Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tarot 450 Pro V2 som skal bygges. (pluss en del DFC deler)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Byggedag 5, setup og liten videosnutt i stua

    Byggedag fem er vel strengt tatt delt opp i mange timer fordelt på fleire daga.

    Litt info som eg skulle putte inn (med fare for å repetere meg sjølv) Eg gikk for YEP ESC, Tarot motor med 13pinion (etter utrekning skal eg få rotasjonshastighet på rotorblada på +/- 3050RPM… Og berre sei ifra viss det er heilt på jordet, men den som fulgte med var 14pinion og utrekna til 3260RPM, kom gjerne med input på det her. 150T main gear ja osv osv.

    I og med eg aldri har satt opp gyro før eller helikopter generelt vart det mangen tima med manual, forum og ymse.
    Eg klarte ikkje heilt å forstå logikken i swashplate, men eg kom imål til slutt Litt reversering, turnbuckles , swashplate level, justering av travel og ikkje minst 0 pitch. Eg måtte gjere stort sett alt to-tre runda før eg forsto ka eg styrte med

    Kjedelig oppdatering det her, men kan slenge på litt bilder.
    No gjenstår locktite av skruar til ramma og eit nokre skrua eg tok ut idag, deretter so skal heliet vere flygedyktigt Eg har ikkje peiling på throttle-pitch og swashmix oppsett, so må lese meg litt opp på kordans eg starta i normal osv osv. Mykje som skal lærast!

    Eg fyrte det lett igang i stua (Eg veit ka du tenke, men eg måtte) eg tok ikkje av eller noke, so vi kan ikkje kalle det ein maiden, men fekk no sett litt Video tok eg og. Frøken syns eg såg passe dust ut med kamera uten lys, haudelykt, livredd, rett og slett skrekkblanda fryd Video er med nederst i inlegget

    Da blir det litt simulator trening før eg tar steget ut i den store verden, og eg venta på at ein kompis skal komme igang med bygginga av sitt helikopter slik at han og får vere med på maiden. Skal filmast sjølvsagt...


    Bilde 1 og 2
    Fekk omsider ordna meg WinXP på maccen slik at eg slapp å sitte på loftet på "serveren" min for å kalibrere og sette oppsett
    Click image for larger version

Name:	IMGP0691.jpg
Views:	1
Size:	56.8 KB
ID:	605713Click image for larger version

Name:	IMGP0692.jpg
Views:	1
Size:	83.8 KB
ID:	605714
    Bilde 3 og 4
    Prøvde meg først med pitch gauge, men fann ut at Iphone metoden var omtrent like nøyaktig. Vart pluss/minus 0,1-0,2 grader feil når eg gikk tilbake i 0 posisjon, litt slark i ballinkane som går ned til servoane. Nappa litt i dei, men dei henge godt. Håpe ikkje det gjer alt for mykje utslag med det. det var iallefall likt på begge sider, so det må no berre bli slik. Adventslysa skal eg rydde vekk på laurdag, termos kjøpt på Europris.
    Click image for larger version

Name:	IMGP0693.jpg
Views:	1
Size:	57.5 KB
ID:	605715Click image for larger version

Name:	IMGP0687.jpg
Views:	1
Size:	63.2 KB
ID:	605716
    Bilde 5 og 6
    ESC provisorisk festa for kalibrering
    Click image for larger version

Name:	IMGP0694.jpg
Views:	1
Size:	69.8 KB
ID:	605717Click image for larger version

Name:	IMGP0690.jpg
Views:	1
Size:	60.1 KB
ID:	605718
    Bilde 7-8
    Var sopass mektig fornøgd med Iphone løysinga at eg legg ut enda meir bilde.
    Click image for larger version

Name:	IMGP0686.jpg
Views:	1
Size:	59.4 KB
ID:	605719Click image for larger version

Name:	IMGP0688.jpg
Views:	1
Size:	60.4 KB
ID:	605720

    Da prøva eg meg på å laste opp min første helikopter-film. Eg brukte fotokamera, so ikkje absurd bra kvalitet, men greit nok.
    Rett og slett berre litt oppspinning i stua med lav throttle og negativ pitch, var INGEN antydning til blade tracking, men rotasjonshastigheten var forholdsvis lav og eg hadde som sagt negativ pitch, so en ser vel det bedre seinare? Må justere litt gyro settings også.
    Canopyen som står på er fra HK450, det er ikkje noke rose akkurat, men bruka den enn i frykt for å ødelegge dei andre

    Last edited by KimSorland; 26-01-14, 01:16. Reason: Bilda blei ikkje med, slenger alle inn på nytt + video er lasta opp på nytt
    BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
    Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

    Comment


    • #17
      Bygg "nesten" ferdig

      Da skal helikopteret vere omtrent flyklart

      Trur batteriladder kom i posten, so den kan hentast på mandag.

