Announcement

Collapse
No announcement yet.

WARBIRDWEEKEND 2014 10 Årsjubileum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    200 er godt innafor, men vet Øistein ikke er glad i betaling så modererte megselv litt 😉
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #47
      Dette er ikke noe jeg vil diskutere så offentlig, men under warbird weekend er det gratis å fly, period. Utgiftene ligger på ca 10-15 tusen og det klarer vi for alle jobber knallhardt. Selv om vi tar 200 av 30 piloter så går alt det til dass. Vel. Vi skal ha dass der, no problem. Jeg stemmer for dugnad på den vi har. Da er det gratis bortsett fra tømming som vi fikser vært år. Med ett besøk vi har er en do ok. Dusj, er ikke aktuelt, vi har en elv Det er bare noen dager i felten Men, om vi kan skaffe til fine priser eller gratis mot reklame, selvsagt Det er noen som bruker 1000 spenn av egen lomme kun for å frakte ting til Udduvoll så man må se hele stevne under ett ikke bare en liten del. Når det er sagt så digger jeg initiativ og om vi klarer det innen budsjett så fantastisk. Men det er gratis å fly. Så håper vi bare at folket bruker kiosken og legger igjen noen ekstra kroner om de bruker strøm. Dette blir beste wbw uten tvil Her skal vi feire oss selv gjennom 10 år

      Comment


      • #48
        Fint om folk kan melde seg på her:

        Warbird Weekend 2014

        Hold for all del liv i denne tråden, men FB funker fint til påmelding av events. Om man ikke har FB så holder det i massevis her også.

        Comment


        • #49
          Her er litt inspirasjon... Nevnte jeg forresten at jeg ønsket meg B25 til jul?

          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #50
            Trist opprydding i hangaren, skal du se positivt på det så er jo muligheten for flere warbirds der tilstede....
            ____________________________
            Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

            Comment


            • #51
              Decathlon kom ikke før på 70-tallet, og tror ikke camo er en option
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #52
                Decathlon er død og RIP, men da er det plass til ny warbird veit du 😉
                ____________________________
                Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                Comment


                • #53
                  Denne hadde jo vært kul

                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • #54
                    Nå begynner du å snakke fornuft Tom Ingen hangar er komplett uten minst en de Havilland maskin

                    Comment


                    • #55
                      mm. Mosquito er tøft ja. Kunne også tenkt meg en sånn halvskala møll.
                      (Christen Gjelseth hadde en en gang i tida, men den har jeg ikke klart å spore opp)
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • #56
                        Er jo bare å kjøpe litt treverk og duk Og noen kvelder med liming så er mye gjort

                        Comment


                        • #57
                          Nei, har jo prøvd det lenge nå. Kjøpt masse modeller og utstyr, men skjer ikke en dritt!
                          Må tydeligvis montere sjæl
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • #58
                            He he, å gjøre det selv var jo litt av greia liksom

                            Ser ikke dette morsomt ut da?



                            Click image for larger version

Name:	2013-11-29 19.13.01-1.jpg
Views:	1
Size:	83.8 KB
ID:	608650


                            Click image for larger version

Name:	2013-12-03 21.25.15.jpg
Views:	1
Size:	81.4 KB
ID:	608651

                            Click image for larger version

Name:	2013-12-10 19.47.08.jpg
Views:	1
Size:	89.4 KB
ID:	608652

                            Click image for larger version

Name:	2013-12-11 21.56.14.jpg
Views:	1
Size:	91.6 KB
ID:	608653

                            Comment


                            • #59
                              Joda.. Men har jo ikke tålmodighet...
                              Tom I. Arntsen

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by xilian View Post
                                mm. Mosquito er tøft ja. Kunne også tenkt meg en sånn halvskala møll.
                                (Christen Gjelseth hadde en en gang i tida, men den har jeg ikke klart å spore opp)
                                Rimelig sikker på hvem som har den, send meg en pm så skal du få tlf.nr.

                                Comment

                                Working...
                                X