Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Marked

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Logget meg inn på Nye RM for å kikke litt. Blei litt overasket over at det er pris grense på det du skal selge utfra hvilken type annonse man velger, skal man selge noe over 5000,- må en betale for annonsen.
    Truls
    -------------------------
    Morro er det lell............?

    Comment


    • #62
      Originally posted by arhennie View Post
      Og jaggu presterte de å foreslå en løsning der man kunne betale seg unna dårlig omdømme. Da snakker vi om å legge til retter for de useriøse selgerne eller...??
      Håper dette ikke er sant..
      Mvh.
      Rolv Leirro

      Comment


      • #63
        Et gammelt varemerke er ødelagt. Men vi får håpe alle tar i bruk Tom sitt bidrag.

        Comment


        • #64
          Har likt rcmarked pga at man enkelt så en drøss med annonser og kunne følge med, mens nå er det etter min mening uoversiktlig og liker det ikke. Støtter Anders og kjører Xillian sin løsning og håper mange andre også gjør det. Alt på en plass!
          ____________________________
          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

          Comment


          • #65
            Originally posted by Raptor View Post
            Håper dette ikke er sant..
            Joda, det er sant. Jeg fikk en mail fra rcmarked for ikke så lenge siden med en spørreundersøkelse ang den nye siden. Det var spm som om jeg var villig til å betale for ditt og datt, om jeg fortrakk å måtte logge inn for å se selger og en drøss med slike spm. Og faktisk var det spm om jeg var villig til å betale meg unna dårlig omdømme.

            Og etter det jeg leser her nå blir det full boikott fra min side også. Det blir modellsalg heretter.
            Eventuelt måtte det være en annonse på rcmarked som kun linker til modellsalg da bare for trekke alle andre hit også...
            arhennie

            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

            Comment


            • #66
              På forsiden av RCmarked står det nå:
              "Nå er den videre utviklingen mest opp til deg som bruker RCMarked. Siden kan fortsatt brukes gratis, men om brorparten legger igjen noen kroner vil vi kunne fortsette med utviklingsarbeidet."

              Rett under står det:
              "Halv pris på annonsering tom. fredag!"

              En liten selvmotsigelse eller
              arhennie

              MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
              http://hadelandmfk.no/
              www.henniehobby.no/arne

              Comment


              • #67
                nu fjerner rcmrked från favorit på min pc , bruker den ikke så mye like vel
                Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                HD 500 Cell : brain2

                DX9

                Comment


                • #68
                  Ble jo en kickstart for modellsalg.no dette hehe..
                  ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                  Comment


                  • #69
                    Jeg fikk ikke brukt det nye passordet jeg lagde der for en stund siden. For å lage ett nytt må jeg motta sms kr,-3. Dette gidder jeg ikke.
                    Balsa

                    Comment


                    • #70
                      Veldig bra initiativ dette nye forumet! Dette kan bli veldig bra !
                      Nye RC marked er etter min mening på helt feil spor !

                      mvh
                      Ragnar Melfald
                      Ragnar Melfald

                      Comment


                      • #71
                        Jeg fikk også beskjed om å betale kr 3,- for og logge inn. Da jeg har mobiltelefon fra min arbeidsgiver er ikke den slags bruk tillatt så da stoppet det seg nå selv. Sendte en melding til dem om forholdet å fikk til svar at det var slik fordi flertallet hadde stemt for en slik løsning i en avstemning om hvordan nye RCmarkedet skulle være.
                        Men skit i det nå satser jeg heller på Modellsalg. Skal hive inn en post på hjemmesiden til klubben min og reklamere for det.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by bardp View Post
                          Jeg fikk også beskjed om å betale kr 3,- for og logge inn. Da jeg har mobiltelefon fra min arbeidsgiver er ikke den slags bruk tillatt så da stoppet det seg nå selv. Sendte en melding til dem om forholdet å fikk til svar at det var slik fordi flertallet hadde stemt for en slik løsning i en avstemning om hvordan nye RCmarkedet skulle være.
                          Men skit i det nå satser jeg heller på Modellsalg. Skal hive inn en post på hjemmesiden til klubben min og reklamere for det.
                          Flertallet av brukerne har stemt for å betale 3 kr for å logge inn? Haha, veldig sannsynlig

                          Hmmm, jeg må finne noe å selge sånn at jeg får brukt modellsalg.no.
                          Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                          Anything worth doing is worth overdoing!

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by jotto View Post
                            Flertallet av brukerne har stemt for å betale 3 kr for å logge inn? Haha, veldig sannsynlig

                            Hmmm, jeg må finne noe å selge sånn at jeg får brukt modellsalg.no.
                            Hvis spørsmålet i undersøkelsen lød "Vil du betale 3,- eller 10,- for å logge inn?", så tipper jeg han har rett i at flertallet stemte for 3,-.
                            Statistikk fra en undersøkelse er totalt verdiløst når man ikke vet hvordan spørsmålene ble stilt. Er de stilt noe ala slik jeg skrev over her kan man jo manipulere enhver undersøkelse i akkurat som man vil og få de resultatene man vil.

                            Hvis spørsmålet er: "Vil du helst ha 70km/t eller 50km/t på norske motorveier?" Så tipper jeg de aller fleste svarene er 70km/t
                            Så kan man gå ut i media og utbasunere at det er ingen vits i å utrede 110km/t på norske motorveier siden flertallet av befolkningen vil ha grensa satt ned til 70km/t.....
                            Mvh
                            Morten Aase

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by jotto View Post
                              Flertallet av brukerne har stemt for å betale 3 kr for å logge inn? Haha, veldig sannsynlig

                              Hmmm, jeg må finne noe å selge sånn at jeg får brukt modellsalg.no.
                              Har akkurat lagt inn to annonser på modellsalg.no. Er superhappy med grensesnittet. Bilder er "drag and drop", resten er svært oversiktlig og raskt. Et digert pluss er at alle annonser også dukker opp på forumet her på MFN.
                              Kjør en undersøkelse, jeg er helt sikker på at det er SLIK vi som bruker dette vil ha det - og ikke masse småavgifter.

                              Ser også med interesse at antall annonser som er lagt inn hos RC Marked ser ut til å stagnere voldsomt. I allefall om man går å ser på nye annonser. Det er også latterlig at man må være innlogget for å se hvem selger er og for å få opp kontaktinformasjon. Om selger ikke ønsker det offentlig burde det jo heller være en måte å blokkere dette på fra selgers side og ikke slik det er nå hvor det er overordnet. Nå blir jo dette en markedsplass for de som er logget på og ingen andre. Legger også merke til at sidene er oppsiktsvekkende trege, mens det på modellsalg.nå går mye raskere.

                              Jeg kan bare konkludere med følgende; omleggingen av RC Marked er det beste som har skjedd på lenge. Endelig har vi fått en skikkelig kjøp og salg side, med god funksjonalitet, som er rask og hvor det er svært enkelt å legge inn annonser. Det applauderer jeg, mens jeg sletter alle bokmerker som peker til RC Marked.
                              Last edited by Helihover; 07-01-14, 14:10.

                              Comment


                              • #75
                                Bare vent. jeg jobber med en GRISERÅ måte å browse annonser på
                                dvs.. det er i grunn mye jeg jobber med.. sida blir en del bedre i løpet av uka
                                Tom I. Arntsen

                                Comment

                                Working...
                                X