Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad er før mye

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vad er før mye

    hur många helis kan man si att nu er det før mye
    har 4 helis nu men lust på en ny men er det galskap men noe nytt nu , det er BlackFriday og man se de rabbat man kan får men men
    dissa har eg nytt , motor (4020-1100) , ikon og 2 DSMX sat , TM1000 og scorp BUG
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

  • #2
    Jeg synes 4 heli er passe. Jeg har to stk T-Rex 500 som er billige å kræsje og kan lekes med, et stort søppelheli (Compass 7HV) som mishandler og et stort gromheli (Logo 700). Da har jeg alltid en av hver størrelse som er flyklar selv om jeg kræsjer.

    Jeg har egentlig lyst på flere, men da blir det jo enda mere å passe på og vedlikeholde.
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

    Comment


    • #3
      kjøp en reserve av meg jotto

      Comment


      • #4
        Andersand er et godt eksempel på en som har for mange helikoptere. Del antallet helikopteret han har på tre, så har du svaret på hvor mange som er "en for mye"
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

        Anything worth doing is worth overdoing!

        Comment


        • #5
          Antar 4 store er nok?
          Jeg har jo nå 6hv, trex 600, 550, og 450. Så to 130x og en nano. Kommer nok til å selge 450 og 600 og kjøpe en 700 på sikt. Er mye batterier å holde styr på merker jeg.
          T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

          Comment


          • #6
            Originally posted by Bergen80 View Post
            Er mye batterier å holde styr på merker jeg.
            Ja, batteriene er mye av grunnen til at jeg bare kjører to størrelser. Jeg kunne godt ha tenkt meg en Goblin 500 eller Logo Xxtreme 480, men jeg gidder ikke å ha enda et sett batterier.
            Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

            Anything worth doing is worth overdoing!

            Comment


            • #7
              5 heli alt altfor mye. Ren galskap.
              4 stk er og i overkant. Ikke helt frisk da heller.
              Men om du likevel ikke greier å beherske deg så si fra. Jeg har lager
              arhennie

              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
              http://hadelandmfk.no/
              www.henniehobby.no/arne

              Comment


              • #8
                Jeg er i nybegynnerfasen og har lyst å prøve mye forskjellig. Antar det kommer seg når eg vet hva jeg vil ha.
                Og, er 7hv søppelheli og logo 700 the shit??? Hva???
                T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

                Comment


                • #9
                  jotto er litt rar bergen80, logoen er så ubrukelig tung og delene koster 4 ganger alle andre, at han ikke vil krasje den, også har han vel betalt ca 10230120310 ganger mer for logoen enn 7hv'en

                  også bruker han så lang tid å få på canopyen på logoen at den ikke blir flydd så mye

                  Comment


                  • #10
                    En kamerat av meg har bygget 7 heli, men de blir ikke fløyet. Han syntes det bare er moro å montere de sammen
                    Balsa

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Wulf View Post
                      En kamerat av meg har bygget 7 heli, men de blir ikke fløyet. Han syntes det bare er moro å montere de sammen
                      hahaha det høres ut som mr falx her, men han har mange flere, og han flyr de også, men han er veeeeeeldig glad i å bygge

                      Comment


                      • #12
                        Han prøvde å hovre for ett par år siden, men det ble veldig dyrt. Tror han sverger til Hirobo (jeg har ikke så god greie på dette )
                        Balsa

                        Comment


                        • #13
                          Har tre store, to 50 size, en 450 og ett par micro. Men kunne nok klart meg med 4-5 færre enn hva jeg har.. :P
                          Rasmus Fauske
                          TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                          http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                          Comment


                          • #14
                            Hadde jeg klart meg med 5 fly hadde jeg vært glad og sannsynligvis uten diagnose...
                            ____________________________
                            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                            Comment


                            • #15
                              Har selv fylt opp over 50% av modell minnet på min DX7 men noen av disse er riktignok planker med propellen i lengde aksen.. men 7 stk kvalifiserer til å være helikopter pluss en quad. Sånt 5 fly, merker at det nok er i overkant med tanke på konas tålmodighet.

                              Bruker jo stort sett bare 3 - 4 modellene, men det er jo slikt at da har man alltid en reserve hvis man parkerer en i bakken...

                              Men jeg lurer egentlig på hva man skal med eks muligheter for over hundre modeller i de nyere radioene osv.....? Hvem har egentlig brukt for dette...
                              Audun Johnsrud
                              Nittedal - HMFK

                              * Flyr divserse planker og noen visper.
                              En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

                              Comment

                              Working...
                              X