Announcement

Collapse
No announcement yet.

Store forsinkelser hos HobbyKing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Det virker som det hjalp å sutre litt her på forumet. Hentelappen lå i kassa i dag. Så får vi bare se om pakke og innhold har tålt snarveien bortom Fiji
    Hangar:
    Diverse F5B og F5D modeller + et par turbinkjerrer & et knippe hangseilere.

    "In thrust I believe"

    Comment


    • #77
      Utrolig treg postgang fra Fiji..Bestilte ei pakke før jul fortsatt ikke kommet.
      På fiji sporingen står det at den har kommet til norge,men posten har ikke noe sporing..

      Dama på posten sa det var 3 gangen i dag at folk hadde ringt ang pakker fra fiji..
      Lars Petter Nesse

      Votec 322 40% 3W170cs
      Extra 330 40% 3W212cs

      Comment


      • #78
        Så, er det flere som fortsatt har problemer med forsendelser fra HK? Bestilte etter jeg så denne tråden, i slutten av februar, EMS med LiPo. Sendt med Fiji, i følge sporing så det ikke ut som pakken var levert ut fra HK. Klaget rundt 20.mars, fikk ny sporing 27.03 med FedEx, har fortsatt status som forhåndsmeldt men aldri levert til FedEx.
        Har klaget men det tar jo år.
        Kan man bestille på nytt, og få varer? Skulle hatt noe greier derfra, ikke noe LiPo denne gang.
        Mvh Tommy Fosland
        Tromsø MFK

        Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

        Comment


        • #79
          Originally posted by Decathlon View Post
          Så, er det flere som fortsatt har problemer med forsendelser fra HK? Bestilte etter jeg så denne tråden, i slutten av februar, EMS med LiPo. Sendt med Fiji, i følge sporing så det ikke ut som pakken var levert ut fra HK. Klaget rundt 20.mars, fikk ny sporing 27.03 med FedEx, har fortsatt status som forhåndsmeldt men aldri levert til FedEx.
          Har klaget men det tar jo år.
          Kan man bestille på nytt, og få varer? Skulle hatt noe greier derfra, ikke noe LiPo denne gang.
          Har fått en del derfra i det siste uten problemer, men sist fikk jeg pakken lenge før sporingsnummeret på FedEx dukket opp på ordren.
          Lars Norberg

          Comment


          • #80
            Originally posted by Lars N View Post
            Har fått en del derfra i det siste uten problemer, men sist fikk jeg pakken lenge før sporingsnummeret på FedEx dukket opp på ordren.
            EMS inkl LiPo?
            Mvh Tommy Fosland
            Tromsø MFK

            Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

            Comment


            • #81
              Originally posted by Lars N View Post
              Har fått en del derfra i det siste uten problemer, men sist fikk jeg pakken lenge før sporingsnummeret på FedEx dukket opp på ordren.
              Samme skjedde med meg på siste bestillingen. Hadde med lippo også. Bestilte på søndag, fikk pakka på torsdag. 1 uke senere fikk jeg sporingsnr og pakkemelding. FedEx.
              Terje Egeberg
              "Opp ska det og det får bare virke"


              38% Carf Sukhoi ZDZ 180
              40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
              35% Pilot Extra 330 DLE 120.
              3DHS slick 89" EME 60.
              3DHS Slick 71"

              Comment


              • #82
                Bestilte en "litt av hvert" pakke som også inkluderte noen batterier. Life vel og merke men ble visst behandlet på samme måte som lipo. Dette var kvelden 16 april. Status som sendt 17 april. Overraskelsen ble rimelig stor da jeg mest for moro skyld kjørte i gang postens sporingsapp 23 april og fikk melding om at sending til meg med FedEx var ankommet Trondheim og var forventet levert mottaker 24 april. 8 dager fra bestilling til levering er ny rekord for meg. Da spiller det mindre rolle at ikke sporingsnummer ennå ikke pr i dag er oppgitt fra HK syns jeg. (Det stiller seg jo selvfølgelig annerledes dersom pakken lar vente på seg...)
                Stein Johnsen
                http://www.blåmåsan.com

                Comment


                • #83
                  Hei. Noen av dere som har erfaring med bestilling fra EU butikken til HK?

                  Har lagt inn en bestiling der og håper det går kjappere en Hongkong butikken deres. Litt håpløst på fraktvalg når man bestiller batterier, eneste valg var 76usd, men når vi var 3 stk som gikk sammen og bestilte 15 batteri så ble det ok.

                  Mvh

                  Morten

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Åsen View Post
                    Hei. Noen av dere som har erfaring med bestilling fra EU butikken til HK?

                    Har lagt inn en bestiling der og håper det går kjappere en Hongkong butikken deres. Litt håpløst på fraktvalg når man bestiller batterier, eneste valg var 76usd, men når vi var 3 stk som gikk sammen og bestilte 15 batteri så ble det ok.

                    Mvh

                    Morten
                    Om du bestiller varer for under 3 kg med batteri får du mulighet til å velge FedEx Express. Det går sinnsykt fort og koster ikke mange kronene.
                    Lars Norberg

                    Comment


                    • #85
                      Det er jo nærmest håpløst å bestille fra EU varehuset, det virker som alt over 200 gram gir 70$ i frakt, selv om det ikke er snakk om batteri.

                      Comment

                      Working...
                      X