Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Marked

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Jeg får ikke logget meg på der engang, til tross for utallige verifiseringer med bla. SMS kode.
    Jeg kommer nok også til å bruke MFN/ modellsalg.no fremover.

    Comment


    • #47
      Helt enig, masse visuell forsøpling
      ____________________________
      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

      Comment


      • #48
        Tror dem har skutt seg i foten der, får helt fnatt av hele siden! That`s it for me!
        ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

        Comment


        • #49
          ..........
          Last edited by hassajo; 26-01-14, 22:59.
          ---
          Mvh
          Hasse Andre Ruud
          Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

          Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

          Comment


          • #50
            Originally posted by hassajo View Post
            Jeg kommer heller ikke til å benytte meg av RM lenger.. Har en annonse der nå og skulle redigere skrivefeil.. Joda, da skal dem ha 14kr for det.. Også er det maks et bilde på gratisannonser..

            Greit nok at noe kan koste, men makan da.. Glad det finnes bedre løsninger..
            Det er det begynne å bruke modellsalg.no i stedet. Synes nye RCmarked var utrolig rotete...Penger for redigering tar jo ikke engang Finn.no
            Lars Norberg

            Comment


            • #51
              Har forsøkt å kikke inn på Nye RCMarked. Du verden, dette er jo det reneste surr. Forsøkte å legge inn nytt passord, men fikk da beskjed om at dette måtte verifiseres med en SMS til tre kroner. Det provoserer meg voldsomt, også når jeg ser at posteren før meg blir avkrevd 14 kroner for å rette en skrivefeil. Faktum er at jeg komplett nekter å betale for å verifisere noe som helst.
              Blir ikke noe RCMarked-annonsering på meg fremover. Konverterer umiddelbart til modellsalg.no - og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme.

              Comment


              • #52
                Må jo fanken meg være registrert for å se hvem selger er også. Dustete.............hvert fall når ikke det trengtes før.
                Møkka side. Kommer til å bruke her nå, men det kunne jo vært greit å se hva andre selger.

                Comment


                • #53
                  Viva la Modellsalg.no

                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • #54
                    Et brukbar alternativ her også.. http://rcsalg.no/
                    Mvh.
                    Rolv Leirro

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Raptor View Post
                      Et brukbar alternativ her også.. http://rcsalg.no/
                      ..........
                      Last edited by hassajo; 26-01-14, 22:59.
                      ---
                      Mvh
                      Hasse Andre Ruud
                      Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

                      Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

                      Comment


                      • #56
                        Vedr. rcmarked... Dette var ikke noe overraskelse sett fra min side.
                        Last edited by Raptor; 06-01-14, 12:15.
                        Mvh.
                        Rolv Leirro

                        Comment


                        • #57
                          Nye rcmarked er håpløs....på mange måter.
                          - Betaling for editering er ren grådighet.
                          - 1/3-del av skjermbredden er....tom
                          - 1/3-del av skjermbredden er annonser for mer eller mindre lettkledde damer i diverse farger/nasjonaliteter, samt totalt uinteressant og irrelevante ting. Hvis jeg er i markedet for Svane madrasser eller hvordan jeg skal sende penger til fillipinene, så er ikke rcmarked det stedet jeg googler for å finne det.

                          Jeg har satt mitt siste bein på rcmerked, ferdig snakka.
                          Mvh
                          Morten Aase

                          Comment


                          • #58
                            Bare problem på rcmarked.. Helt uoversiktlig og ikke logisk intuitiv. Profilen er minimal om en vil editere. Viser bare navn.. Gamle anonnser kommer også opp uten at bruker kan slette denne helt.. Virker som hastverksarbeide. Jeg tegnet et 1/2 års std. abb. Etter det kom opp så fikk jeg email og SMS at det fornyes hvert 1/2 år men kunne stoppes ved å sende RCMARKED STOPP til 2077. Det fungerer ikke med varsel at kodeord var feil. Noen sier en må betale for å redigere en anonnse. Ser heller ikke hvordan slette sin bruker.. Var en gammel bruker så måtte en bare verifisere denne. Hva er det neste? Kanskje en må betale for å logge på..?
                            Mvh.
                            Rolv Leirro

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Raptor View Post
                              Bare problem på rcmarked.. Helt uoversiktlig og ikke logisk intuitiv. Profilen er minimal om en vil editere. Viser bare navn.. Gamle anonnser kommer også opp uten at bruker kan slette denne helt.. Virker som hastverksarbeide. Jeg tegnet et 1/2 års std. abb. Etter det kom opp så fikk jeg email og SMS at det fornyes hvert 1/2 år men kunne stoppes ved å sende RCMARKED STOPP til 2077. Det fungerer ikke med varsel at kodeord var feil. Noen sier en må betale for å redigere en anonnse. Ser heller ikke hvordan slette sin bruker.. Var en gammel bruker så måtte en bare verifisere denne. Hva er det neste? Kanskje en må betale for å logge på..?
                              Hva, må man betale for å være bruker?
                              Lars Norberg

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Lars N View Post
                                Hva, må man betale for å være bruker?
                                Jeg skrev at det neste var vel at man må betale for å logge på..
                                Mvh.
                                Rolv Leirro

                                Comment

                                Working...
                                X