Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Marked

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vet ikke om det er RCM eller MS du er misfornøyd med...
    Men slette skal funke finfint, merke solgt er på vei bare den knehøna av en programmerer får ut fingern ..
    Jeg kan i alle fall slette T28 (og evt. andre) for deg i morgen på MS.
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • Originally posted by CubRune View Post
      Jeg sliter med å slette eller legge inn solgt på annonsene jeg har der, jeg har 3stk å det er siste gang jeg bruker den siden.
      Det er kanskje meg det er noe i veien med, men jeg har brukt mye tid på å få satt solgt eller slettet annonsene.
      SYKT irriterende.

      Rune
      Er det RCM du har problemer med, ta i tilfelle kontakt med oss på kontaktsiden, så fikser vi selvsagt det. Vi hadde litt problemer med oppdateringer av annonser som var importert fra gamle RCMarked i starten, men dette er i orden nå.

      OC

      Comment


      • Originally posted by syver View Post
        Skrev en kommentar hvor jeg annbefalte Modellsalg.no som en 100% gratis side.rcm skrev da at dem oxo er 100% gratis. Da jeg skulle legge inn svar ang de berømte 3kr dems fikk jeg ikke publisert.
        Vi har ikke sperret deg, men har fjernet kommentaren din. Derfor kan du ikke svare på den heller.

        Du er hjertelig velkommen til å legge ut kommentarer på vår side, men du skjønner sikkert at vi ikke er interessert i at vår Facebookside med snart 2000 likes brukes som reklame for en konkurrent.

        OC

        Comment


        • Originally posted by Mutantmannen View Post
          Du er hjertelig velkommen til å legge ut kommentarer på vår side, men du skjønner sikkert at vi ikke er interessert i at vår Facebookside med snart 2000 likes brukes som reklame for en konkurrent.

          OC
          Jøss, visste ikke at det arrangeres "NM i å kaste stein i glasshus" på MFN denne uka...

          Mutantmannen: er det ikke nettopp det du driver med her og nå da; bruker dette etablerte forumet som reklame for for en konkurrent!?

          (Må bare kommentere dette også: når det gjelder injurierende påstander og hva som blir bedømt som injurierende så kan ikke jeg se at noen her har vært i nærheten i alle fall... Blir litt som "jeg skal saksøke deg for ditt og datt. Vi bor i Norge, ikke USA, og det er ikke sånn rettssystemet her fungerer (heldigvis)).
          * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

          Comment


          • Originally posted by xilian View Post
            Vet ikke om det er RCM eller MS du er misfornøyd med...
            Men slette skal funke finfint, merke solgt er på vei bare den knehøna av en programmerer får ut fingern ..
            Jeg kan i alle fall slette T28 (og evt. andre) for deg i morgen på MS.
            Det er RCM som er problemet, t-28 og klemm 35 er solgt.
            Du må gjerne slette eller sette solgt, da slipper jeg flere forespørsler om disse modellene.
            På forhånd takk.

            Rune

            Comment


            • Har vel ikke markert meg som noen rcmarked-tilhenger her, men synes det er røddi at også Mutantmannen får komme med tilsvar. Kan ikke bare være enveiskjørt her heller..
              Geir


              3D plane - 1D brain

              Comment


              • Originally posted by Sniper View Post
                Har vel ikke markert meg som noen rcmarked-tilhenger her, men synes det er røddi at også Mutantmannen får komme med tilsvar. Kan ikke bare være enveiskjørt her heller..
                Selfølgelig skal han få svare. Men blir provosert når han skriver at rcm er 100% gratis. Er jo ikke det når man må betale 3kr for å registrere et brukernavn å passord som er flere år gammelt, å når man skal svare på dette så fjerner han innlegget slik at problem blir løst.han vil jo selv framstå som en meget seriøs person som aldrig har prøvd å lure noen i hele sitt liv.nå vet ikke jeg om det koster extra for flere bilder/uthevet text/el lign da jeg ikke har registrert meg.3kr er ikke mye å snakke om MEN det er ikke 100% gratis som han påstår.å ja det har blitt litt reklame her oxo for rcm, derfor mitt inlegg på fb.
                Last edited by syver; 10-02-14, 10:46.
                Terje syvertsen
                www.ModumModellSportklubb.com
                3dhs edge mintor 38
                C-arf edge dle 111 v3.
                C-ARF extra 330l da 100.