      So no gjenstår å manne seg opp til maiden, ladde opp batteria, finne ei løysing på ledninga fra esc til mottaker og vindstille forhold

      Skifta landingsgear idag, syns det blei ganske naaajs Eg venta på "kabelstrømper" til alle ledningane for å rydde opp i det slik at det ser fint ut.

      Bilde 1
      Bilde av gammalt landingsgear og esc kabel som skal leggast beire til
      Click image for larger version

Name:	IMGP0708.jpg
Views:	1
Size:	81.0 KB
ID:	605857

      Bilde 2 og 3
      Favorittcanopy og nytt understell
      Click image for larger version

Name:	IMGP0711.jpg
Views:	1
Size:	48.5 KB
ID:	605858Click image for larger version

Name:	IMGP0710.jpg
Views:	1
Size:	52.0 KB
ID:	605859
      BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
      Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

      Comment


      • #18
        Kor kjøpte du canopyen? Ser ut som mini 7hv
        T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

        Comment


        • #19
          Eg kjøpte den på oomodel ilag med heliet
          BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
          Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

          Comment


          • #20
            Ikkje heilt klar for maiden enda

            Eg foretok meg ein maiden med Align 450 Pro v2 før eg måtte reise på jobb.
            Alt gikk sann nokelunde greit, og eg følte eg hoovra ok, litt opp og ned på stikka for å kjenne litt på og vingling, men det må til.
            Må legge til at det her er første gang eg flyr utendørs og første gang eg flyr 450 heli.

            So i påventa av at eg skal ha maiden på Taroten so kan jo dokke få sjå maiden på Alignen min først Eg skulle riktignok prøve å fly Align dagen før, men da lærte eg at eg måtte ha noke sterkare enn blå locktite på motorpinion, so eg strippa ganske rask giret. Minitakeoff-nervøs landing-so løsta pinionen, men ikkje noke filmverdig i det heile tatt.

            So her er det eg vil kalle maiden.



            So over til det sikkert alle har gleda seg til som har lest igjennom byggebloggen min og skjønt at eg er totalt nybegynner…. nemlig krasj!
            Eg trudde eg hadde vore nøye med locktite på alt, men neeeeida. Begynne å lure på om eg har slurva på Tarot bygget også.
            Det som skjedde her var at eine skruen som går inn i featheringshaft ikkje var locktite og skikkelig skrudd til, so det løsna i lufta (desverre rett over kamerabilde)Rotorblada flaug ca 20-25 meter, og eg er egentlig gla eg var sopass høgt oppe som eg var.
            Hadde noken spurt meg om eg hadde locktita, so hadde eg svart ja veldig bestemt. Det hadde visst vore løgn! jaja, var kjekt so lenge det varte og reperasjonen var unnagjort på litt over ein time samme kveld PS. Man kan sjå eine rotorblade oppe til høgre om en ser videoen i litt god kvalitet :P
            Last edited by KimSorland; 26-01-14, 01:18. Reason: Video blei flytta
            BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
            Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

            Comment


            • #21
              Hei hå!

              Ja no har det gått ganske lenge sia eg planla maiden på Tarot her, men no skal du høyre.
              Eg har gått på ein smell og bytta til satelitt mottaker direkte på ZYX enheten, skifta ut YEP ESC med Hobbywing og pynta og herja på.
              Imens eg har finpussa på Taroten og gjort den god og fin, har eg flydd litt (hoover fortsatt) med Alignen 450 Pro V2. Har hatt nokre uhell med den, halerotor i bakken, strippa gir og ein minivelt under oppspoling. Hoover går greit no, satte på 500 landingsunderstell for å få litt klaring da eg flyr på fotballbane, fungerer greit det.
              Det har resultert i at eg har måtte lånt litt dela av Taroten.
              So igårkveld fekk eg Taroten komplett igjen, kalibrert alt og var egentlig flygeklar. So slo eg av DX8 først, glemte at eg hadde plugga i batteriet og glemt å sette failsafe etter alt eg har styrt med og bytta ut.

              Resultat lure du sikkert på no? Knekte begge rotorblad, feathering shaft vart bøyd, ødelagt halebom, mainshaft, servoarm, halebladholder ødelagt, hovedrotasjonsgir strippa. So no begynne eg å lure på egen kompetanse her....Igjen..

              So idag har eg forsøkt å bytta det eg har av reservedela (mangla kun halerotor deler, som er på vei) og satt ihop.
              Tok ein ny "kalibrering" i Tarot sin ZYX software via blåtann, og satte failsafe på nytt.
              Deretter gjorde eg eit forsøk (uten hovedrotor og halerotor) .
              Slo på DX8, plugga i batteri, slo av DX8, og det spinne opp fortsatt.
              Eg har forsøkt å googla litt rundt det, men det må vere noke eg gjer feil.

              Må eg gjere noke i Hobbywing Flyfun 40A ESC også? Eg har kalibrert det som kalibrerast kan. Eller er det oppsett i DX8?

