Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Marked

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RC Marked

    RC Marked legges nå om til en tjeneste hvor en må betale for alt over et minimums nivå. Det er ikke noe spesielt i seg selv, men er det bare jeg som blir skeptisk når det viser seg at samme mann står bak både RC marked og Throttestore?? Kanskje ikke så rart at han ikke fjernet sine egne annonser før mange uker etter at butikken hans gikk konkurs?! Tydeligvis mange som betalte penger inn i et konkursbo uten å få varer.

  • #2
    Kanskje det blir mer fart i kjøp og salg på forumet her da. Må jeg betale for annonsene så bruker heg heller finn og får endel mer treff på greiene jeg skal selge
    Min Hjemmeside..

    http://sveininge.iflogg.com

    Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

    Comment


    • #3
      Alternativt har jeg en sak som er bortimot klar... www.rcnytt.no ...
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #4
        syntes også det ikke sku vere nøvendig å betale for vores køb og salg på rc marked og en masse vas med karektere folk kan gi så kan vi jo bruke qxl vis folk er ophengt i karektere nei så må vi bruke dette forum mer med køb og salg har bare positive erfaringer herfra på dette forum med køb og salg..exillian dette du viser til ser jo konge ut

        Comment


        • #5
          Jeg vil nokk i større grad bruke dette forumet til og anonsere ting om det blir betaling på RC markedet. Det er kansje det som skal til for å få fart på markedet her.

          Comment


          • #6
            Bare å bruke forumet, hvis ikke kan www.rcnytt.no brukes gratis. Det fungerer 100%
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #7
              Originally posted by xilian View Post
              Bare å bruke forumet, hvis ikke kan http://www.rcnytt.no brukes gratis. Det fungerer 100%
              Dere burde sette opp en donation knapp her for server kostnad. Slik som noen andre sider har.

              - bakken

              Comment


              • #8
                Jeg har hatt det før, men fikk dårlig samvittighet hver gang det kom inn noe, så jeg fjerna igjen
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #9
                  bardp har testa www.rcnytt.no ... Hva synes du?


                  Nytt navn er på vei, men publiserer ikke det enda...
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • #10
                    Joda det ser da veldig greit ut. Nå gjenstår det bare og få trafikk på sia.

                    Comment


                    • #11
                      er jo litt mer som gjenstår.. derfor jeg ikke har prata så mye om det enda
                      men ja... more traffic wanted

                      Hiver ut nytt domene/navn i morgen tenker jeg
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • #12
                        Funka bra, eneste jeg skulle ønske meg var en noe mer avansert editor hvor man feks kan legge inn linker f.eks...men ikke nødvendig.

                        Og så får jeg ikke valgt kategorien multikopter
                        - Håvard Glad Andreassen
                        - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

                        Comment


                        • #13
                          Det er bare å herje med den som er på rcnytt.no, for det er en dummy.
                          Den som skal kjøre kommer i løpet av et par dager.

                          La til custom field nå: Produsent.
                          Bare å redigere annonsa
                          Last edited by xilian; 11-12-13, 11:20.
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • #14
                            Bør være mulig å legge til bilde i etterkant også
                            - Håvard Glad Andreassen
                            - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

                            Comment


                            • #15
                              Å ha mulighet til å velge standard web versjon på mobil
                              GOMFK -|:|- Geir Olav Nilsen -|:|- VFKM
                              sigpic



                              Comment

                              Working...
                              X