                Comment


                • Originally posted by CubRune View Post
                  Det er RCM som er problemet, t-28 og klemm 35 er solgt.
                  Har nada med RCM å gjøre, kun MS, og der ser alt sletta ut.
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • Originally posted by Kjetil B View Post
                    Jøss, visste ikke at det arrangeres "NM i å kaste stein i glasshus" på MFN denne uka...

                    Mutantmannen: er det ikke nettopp det du driver med her og nå da; bruker dette etablerte forumet som reklame for for en konkurrent!?

                    (Må bare kommentere dette også: når det gjelder injurierende påstander og hva som blir bedømt som injurierende så kan ikke jeg se at noen her har vært i nærheten i alle fall... Blir litt som "jeg skal saksøke deg for ditt og datt. Vi bor i Norge, ikke USA, og det er ikke sånn rettssystemet her fungerer (heldigvis)).
                    Vet ikke om du har lest hele tråden, men her er i hvert fall to innlegg som kaller meg for svindler. Det vil jeg fortsatt hevde er injurierende. Synes folk kan holde seg til sak, og ikke person.

                    Jeg bruker aldeles ikke denne tråden til noen form for markedsføring, men føler et sterkt behov for å rette opp i de feil som publiseres her. Vi sitter rett og slett og skjønner ingenting av dette "opprøret" mot RCMarked.

                    Ikke er det blitt dyrere, ikke er det sant at det koster penger å merke noe solgt, osv...

                    Vi tolker den siste utviklingen i innleggene til at problemet er at en må betale kr 3,- for å verifisere telefonen sin. Om det virkelig er et problem, so be it. Vi går ikke mer enn break-even på dette. Vi har betalt en oppstartskost på tjenesten + en månedsavgift + en krone pr mld. Altså et teoretisk overskudd på kr 2,-, men som renner ut igjen fort i faste avgifter.

                    Vi mener at dette er et svært godt tiltak for å unngå svindel, og dersom noen likevel blir svindlet, en reel mulighet til å få tak i den som har svindlet. At alle er med å betale kr 3,- for dette synes vi langt fra er noen ublid pris. Vi klarer ikke å forstå at dette vekker noen som helst form for harme, og kommer ikke til å fire på det heller. Vi er mye mer opptatt av at dette gjør siden mye tryggere enn den noen gang har vært.

                    Om noen vil opplyse oss om konkret hva det er som vekker slik harme vil vi gjerne vite det. Vi forstår det rett og slett ikke. Mulig vi er naive og teite.

                    OC
                    Last edited by Mutantmannen; 10-02-14, 16:24.

                    Comment


                    • Originally posted by CubRune View Post
                      Det er RCM som er problemet, t-28 og klemm 35 er solgt.
                      Du må gjerne slette eller sette solgt, da slipper jeg flere forespørsler om disse modellene.
                      På forhånd takk.

                      Rune
                      Hei Rune, vet ikke hva som var problemet ditt, men det ser ut til at du har funnet ut av det.

                      TIL ALLE: Vi har bortimot 24/7 support, så har en det minste problem - vær så snill å ta kontakt med oss! Vi har et kontaktskjema på siden, og alle får svar bortimot umiddelbart!

                      Og når det er sagt, stort sett alle barnesykdommer er nå luket vekk, og vi er pt. ikke kjent med feil/problemer av noe slag på RCMarked.no.

