Announcement

Collapse
No announcement yet.

RCF Turbo Crack Beaver EPP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Jeg har nesten samme oppsett i min indoor kjerre men en esc fra hk.
    Jeg har muligens en ekstra, skal se så kan jeg sende i posten til deg.
    Min Hjemmeside..

    http://sveininge.iflogg.com

    Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

    Comment


    • #47
      neida.. koster en hundrings eller.no ikke noe å tenke på, men takk for omtanken

      Det er helt sikkert pga. binding eller.no. Så tester det og ser på resultatet.
      Postet hovedsakelig for å vise at jeg er blond, og samtidig hjelpe andre blonde
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #48
        Har tenkt på en slik TCB med anbefalt oppsett fra Elefun. MEN hvordan gikk det med denne ESCen din xilian? Ble den stabil eller?
        Og er anbefalte batteri noe å satse på?
        2s 500mAh - 20C - Haiyin JST

        Plages med samme problemer som du hadde xilian på et hjemmelaget fly.(motor stopper, og så starter den igjen etter en liten stund) Her tok jeg motoren fra et indoor fly, men byttet fra 5g servoer til 9g. Kan det bli nok strømtrekk fra disse servoene til å hindre fullt strømtrekk til motor? (kan ESCen være syndebukken? )

        Comment


        • #49
          Jeg er rimelig sikker på at det er 10A esc som er for lite, men glemmer stadig å kjøpe ny.
          Skal se om jeg får med på neste sending, da flyet i utgangspunktet burde være midt i blinken for meg.
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #50
            Altså da bør jeg ha en større ESC til en slik Hvor følsom er denne turbo C beaveren for vind? Tåler den litt eller MÅ det være helt vindstille? Spør fordi jeg er ute etter et "bakgårdsfly" som tåler litt vind (ikke mye, men et fly som tåler litt...)

            Comment


            • #51
              er ganske mye ror og flater på denne, men tror den skal takle litt.

              Skal se om jeg får slengt inn en bestilling på ny esc i kveldinga
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #52
                Legger inn bestiling på OneDime 15A og 20A nå.
                Prøver 15 først og ser om det funker, hvis ikke får det bli 20A'en.

                Og funker det ikke da, så har vi opptenningsved til vintern
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #53
                  Takker for svar . Kom gjerne med rapport når du har fått testet ut større ESC. Det klør litt i bestillingsfingeren for ukens tilbud på elefun, men en slik TCB frister også. Og ikke minst ,jeg tror jeg får mye mer flytid med et slikt "hagefly"

                  Comment


                  • #54
                    Da har jeg byttet til større ESC på mitt hjemmebygge. Nå flyr denne som en drøm (om enn litt kort flytid)
                    Click image for larger version

Name:	IMG_8131_edited-1.jpg
Views:	1
Size:	146.4 KB
ID:	608797

                    Flyet er en mix mellom FT Flyer og FT Delta ( hadde lyst på balanseror ,derfor denne mixen) Så på FT at det var noen som har bygget nesten samme sak,bare med litt bredere vinger enn meg og uten dihetral på vinger

                    Har du fått skiftet ESC xilian?

                    Comment


                    • #55
                      Nei. Men fikk pakka i går, så nå er det håp =)
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • #56
                        Fått testet med ny ESC xilian?

                        Comment


                        • #57
                          Nei. Alt for mye å stelle med om dagen.
                          Fikk pakka ut siste rest av Notodden-tur for en time siden :/
                          Tom I. Arntsen

                          Comment

                          Working...
                          X