Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saito fra RCJAPAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Saito fra RCJAPAN

    Nå selger Rcjapan også Saito motorer.
    RC Japan | Radio Control Aircraft | Car

    Kr 8.100,- for denne FG-84R3 Four-Stroke Gas Engine er vel ikke så ille pris.

  • #2
    Originally posted by bardp View Post
    Nå selger Rcjapan også Saito motorer.
    RC Japan | Radio Control Aircraft | Car

    Kr 8.100,- for denne FG-84R3 Four-Stroke Gas Engine er vel ikke så ille pris.
    Har du prøvd å handle derfra noengang? Interessant å vite om det går. Av og til kan man treffe på de pussigste problemer, har jeg sett. Som at norway ikke kommer opp på ei liste, eller en japansk tekst man skal godkjenne, eller no. Dersom du har positive erfaringer, er jeg interessert.....
    Last edited by kwik; 06-11-13, 17:41.
    Dont expect, inspect.
    Fun Police everywhere!

    Comment


    • #3
      Jeg kjøper alle mine OS og YS motorer derfra og det går helt utmerket. De setter tilogmed ned verdien på pakkene til det du måtte ønske om du ber om det. Har kun posetive erfaringer med og handle derfra.

      Comment


      • #4
        Okay, så da handler man altså rett fra Japan?

        Meget interessant.Dette må jeg tygge litt på. I hvertfall noen minutter og en kopp kaffe. hmmmmm....
        Dont expect, inspect.
        Fun Police everywhere!

        Comment


        • #5
          Kan anbefale RCJapan på det aller varmeste. Wendy hjelper til med det aller meste der
          Dersom man ikke finner varen i web-shop'en er det bare å linke til en vare, så får man tilbud på mail asap.
          Bestilt MASSE derfra - like fornøyd hver gang!!
          Audun Thinn
          Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

          Comment


          • #6
            Hva ligger fraktkostnad på, sånn omtrentlig?

            Comment


            • #7
              Jeg betalte ca.200 for ett 450 heli og 120 for noen deler. Kommer på under ei uke

              Dei legger også på 3% paypal fee
              Rasmus Fauske
              TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
              http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

              Comment


              • #8
                På en YS DZ175cdi 4 Stroke Airplane Engine betalte jeg Y4400 som vel blir ca Kr 250,-

                Comment

                Working...
                X