Announcement

Collapse
No announcement yet.

JR NEX E6-550 3-blader - monteringstråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by arhennie View Post
    Nei, har ikke gov på den. Og det er jo selvsagt et godt poeng, for det er jo ikke er noe som forsøker å kompensere. Men et kraftigere oppsett hadde nok vært stivere, men dog kun dersom en har batterier som leverer. Og det var tydelig at 3300 batteriet ble for puslete. 2650 batteriet yter ca dobbelt så mye.

    Men at den henger kontra en 2-blader er helt klart ja Men jeg suger såpass kraftig på autoer selv så jeg har ikke giddet prøve ennå. Da hadde testingen av heliet fort blitt veldig kort...
    en god gov, dekker crappy batteri/liten motor ganske mye bedre iaf.

    BAILOUT er fint, er ikke alltid jeg helt.. tja treffer stripa? +- 50 meter? så da er bailout fint.

    siste helgene har jeg fått dilla på auto, både 500 og 700, auto auto auto! rekorden er 27 sekunder hittil.

    Comment


    • #17
      Ja ser mange er ivrige på autoer her inne. Så da er det bare en ting å gjøre. Kjøre på med 3-blader heli.
      Elefun selger JR E8 kit i 3-bladers versjon, inklusive blader for bare 5.445,-
      To på lager ser jeg. Løp og kjøp Anders, og bli kongen av auto
      JR Vibe50NEX E8 FBL Leggero LE Kit 3-blads - elefun.no - Radiostyrt hobby
      arhennie

      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
      http://hadelandmfk.no/
      www.henniehobby.no/arne

      Comment


      • #18
        meeeehhhhh, ikke frist meg, du er teit

        TIL ALLE GUTTA, ARNE HAR BURSDAG I DAG! gratulerer GAMLE ørn

        har sikla litt på triablo 800 må jeg si... men har vel nok heli? (15stk)

        Comment


        • #19
          Originally posted by andersand View Post
          meeeehhhhh, ikke frist meg, du er teit

          TIL ALLE GUTTA, ARNE HAR BURSDAG I DAG! gratulerer GAMLE ørn

          har sikla litt på triablo 800 må jeg si... men har vel nok heli? (15stk)
          har du link til triablo 800
          Goblin 700 : vbar 5,3 pro
          Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

          HD 500 Cell : brain2

          DX9

          Comment


          • #20
            Har tittet litt og tror Scorpion HK-3226-1600KV hadde vært et godt alternativ for mer Power her.
            Den har In=70A mot JR'en sine 45A. Peak power er 90A og 2000W.
            Fysisk størrelse er så og si lik, og vekten på Scorpion er drøye 30g mer.
            ESC'en burde takle dette da den og er 70A, men har fortsatt ikke gov da.

            Scorpion HK-3226-1600KV - Scorpion Power System
            arhennie

            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

            Comment


            • #21
              får du inn 4020 eller 4025?

              Comment


              • #22
                Har ikke sjekket. 4020 har 9mm større diameter men er noe kortere i tønna. Ser ikke bort fra at det hadde gått. Men KV tall er en utfordring. Dersom man finner en 14T pinjong med rett mod kunne det kanskje funket med en HKIII-4020-1350. Kunne kanskje klart meg med en 13T og så lenge jeg benytter 3-blads hodet. Men JR har bare 11T og 12T som jeg vet om, og jeg vet ikke hva slags mod det er på de. Men hadde jo latt seg gjøre å finne ut av.

                Men egentlig tror jeg HK-3226 er tilstrekkelig. Dette er jo ikke en murstein som T-rex 550E, (har dog ikke veid den da). Det er jo en strukket 500 dette her. Og du får ikke lurt inn 5000 batterier heller, så det hjelper ikke med for kraftige motorer dersom en ikke får inn batterier som kan drive de.
                arhennie

                MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                http://hadelandmfk.no/
                www.henniehobby.no/arne

                Comment

                Working...
                X