Announcement

Collapse
No announcement yet.

Actioncamera på tilbud!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Actioncamera på tilbud!

    Hei!

    Dersom noen er ute etter et ok, men billig kamera for filming fra multikopter, heli eller fly (fra en viss størrelse) så kan dette være noe.
    Jeg kjøpte dette i sommer.

    Det funket overraskende bra (til prisen) fra min Dji 450 med gimbal, ikke noe jello eller andre problemer man ofte ser på billige kamera.
    Nå er det til og med på tilbud til 399,- og det følger med masse tilbehør som: undervannshus, "halvskall" for feste (mindre vekt), hjelmfeste, sugekoppfeste, ++ div andre fester.
    Bruker micro SD kort og har mini-usb for lading av den innebygde batteriet, hente ut filmen og har også webkamera-funksjon.
    Det er tre forskjellige zoom nivåer, men til denne prisen er det selvfølgelig digitalzoom.
    Det er til og med touch-display på baksiden, som er søker og enkel meny.

    Har ikke fått prøvd det nå etter at det ble frost, så jeg vet ikke hvordan batteriet funker i kulde - men i sommer og tidligere i høst så fungerte det utmerket. Fløy med det rundt solnedgang flere ganger og fargegjengivelsen var helt ok da også.

    Tenkte dette kunne være et billig alternativ for de som er litt usikre på om de har lyst å sende et GoPro kamera til 2000 ++ opp i lufta
    Så fremt jeg ikke har vært ekstremt heldig med min enhet, så kan dette anbefales - "value for the bucks" mener jeg.

    Er klar over at man kan få bra og billige keychain kamera også, men det er mye crap og dårlige kopier av dem.
    Selv om dette er større og tyngre enn et keychain kamera, så er det vel ikke så veldig langt unna GoPro i størrelse og vekt.
    Dette er standard kamerafeste i undervannshuset og i "halvskallet".

    Legger ved et lite screenshot av en video som ble filmet tidligere i høst under solnedgang som et eksempel.

    Click image for larger version

Name:	Skjermbilde.jpg
Views:	1
Size:	52.1 KB
ID:	635578
Working...
X