Announcement

Collapse
No announcement yet.

RCF Crack Yak 55 EPP Kit fra Elefun, hva slags motor? Ser etter AXI, eller hacker el

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RCF Crack Yak 55 EPP Kit fra Elefun, hva slags motor? Ser etter AXI, eller hacker el

    Heisann, er det noen som kan hjelpe meg med motorvalg?

    Flyet: RCF Backyard Crack Yak 55 EPP Kit - Gold
    RCF Crack Yak 55 EPP Kit

    Vingespenn 80cm
    Vekt 160-200g
    Motor 14-1500kv (40-60W)
    ESC 8-12A
    Servoer 2x6g og 1x9g
    LiPo 2S 320-450mah
    Elefun er utsolgt for det meste av motorer, har lyst å kjøpe en motor som tåler litt, og som er av god kvalitet. Har lyst å teste AXI-motor, men finner ingen i Norge som selger dette. Noen som vet om en butikk? AXi (2204/2 Vurderer ellers hacker, en A10-9L, eller A10-7L. Jeg bare klarer ikke velge , så om noen kan gi meg noen tips om en av hackerne, eller hvor man kjøper AXI... Eller et annet tips om motor? ca 250 til 500kr.

    Takkker og bukker!

  • #2
    Headrc.dk selger Axi. Ellers har jeg liggende en Axi 2204/54 EVP som du kan få for 300 kr.
    Anders Eiebakke
    90078513

    Comment


    • #3
      Kanskje rcpro har noe også?

      Comment


      • #4
        os sine el motorer er jo også greie.. fåes hos elefun.no og modellers.no
        syntes det er like gøy å se på som det er å fly
        carl goldberg ultimate
        DJI S900
        piper pawnie el kjærre


        Futaba 14SG
        diverse epp tjafs
        Per-Egil Furuseth

        Comment


        • #5
          Hei
          Det er vanligvis mye tomme lagre når det gjelder ting og tang til “indoorklassen” på denne tiden av året.
          Til den modellen du nevner tror jeg du vil bli godt fornøyd med en Hacker i 10 serien:

          regulator til denne:

          propell som er effektiv og snill mht strøm:

          batterier til ekvipasjen er litt smak og behag, men jeg vil absolutt anbefale 3s, og da 350 eller 450 maH kanskje helst 450 maH til den modellen:
          http://www.hobby24.no/?PageID=25013&ItemID=18008
          Os har ingen lette motorer (< 25 gram) så vidt jeg kjenner til og Axi 2204/54 EVP er, så vidt jeg husker, varianten med regulerbar pitch. Propellnavet er noe annerledes på denne utgaven.
          Den “vanlige” Axi 2204/54 var en god og mye brukt motor tidligere.
          Mht lim så er UHU poor et veldig godt valg (obs kontaktlim)
          Lykke til

          Mvh
          Per Klepaker

          Comment


          • #6
            Den Axien fungerer fullkomment normalt, men kan påmonteres VPP-enhet.
            Anders Eiebakke
            90078513

            Comment

            Working...
            X