Announcement

Collapse
No announcement yet.

Realflight R7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sitter på RF 6.5 men har vurdert 7. Ser at kanskje ikke det er det lureste.

    Om man går til innkjøp av Phoenix Sim i stedet, noen som vet hvordan man kan sette denne opp mot Jeti DS16?
    Og eventuelt kan man bruke en Futaba overgang og RealFlight radioen? Noen som vet? RF interlink radioen har jo Futaba Micriopin inngang....
    Om ikke det går, blir det bruk av en Futaba 7C som står her...
    Last edited by gnistjeger; 19-01-14, 15:02.
    Rune Haugen
    // Asker Modellklubb // IMAC Norge //
    // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
    // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
    // http://www.youtube.com/user/gnistjeger //

    " It's all 100% electric ! "


    Comment


    • #17
      Originally posted by Brumm View Post
      Mulig helikopter fysikken har blitt litt bedre, men jeg synes fortsatt Phoenix føles mer virkelig.. For min del synes jeg RF har alt for mye arcade preg og er for dyrt i forhold til hva du sitter igjen med..
      Jeg var litt gira på RF7, og sjekket intro videoen på Youtube. Den gir skikkelig arcade preg over alt, veldig fokus på at du har FPV fra vinduet og kan fly og bombe ting, og veldig lite fokus på helikopter, blei skikkelig skuffa og la det på hylla foreløpig.

      Comment


      • #18
        Fatter ikke hvorfor de fokuserer så innmari på dette bombegreiene/FPV styret, når de markedsfører RF7. Det ser jo ut som en toystory add-on..

        Etter min erfaring har RF7, med heli megapack tjafset, bedre helifysikk enn phoenix.
        Kan være måten jeg liker å fly på, samt at jeg etter 3 år med phoenix ville prøve noe annet.

        Hanzo, du kan låne min før du bestemmer deg
        Last edited by Nathan; 19-01-14, 14:19.

        Comment


        • #19
          Originally posted by gnistjeger View Post
          Sitter på RF 6.5 men har vurdert 7. Ser at kanskje ikke det er det lureste.
          Dersom du flyr mest planke er det ikke sikkert RF er så dumt valg.. Det er helikoptermodellene som jeg har vært misfornøyd med i RF
          Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

          Comment


          • #20
            Jeg har ikke testet 7, men 6,5. Mitt inntrykk er at RF er best på fly, og Phoenix er best på heli.

            Best følelse av heli har jeg faktisk fått på XTR2, men den koster jo litt...
            Jeg er egentlig litt sur på XTR-folka. Shopper grisedyr sim, også er det 0 utvikling... (updates/addons)
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #21
              Originally posted by Brumm View Post
              Dersom du flyr mest planke er det ikke sikkert RF er så dumt valg.. Det er helikoptermodellene som jeg har vært misfornøyd med i RF
              Ja nå er Phoenix på vei fra Elefun. Har kjørt RF så lenge at det uansett fristet med en forandring 😉 Så får vi se om planke også kan brukes der ! Hehe...
              Rune Haugen
              // Asker Modellklubb // IMAC Norge //
              // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
              // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
              // http://www.youtube.com/user/gnistjeger //

              " It's all 100% electric ! "


              Comment


              • #22
                Phoenix er bra sålenge du ikke prøver inverted auto.
                Synes også grafikken i realflight er skikkelig arcade iforhold til phoenix.
                Men synes ikke helikoptermodellene I rf er så ille når du har skrudd ned piroraten litt.
                ---------------------------------------------
                Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
                Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
                Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
                Mikado logo 600 3D Vbar
                Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

                Comment


                • #23
                  Originally posted by gnistjeger View Post
                  Ja nå er Phoenix på vei fra Elefun. Har kjørt RF så lenge at det uansett fristet med en forandring �� Så får vi se om planke også kan brukes der ! Hehe...
                  Nå er ikke jeg noe ekspert på fly, men det er lurt å bruke en del expo/dualrates på flyene i Phoenix for at de skal føles bra..
                  Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                  T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                  T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                  Comment


                  • #24
                    RF radioen er grei nok den.Den har også usb, så det er ikke noe problem. Fordelen med RF sin radio er at du slipper å lade din egen radio, og den er er der hele tiden. Nå har jeg ikke brukt RF7 så myen ennå, men blei skikkelig frustrert når jeg oppdaget at det ikke var noe særlig forskjell på den gamle og den nye. Men det er jo selvfølgelig noe positivt her også.Jeg skal ikke svartmale totalt.Det at det går an å kjøre dogfight mot annen spiller på nettet er fint. Den funksjonen er ikke prøvd ennå, men det kan godt hende at den er bra. Noen som har prøvd?Jeg skal etter hvert gå inn i lydeffekter og se om jeg greier å få lyden litt mer realistisk. For standardlyden er like dårlig som før. Men det går nok noen dager, lange dager på jobb gjør at RF må hvile en stund.Så er det bare å håpe at RF gjør en skikkelig jobb med grafikken snart.
                    Fly well-make my day!

                    Comment


                    • #25


                      Jag har testat R7, dess bättre och uppdaterad. grafiken är också bättre. eftersom många människor har nämnt att helikopterns fysik är bättre, jag håller också med det. över allt ett bra simuleringsspel för mig.

                      Comment

                      Working...
                      X