Announcement

Collapse
No announcement yet.

noen som har erfaring med VQ warbirds?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • noen som har erfaring med VQ warbirds?

    Er det noen her som har handlet med www.vqwarbirds.com har bestilt ett cocpit kit derfra den 5/11. betalte med paypal. Har ikke hørt noe derfra og hvis jeg logger meg inn står det bare Processing under orderen. har prøvd å sende mail uten å fått svar.
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

  • #2
    Originally posted by tyor View Post
    Er det noen her som har handlet med http://www.vqwarbirds.com har bestilt ett cocpit kit derfra den 5/11. betalte med paypal. Har ikke hørt noe derfra og hvis jeg logger meg inn står det bare Processing under orderen. har prøvd å sende mail uten å fått svar.
    Hei!
    Har handlet der en gang tidligere, og ting tok tid . Ventet i alle fall en god måned før det skjedde noe. Kjøpte et Sierra retract sett, og muligens var det ikke på lager. Og de er ganske trege med å svare på mail. Det er nok bare å purre

    Olav

    Comment


    • #3
      Har kjøpt noe småtteri derfra en gang og.....det tok alt for lang tid i forhold til andre firmaer.

      Comment


      • #4
        skjønner. da er det bare å vente.
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment


        • #5
          Jeg kjøpte cockpitinteriør der til Do335. Tok litt tid, men det kom til slutt. Kanskje Ty må lage dem først.
          Balsa

          Comment


          • #6
            Fikk svar fra dem nå, der det sto THANK YOU FOR YOUR ORDER. THESE ITEMS ARE MADE IN THE USA one at a time.

            TOTAL SHIPPING For this INTERNATIONAL ORDER is $41 USD , you have already paid $10 so $31 USD IS DUE. ONCE PAID we will ship to you via US POSTAL AIR MAIL. ALLOW 12-14 BUSINESS DAYS to receive your order.

            Så må betale 30 dollar til hehe blir ett dyrt fly detta
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #7
              Det er ett dyrt interiør når man får moms på toppen i tillegg ble jeg ikke direkte imponert over en bunt vakumformede plastplater,tannpirkere og knappenåler som følger med
              Balsa

              Comment

              Working...
              X