                      OC

                      Comment


                      • Mutantmannen, du har gjort mer enn å kun rette opp i feil opplysninger som har blitt fortalt om RCM, du har et ganske dårlig rykte ifra din tid i throttlestore, og når det ble allemannskunnskap at du var med i nye RCM (jeg var ikke klar over det før nye RCM), da tror jeg noen bestemte seg for at dette ikke var noe de ville støtte. På throttlestore ble det brukt mye salgtriks som: Markedets beste, sprekeste du får tak i, uten tvil beste, uknuselig. Dette er kommentarer som indirekte hakker ned på andre konkurrenter og faller ikke i smak hos enkelte. Er en viss lukt av slikt vulgæt språk i RCM som vekker noen sanser.

                        Jeg var daglig på RCM før men er ikke å se der lenger, da jeg syns du har en viss spydighet og fremkommelighet som ikke faller i smak hos meg. Greit nok at du har rett i mye av det du sier, men markedsføring handler om mer enn det.

                        Jeg er å finne på dette forumet og modellsalg.

                        Comment


                        • Må komme med et kort innlegg til. Rcmarked har vært eneste sted jeg har solgt rc utstyr på siste tiår. Enkelt og oversiktlig. For meg er hverken 3kr eller den saks skyld 30 kr problemet. Problemet er de holdninger som skinner gjennom. Forundersøkelser der man spør om karaktersetting og evt sletting av dette mot betaling. Bare det å spørre om noe sånt er for meg bare bekreftelse på de holdninger man har.

                          Derfor er det uaktuelt å registrere meg eller noen gang bruke rc marked igjen.
                          ____________________________
                          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                          Comment


                          • Mutantmannen nu må det da vere nok fra denne mannen magen til reklame for hans nettside og en masse vrøvl dette er jo et seriøst og praktfuld forum ikke la han ødelleg det med en masse fis om ka de har gjort og kan .snip snap ute

                            Comment


                            • Originally posted by affa View Post
                              Må komme med et kort innlegg til. Rcmarked har vært eneste sted jeg har solgt rc utstyr på siste tiår. Enkelt og oversiktlig. For meg er hverken 3kr eller den saks skyld 30 kr problemet. Problemet er de holdninger som skinner gjennom. Forundersøkelser der man spør om karaktersetting og evt sletting av dette mot betaling. Bare det å spørre om noe sånt er for meg bare bekreftelse på de holdninger man har.

                              Derfor er det uaktuelt å registrere meg eller noen gang bruke rc marked igjen.
                              Dette er veldig leit å høre Alf. Ene og alene fordi du tillegger oss holdninger vi ikke har. Det har ALDRI vært snakk om å slette kraraktersetting - selvsagt ikke! Det har vært snakk om å kunne skjule kommentarer, en funksjon som bl.a. Ebay har. Vi ser ikke på Ebay som useriøse. At det insunieres at vi ønsker å legge tilrette for svindel er direkte sårende!

                              Skjønner at det er min person som er problemet her, og uansett hvor urettferdig jeg enn synes det er er det da vel bare å pakke i sammen på dette forum.

                              Mitt siste ord her blir derfor:

                              Jeg håper de som leser denne tråden klarer å se ting i en sammenheng, lese hva vi faktisk skriver og hvilke betingelser som faktisk gjelder - og ikke hvordan de TOLKES her. Der er nemlig ingen sammenheng mellom fakta og tolkning - og da blir det umulig å diskutere saklig.

                              Det er rett og slett bare trist!

                              Til orientering vil RCMarked.no bestå, og er så innarbeidet at vi vanskelig lar oss knekke. Vi er 100% sikre på at de som fortsetter å bruke oss vil oppleve at de får tingene sine solgt, at vår servicenivå og vårt sikkerhetsarbeid er på topp.

                              Jeg vil takke alle for den tiden vi har hatt sammen, og håper å se alle tilbake ved en senere anledning. Det bor absoutt ingenting vondt i oss og vi vil bare RC-interreserte det aller beste. Og det gjør litt vondt å ikke bli trodd, men vi bretter opp skjorteermene og jobber videre med å lage det beste alternativet.

                              Takk for meg

                              Comment


                              • Da var 7HVen solgt via MS
                                Rasmus Fauske
                                TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                                http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                                Comment

                                Working...
                                X