme Flight Edge 540T-EXP 48"
    RCF RS352 EPP
    GP Viper-500 pylon
    1/3 Bush cub / JC120 prosjekt
    Spektrum DX6 & DX8

    Comment


    • #3
      Originally posted by Runar K View Post
      STM J-3 Cub RTF 2.4GHz 121cm vingespenn - elefun.no - Radiostyrt hobby

      Det er en egen "flik" du kan trykke på som er merket: Reservedeler

      Lykke til med flygningen
      fant noe der,men ser også att noe er utsolgt,var og flydde for første gang i dag,har blit forelskelset i flye mitt tros en liten krasje,motor feste ble skeivt,vet ikke om det er mulig og reparer,motoren peker nedover,jeg flydde etterpå og det funket altså,syns jeg er flink og klapper meg selv på skuldra att det gikk greit tross alt første gang,men skulle helst retta opp motorplata,noen ide? hva bruker man til og lime isopor?

      Comment


      • #4
        Globy har også noe på lager :
        [url="[[url]http://www.globy.no/rc-hobby/fly/deler-og-oppgraderinger-til-rtf-bnf-arf-pnp-fly/stm-flydeler/j-3-cub-flydeler/URL"][http://www.globy.no/rc-hobby/fly/del...b-flydeler/URL]
        Pilot-RC Yak54 26% / EME 35
        Extreme Flight Edge 540T-EXP 48"
        RCF RS352 EPP
        GP Viper-500 pylon
        1/3 Bush cub / JC120 prosjekt
        Spektrum DX6 & DX8

        Comment


        • #5
          Motoren skal peke litt nedover, samt litt til høyre, så det er ikke sikkert at du har bøyd noe i det hele tatt.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Kyrre View Post
            Motoren skal peke litt nedover, samt litt til høyre, så det er ikke sikkert at du har bøyd noe i det hele tatt.
            Hvor mye nedover og hvorfor litt til høyre?

            Comment


            • #7
              Hvor mye varierer fra modell til modell, og grunnen til at den skal peke mot høyre er for å motvirke dreimomentet til motoren. Det er ikke snakk om mange grader, kanskje en eller to.

              Comment


              • #8
                hei alle sammen,trenger litt hjelp til og finne propel til flye mitt da jeg knekt mitt,noe som kunne tenke seg og finne noe fra elefun som passer mitt fly? knak det orginale og kjøpe noen nye hos en lokal en men han har ingen flere inne så må bestile fra elefun,helt noe billigt da jeg ikke er noe flink og lande flye enda :P

                Comment


                • #9
                  Det enkleste er å spøre Elefun. mulig de har noe som passer
                  Mvh Andreas
                  Stevensaero, glede i noen balsaflak.
                  PCM.at mye glede i litt carbon
                  Mine fly sees under Sundtair sine Hangar ALBUM

                  Comment


                  • #10
                    Av de de har på lager så vil denne fungere, det vil for såvidt alle 8X4 elektro propeller gjøre, jeg tror STM bruker GWS propeller, men de er utsolgt. Ta også med en slik så du får balansert propellene også.
                    Last edited by Kyrre; 04-09-13, 23:43.

                    Comment

                    Working...
                    X