              Jaja, en lære jo so lenge en leve seie det, men eg lære aldri!
              BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
              Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

              Comment


              • #22
                Ja, viste seg at den BT modulen og Android tlf ikkje binda failsafe slik eg ville. So fekk ordna det no på gamlemåten, usb kabel fra ZYX til PC. Dyr lærepenge..
                BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
                Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

                Comment


                • #23
                  Da skal heliet vere omtrent klar for maiden. Håper på at det blir ok vær til kvelden Har såtte våken til seine natta for å rette opp i failsafe tabba mi Ny hale assembly er komt på plass. Kalibrert og kosa meg.
                  So no gjenstår litt smågreier.





                  Last edited by KimSorland; 09-09-14, 05:36.
                  BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
                  Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

                  Comment


                  • #24
                    På elektro er det ofte lurt å kople av et par ledninger mellom ESC og motor. Evt. Ta av bladene.

                    Men klart... Alltid lurt å skru av radio sist
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • #25
                      Det blei ingen maiden ikveld. Eg tok den med på "stripa", men fikk ikkje til å ordne retninga gyroen går i, i heading hold. (Kun halen som korrigera feil vei) Er ingen set knapp på zyx. Og ingenting på software bortsett fra å snu servo retning. Må google og lese litt manual Krasja Alignen da, igjen Flydde litt hardare på 5 batteriet.. So plutselig mista eg motorkraft og landa hardt. Ødela kun landinggear. Virka som eg gikk tom for batteri. Sjølv om eg hadde 1min40sek igjen på timer og hadde flydd 4 batteri før so trudde eg var godt innafor So spørs om eg berre flydde litt hardare. Trur eg må få meg ein alarm. Har spektrum telemetri liggande, men prøva å.. holde vekta nede so lenge eg flyr med 500 landing gear..
                      BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
                      Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

                      Comment


                      • #26
                        Endelig maiden

                        Idag fekk eg endelig tatt maiden på Tarot
                        Alt låg an til ein perfekt flydag, sol, varmt og ingen vind Ladda opp 16!!!! Batteri. 8 batteri på kver av oss som skulle fly.
                        Først hadde eg litt expo trøbbel, da den var satt til -40 (har ikkje peiling på ka eg har tenkt på) og det vart litt vel kjapt for min del. Justerte den til +30. Og so var gyrogain justert litt høgt. So justerte det ned til 60 (DX og da følte eg at eg fekk litt bedre kontroll. Flydde litt hoover på første batteriet. Landa, justerte litt smågreier. Skifta til batteri nr 2. Flaug i omtrent 4 minutt og plutselig idet eg skulle snurre litt rundt med rudder begynte den å kasta halen fram og tilbake. Liten krasj. Tok 2 servohorn, blad, featheringshaft og må sjekke mainshaft. Vart litt fortvila, men det flaug jo egentlig ganske bra fram til det skjedde. Eg veit ikkje heilt ka som gjorde at eg krasja slik. Alt fanga på film. Mykje amatørsnakk og kjedelig film, men det er no en maiden om ikkje anna, og en krasj. Oppskriftsmessig utført Hadde 3.7 Volt ish på alle cellene på batteriet etter krasj (Samme batteri som gikk tomt på Alignen min). Kanskje eg mista kraft? Vanskelig å sei, kanskje noken eksperter der ute ser kva eg gjer feil? Kan jo vere pilotfeil også selvfølgelig, men når eg sentrerte rudder jaga den tilbake. Eg var litt rask med throttle hold når eg forventa krasj, kan hende eg skulle prøvd litt hardare å retta det opp.

                        Kan og fortelle at kompisen min som flaug Alignen sin, krasja sitt helikopter på batteri nr 2 også. So no driv eg på å ladde ned 14 batteri til storage volt igjen, og det tar ei evighet.
                        Min Align ligg på hobbybenken, mangla nokre paraplygir. Supert... So eg er uten helikopter, og det er meldt topp vær dei nermaste dagane. Blir meir sim trening da... Og det trengs..

                        Eg la ut ein kortare video av maiden, eg innsåg at det var ganske kjedeligt å sjå på alt det styret bare for å sjå maiden og krasj. So her er maiden, etterfulgt av krasjen


                        Her er full video. Kjedelig sådan, først litt spoolup, justering av expo. og første flygning/landing. Litt uti filmen testa eg rudder, og heilt på slutten ein krasj Masse pusting og pesing..


                        Last edited by KimSorland; 18-09-14, 02:52. Reason: Kortare video av maiden, eg innsåg at det var ganske kjedeligt å sjå på alt det styret bare for å sjå maiden/krasj
                        BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
                        Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Bergen80 View Post
                          Moro å lese i alle fall fortsett med byggebloggen, og vi vil vite hvordan maiden gikk!!
                          Da kan du sjå maiden
                          BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
                          Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

                          Comment

                          Working...
                          X