Announcement

Collapse
No announcement yet.

EME 60

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ja blir artig å se forskjell. Tror nok mej. funker bedre. Har bestilt Biela 24X8, så da får vi sammenligna litt forskjellige.

    Måtte du justere mye på nålene når du satte på pipe?
    Terje Egeberg
    "Opp ska det og det får bare virke"


    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
    3DHS slick 89" EME 60.
    3DHS Slick 71"

    Comment


    • #17
      nja trur det nesten blei en omdreining inn på høgnåla jeg å en del på lav nåla. men måtte juster en del ut når jeg fikk motor pga kjørte på 23 8 prop. så hvor jeg har havna idag forhold til stock instiling er ikke godt å si.+ det blei en del værforandinger når pipa blei montert

      Comment


      • #18
        Hei. Er det noe igjen av EME motorene deres? Noen som har kjørt igjennom en del liter med hell? Er frustrert over DA 60, bare træl så vurderer noe i andre enden av skalaen.

        Comment


        • #19
          Har en 55cc som har gått temmelig nøyaktig 40 turer. Fikk mye fusking på siste tur og regner med at det er tenningsanlegget. ( har ikke sett noe på det enda ) Ellers har motoren gått som ei klokke.

          Comment


          • #20
            Min går fortsatt som ei klokke i ordets rett forstand. Litt klakkelyd i den når jeg sveiver på den, men hører ikke så mye til dette når den går. Er utrolig lettstartet og fin respons. Har byttet veiv pga lager, men den gikk vel nesten stillere med org veiva. Den begynner å få noen turer/timers gange nå.
            Terje Egeberg
            "Opp ska det og det får bare virke"


            38% Carf Sukhoi ZDZ 180
            40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
            35% Pilot Extra 330 DLE 120.
            3DHS slick 89" EME 60.
            3DHS Slick 71"

            Comment


            • #21
              Tyder på det ikke er noe verre en noe annet kanskje da Takk for tilbakemeldinger.

              Eivind

              Comment


              • #22
                Kan være lurt å sjekke bolter, her gjenget boltene til forgasser seg ut i lufta så den stoppet. Ellers virker de motorene godt.
                ​​​Kim-Arne

                Comment

                Working...
                X