Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fresen min

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fresen min

    Heisann!
    som jeg har har herja tidligere, spørt om råd, både dumt og teit. Så er jeg kommet i mål!
    føler meg fornøyd så langt, selv om jeg fikk satt opp driverne i går kveld.
    som ett tips til alle dere som tenker på åbygge maskin og forventer ett resultat så vil jeg annbefale å kjøpe skikkelige skinner, skikkelige skruer og til sist skikkelige drivere! fresen har blitt bygget opp og ned over 4 ganger før jeg blei fornøyd, fikk gode råd av en no kompis (som jeg ikke husker nicket på her inne selvsagt, takk Robert) så linker jeg til youtuben min og imgur profilen. håper det går bra! men no er gutten stolt og skal sette seg ned å se om jeg får ut gcoder etterhvert
    (dårlige drivere)
    http://www.youtube.com/watch?v=OPX-KxlW_-c

    Ny Fres

    Arbmålene er 1000x650x150mm
    driverne er gecko g5430
    5mm kuleskruer
    20 og 16mm skinner rundtom.

  • #2
    Ser veldig bra ut Kapia Jeg har laget en gruppe på facebook, CNC Norge, om du vil joine. Så kan vi dele litt tips, triks, bilder og video der Jeg er newbie på CNC så trenger mye inputs fra medsvorne i ny og ne

    Comment


    • #3
      Heisann! takker for det, den cnc siden kunne jeg ha joina vettu, er den lukket? jeg finner den ikke når jeg søker.

      Comment


      • #4
        Skal være åpen den. Send meg epostadressen din på PM så inviterer jeg deg!

        Comment

        Working...
        X