Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jerry Bates Mustang B. Malcom Hood. ( RAF Mustang III )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Aha, det blir elektro ja! Driftssikkert, enkelt og greit det. Har (med ett bensin-unntak) kun kjøpt elektromodeller etter at jeg begynte på igjen for snart to år siden. Det funker jo alltid , og det er mindre feltutstyr å dra på.

    Er det MrRCsound du har kjøpt? Og har du sett disse TT-25 "Transducers" som ikke er høyttalere, og ikke trenger hull i modellen?
    De gir ca. 108db på en meters hold, med et strømforbruk på 0,5A ved 12v, og bruker flykroppen som "membran".
    http://test.mrrcsound.com/tt-25
    Noen i klubben som har kjøpt TT-25, men de er ikke montert enda så jeg har bare hørt MrRCsound med høyttalere foreløpig, artig det og.
    Er jo også noe gun-lyder også på MrRCsound om det er det du har kjøpt

    Comment


    • #62
      Har modelsound sitt system. ( godt rykte og fint produkt ) Har også en eldre versjon av Benedini. Spennende med den transduceren! kunne godt tenkt meg å prøve den og høre hvordan det låter i forhold til høyttalere. Synes ikke at antall DB er det viktigste, men selve lyden når modellen passerer. Har tenkt å sende ut halvparten av lyden bakover der radiatoren sitter originalt. Det blir en del artig testing med dette etter hvert Har andre store elektromodeller også og propellen i seg sjøl gir mye lyd så her må det times sammen. En kanal til for maskingevær etc er det på modelsound sitt også. Led lys hvis det ønskes men så freak er jeg ikke. ( ikke enda i hvert fall )
      Model Sounds Inc. - Ultimate RC Airplane, Helicopter, Boat Sound Systems

      Comment


      • #63
        Har jo ikke vist noe bilde av instrumentene tror jeg. Disse kommer i smådeler fra ifly tallies og er laget til D modellen. Instrumentene ble omplassert til å ligne B modellen så langt det gikk og tilpasset et B panel. Fikser vel til litt mere enn dette før maiden, men ikke så mye. Ønsker se om den flyr først....
        Click image for larger version

Name:	build144.jpg
Views:	1
Size:	59.5 KB
ID:	611080

        Comment

        Working...
        X