Announcement

Collapse
No announcement yet.

RCF Turbo Crack Beaver EPP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Bruker UHU Por mer og mer istedenfor CA på foamies, det tørker fort nok og blir ikke så sprøtt. Har også prøvd denne fra HobbyKing og det fungerte også bra, men UHU er favoritten. GWS lim fungerer ikke så verst det heller, har jo ørten tuber liggende da det alltid følger med en i hvert sett.

    Comment


    • #32
      Enig, uhu er bankers!
      ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

      Comment


      • #33
        Noen som har fått luftet sin?

        Min står klar med 5x 9g servoer, vpp system og 3s 850 batteri. ble ikke direkte lett til epp fly å være, men satser på ikke gjør noe da den skal brukes ute
        Plane is temporary, glory is forever

        Comment


        • #34
          vel.. jeg har fått delene fra hverandre, og alt ligger klart til montering.... Men...

          regner med å være ferdig med husprosjekt ganske snart, og da må jeg få bygd denne.
          Har stort behov for hagefly asap.
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #35
            Min har flydd, og reparert og flydd, og reparert etc etc etc x 20. Og slik går no dagan.
            Artig fly. Flyr litt "tungt" i lufta. Har hatt mye morro med det de ukene jeg har hatt det. Hjulinnfestningen er tragisk dårlig konstruert, derfor har det blitt mye rep i det området.
            Mvh
            Morten Aase

            Comment


            • #36
              Originally posted by BjornA View Post
              Noen som har fått luftet sin?

              Min står klar med 5x 9g servoer, vpp system og 3s 850 batteri. ble ikke direkte lett til epp fly å være, men satser på ikke gjør noe da den skal brukes ute
              jeg har vpp og 3s 850 på min..funka ikke..så vidt flyet kom seg i lufta...
              Lars Petter Nesse

              Votec 322 40% 3W170cs
              Extra 330 40% 3W212cs

              Comment


              • #37
                Holder vel med 350mah 2s på denne?
                Min Hjemmeside..

                http://sveininge.iflogg.com

                Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

                Comment


                • #38
                  Jeg flyr min med 2S 450 batteri og anbefalt oppsett fra Elefun. Flyr helt utmerket, også vertikalt, med det oppsettet. Men den er litt "tung" i lufta, og faller fort hvis det blir for lite fart. Har kun flydd innendørs enda, men moro

                  Comment


                  • #39
                    Har flydd min masse på 2S 450 og det går helt fint. Har også prøvd 3S 460 og det er enda mer morro men langt fra nødvendig. Jeg bruker den motoren Elefun anbefaler, Power HD-2613-1900KV
                    Mvh
                    Morten Aase

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by lpriis View Post
                      jeg har vpp og 3s 850 på min..funka ikke..så vidt flyet kom seg i lufta...
                      Hmm, kanskje den blir for tung :S holdt den vertikalt på fullt drag, virka som det var grei nok power..
                      satser på få testflydd til helgen.
                      Plane is temporary, glory is forever

                      Comment


                      • #41
                        Da var den testflydd, men som Ipriis sin ble den noget for tung for vpp systemet.
                        ble litt slapt med denne type fly når hoverbatics ikke var mulig.
                        så får spare den til et annet prosjekt, setter i en turnigy motor i stedet.
                        hadde flyvekt på 330g
                        Plane is temporary, glory is forever

                        Comment


                        • #42
                          Endelig fikk GTI20 bygd ferdig denne kjerra. Flaks han rakk det før CA-allergiene tok fullstendig knekken på'n
                          Nok om det

                          Blåser jo en del om dagen, men måtte jo prøve.. hiver i nylada pakke og setter den på pakken.
                          Gir gass og etterhvert starter motoren. Så går den 4-5 bortover før den begynner å ule
                          og pipe og f-skapet stopper. Drar throttle tilbake og venter slitt, så piper det gjerne litt ekstra.
                          Så funker den igjen, i 2 sekunder. Hva i "!#€% skjer??

                          OneDime 10A Brushless ESC w/BEC

                          OneDime 10A Brushless ESC
                          Rimelig regulator for børsteløse motorer, 2-3S lipo.

                          23.5 x 15.7 x 6.1 mm , weighs 8 gram
                          Constant current 10A Max 13A
                          Li-Poly 2-3 cells; Ni-MH 4-10 cells Auto Detect
                          No Break
                          BEC: 1A
                          Auto shut down without signal
                          Not programmable, easy to use.
                          Auto Low battery Slow down at 3.0V/Lipo, cut-off at 2.9V/Lipo

                          Den er jo IKKE programmerbar, så hva søren ??
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • #43
                            Sikker på at det ikke rett og slett er for kaldt for batteriet?

                            Comment


                            • #44
                              well.. tja. mener jeg fikk samme opplevelse i kjellern.
                              Men skal prøve med varm pakke og se hva som skjer

                              takk!
                              Tom I. Arntsen

                              Comment


                              • #45
                                fikk et tips på øret.
                                BEC er ikke glad i mye strømtrekk, som det kan bli av 4 servoer og motor og sånt.
                                Løsningen skal være å myke opp ror og passe på at alt går smooth.

                                Så da får vi prøve det
                                Tom I. Arntsen

                                Comment

                                Working...
                                X