Announcement

Collapse
No announcement yet.

JR AirFlow DLG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    3 stk av det kvinnlige i huset mitt, ett bad det er ulevelig, så bad nr 2 er på sterk anmarsj
    Min Hjemmeside..

    http://sveininge.iflogg.com

    Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

    Comment


    • #32
      Søren. Hodet på den bakre nylonskruen røyk, kjøpte nye skruer på norwegian modellers. Men jeg kappet til skruen en anelse for lite med det resultat at motstykket med gjenger løsnet på insiden av podden i det jeg skrudde til. Dvs ikke noe feste for bakre skruen! Er jo bare å glemme å komme til inni podden baki der via canopy åpningen. Prøvde å løsne epoxyen til karbonstaget med varmepistol, men måtte gi meg etter at glassfiberen i podden begynnte å bli seig! Å feste vingen permanent går ikke da jeg ikke får plass i bilen med vingen på. Vurderer å borre et hull i underkant av podden og re-montere gjengehylsen fra undersiden, men det vil kanskje svekke podden mtp kreftene ved launch? Hmmm. Noen som har noen gode råd?

      Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	49.7 KB
ID:	608256

      Comment


      • #33
        Sjoh, var visst et velkjent problem det der i følge internett. Ordnet seg med litt ståltråd med en mutter i enden bak hylsen. Ga den en solid dose CA og dro til. Sitter fint nå. Så var det bare å styrke til bakenden av podden med glassfiber nå da, etter fadesen med varmepistol! Uff, stakkars dlg. Er vel oppe i 300g AUW etter dette. Jaja, heller denne enn en fancy sak til 6000,- ++

        Comment

        Working...
        X