Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skjemmende annonser.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skjemmende annonser.

    Det var da noen fryktelig skjemmende forgrunnsannonser som er her for tiden. Nesten like fæle som de som er kommet på RC Marked. Bruker Ad Blocker, men har pleid å skru den av her, da jeg vil se om det er noen tilbud. Men de vinduene som står og skjelver i forgrunnen, burde dere kvitte dere med.Virker svært useriøst.
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

  • #2
    Det du snakker om nå er annonser fra Google? Ikke jeg som styrer overhodet.
    Annonsene som blir vist på din skjerm derifra er basert på din tidligere surfe-historikk,
    samt hvilket innhold som er på sidene.

    Hvis jeg skriver om GoPro her nå, så er det veldig sannsynlig at det kommer en sånn annonse.

    MEN. Annonsene er låst til å holde seg innenfor formatene som er rundt her nå.
    Google-annonser blir kun vist i 180x600 helt til høyre (høøøøy og smal).

    Hvis du har pop-up og/eller ting som beveger seg utenfor dette feltet bør du ta en
    runde med antivirus og anti-spyware, for det har ikke noe som helst med
    hverken google-ads eller Modellflynytt.no
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #3
      Ikke uenig i det. RCmarked har vært ille lenge med sine endeløse annonser for russiske horer og datingtjenester. Det er synd å se at det blir stadig flere sånne her også. Det genererer sikkert inntekter men det går ut over den generelle seriøsiteten.

      Det er mulig Google sier at annonsene blir silet ift sider man har besøkt og det stemmer i noen grad siden jeg får mye annonser for diverse Amcar butikker, men jeg har aldri noensinne vært inne på sider som har med dating og gjøre. Jeg har heller aldri satt mine bein på sider hvor det averteres russiske/estlandske/asiatiske kone-emner. Allikevel så er det slike annonser som kommer opp i 90% av gangene jeg er inne på RCmarked og 30% av gangene her.
      Er dette programmert slik at siden slike annonser blir vist hele tiden på RCmarked så tolkes dette slik at jeg oppsøker slike lugubre sider og derfor har de begynt å dukke opp her også? Siden jeg er innom både RCmarked og siden her flere ganger daglig blir jo det i såfall en vond spiral som fører til 100% totalt irrelevante annonser etter en stund
      Last edited by Karmann; 04-10-13, 19:20.
      Mvh
      Morten Aase

      Comment


      • #4
        Kan ikke si meg helt enig i at dette har med hva jeg surfer på altså. Jeg har ingen tanker om å bytte ut dama mi med ei fra kina, Ungarn osv. Men likevel kryr det av ugifte ''utlendinger'' som vil chatte med deg. Dette er noe jeg ALDRI har sjekket ut, bare så det er helt klart

        Så da mener du xilian at vi tre andre her driver å glaner på disse sidene eller lignende sider? Hmmmmmm...........
        Last edited by anders e; 04-10-13, 19:20.

        Comment


        • #5
          Mulig jeg er helt fjern eller at jeg begynner å bli homo, men jeg har tydeligvis gått glipp av alle damene her.
          Anders Eiebakke
          90078513

          Comment


          • #6
            Originally posted by bjeff View Post
            Mulig jeg er helt fjern eller at jeg begynner å bli homo, men jeg har tydeligvis gått glipp av alle damene her.
            Du har ikke gått glipp av noe.
            Last edited by anders e; 04-10-13, 20:46.

            Comment


            • #7
              Får stadig opp gifteklare asiater på rcmarked jeg også Slitsomt å være så populær kunne klart meg uten den spammen gitt....
              Ole Kr Follstad

              BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
              PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
              EF Extra 300 60"
              EF Extra 300 104" Eme120
              GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
              ESM Bearcat, NGH 38cc
              Phoenix p51D Mustang, Dle55
              Phoenix K8b, 1:2,5 6m
              Hangar 9 Piper cub 1\4
              Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

              Comment


              • #8
                Hårsår eller A?

                GoogleAds tar i første omgang å ser om den finner relevant annonse til innholdet på sida.
                Hvis den ikke finner noe der, vil den vise en "generell" annonse, gjerne for en datingside...

                Bland inn avanserte algoritmer som tar hensyn til dine søk, hvilke sider du er på, hvor du har
                vært siste halvåret, din anslåtte alder, antatt kjønn osv. så får du svaret på hva slags annonse som blir vist...


                Jeg har fjerna 5 datingsider nå, så får vi se.. .men tips gjerne om andre sider som skal bannes...
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #9
                  Neida Tom Hvert fall ikke nå om dagen da jeg har fått meg ny jobb
                  Syns bare ikke det stemte helt med meg selv.........selv om jeg ikke er den perfekte sønn/svikersønn

                  Du er en flink gutt som gjør en veldig bra jobb
                  Last edited by anders e; 04-10-13, 20:50.

                  Comment


                  • #10
                    Nå ser jeg et vindu nederst, som reklamerer for Mexikansk kjøkken, og et nederst "fix PC errors". Ser nok ut til at det er ad-vare ja. Men har det ikke på andre sider. Merkelig.
                    Vennlig Hilsen
                    Arne Husby

                    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                    Comment


                    • #11
                      Der fant jeg den. Det var noe skit som fulgte med VLC videospiller. Har ikke sett det p.g.a. adblock.
                      Vennlig Hilsen
                      Arne Husby

                      Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                      Comment


                      • #12
                        Jau... Regnet med at det var du som hadde et problem ja...

                        Ellers skal det være lite dating-greier også nå, så da er vel de fleste happy
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • #13
                          Alt er bra synes jeg, noe reklame må vi bare tåle
                          ---
                          Mvh
                          Hasse Andre Ruud
                          Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

                          Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

                          Comment


                          • #14
                            Hårsårhet er jo som kjent den nye norske folkesjukdommen. Om man får opp mye reklame man ikke liker så er det på tide å vurdere litt hva man selv også sørfer på. Så å si alle annonsesystemer bygger på scores fra søkehistorikk og "referal sites" som deler cookieinformasjon med hverandre...

                            Evt kjøre en runde med Malwarebytes og hive ut alskens faenskap man pådrar seg via web...
                            Propellen skal være på toppen!
                            Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                            Comment


                            • #15
                              Nå fikk jeg opp reklame for "Anti Cellulite shapewere".
                              Episk!
                              Peter Rahm
                              Siggerud
                              Cirrus RCFK

                              Comment

                              Working...
                              X