Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tarot 450 Pro V2 som skal bygges. (pluss en del DFC deler)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tarot 450 Pro V2 som skal bygges. (pluss en del DFC deler)

    Hallais

    Etter mitt første bygg, ein Align T-Rex 450 Pro V2 Super Combo er eg vel det en kan kalle nyfrelst
    Syns det var veldig kjekt, og det blei mange seine kvelder med skruing og fundering. Helikopteret er ikkje komplett i og med at eg venta på ein Spektrum Dx8 og mottaker slik at eg kan sette opp servoer og resten av ledningsnettet. Bilder kan forøvrigt sjåast på albumet mitt. "Align T-Rex 450 Pro V2 Super Combo"

    No har eg bestilt meg en Tarot 450, som eg tenkte eg skulle bygge og dokumentere her. Mest for min egen del, i håp om å få hjelp og kommentarer på heliet, underveis og i ettertid Og kanskje til og med hjelpe andre "nybyggere" om dei har eit liknandes prosjekt.

    Helikopteret er bestilt ifra oomodel.com og dei er utrulig treige. Og halvparten av ekstrautstyret eg bestilte hadde dei ikkje på lager, så dei blei totalt 16 e-poster fram og tilbake med bytting av deler og diverse, og eg fekk idag beskjed om at pakken var pakka. (bestilling vart gjort 04.desember)

    Ellers har eg bestilt DFC deler ifra Online shopping for drone helicopter fpv gimbal parts og var på vei kun timer etter bestilling var gjort.

    Eg bestilte Align "girpakke" og litt snax som eg skal bruke, men det kan eg jo ta etterkvart som bygginga kjem igang.

    Fra før har eg eit stk E-Sky Twinstar som er heilt håplaust, det har eg flydd innendørs. Og når elektronikken går varm tar helikopteret stort sett over kontrollen sjøl.
    Flyr mykje simulator, CGM nEXT, og håper at eg er nokelunde hooverkyndig til vinteren har passert. Fristelsen til å ta ein testflygning blir nok for stor før den tid. Minste heliet i den simmen er 600, men det kjem eit t-rex 450 innen eit par veke Trur eg skal investere i Phoenix simulator, men venter til eg får DX8 i hus. Alt koster jo peng!

    Oi, glemte å sei at eg slengte på eit HK450 helikopter kit til 27$ da eg bestilte deler, so lurer litt på kordans det er også. Kan jo eventuelt lage en egen byggetråd for det

    Har i tillegg vurdert å lagd meg ladde koffert, og har sett ein del artige løysinger her på forumet som eg kanskje drar igang med etterkvart.

    Angåande elektronikken so må eg sjå det litt an, har fleire valgmuligheter, men det er mykje billigservoer og slikt i første omgang. So får eg ta elektronikken litt etterkvert.

    Håper det er noke interesse for byggetråder og so snart eg får pakkane mine skal eg dokumentere bygget her
    Eg jobber offshore, so det kan vere litt ustabilt med oppdateringer i perioder, men da pga byggestans.
    Attached Files
    Last edited by KimSorland; 03-01-14, 09:14. Reason: skriveleif
    BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
    Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

  • #2
    Ei lita oppdatert liste over deler og elektronikk eg har mulighet til å putte inn, so tar eg gjerne imot tips til ka eg skal velge.

    Eg tenker eg skal gå for fargane oransj/svart/kvit på heile heliet.

    Motor:
    -Tarot 3800KV/3.5MM Brushless motor TL450M 450 Pro
    -Tarot TL450MX-3500 Brushless ESC 450MX 3500KV
    -Turnigy Typhoon 450H 2215H Heli Motor 3550kv (450 class)

    ESC:
    -Hobbywing Fentium(Flyfun)-40A ESC*1
    -Hobbyking YEP 45A (2~6S) SBEC Brushless Speed Controller

    Servo:
    -3xTurnigy TG9e 9g / 1.4kg / 0.09sec Eco Micro Servo (har 3 i reserve)
    -3xMD933 Servo Metal Gear Digital Torque Servos with Gears and Part (har 3 i reserve)

    Haleservo:
    -HobbyKing HK-922MG Digital Metal Gear Servo 1.8kg/ 12g/ 0.07sec
    -MD922 Metal Gear Digital Torque Servos with Gears and Parts (har 1 i reserve)

    Gyro:
    -Hobby King 401B AVCS Digital Head Lock Gyro
    -Tarot ZYX-S2 ZYX V2 3 Axis Flybarless Gyro ZYX23

    Mottaker:
    -OrangeRx R710 Spektrum DSM2 Compatible 7Ch Receiver w/Failsafe
    -Spektrum AR8000 8-Channel DSMX Receiver

    Telemetri:
    -Spektrum TM1000

    DFC, metalldeler og diverse:
    -NEW Tarot 450 DFC split lock rotor head assembly Orange (inkludert main shaft og full pakke) Har 2 stk i tilfelle krasj
    -Tarot RC 450 Dual-position DFC Metal Swashplate Orange
    -Tarot 450 Pro Metal bottom plate Orange
    -Tarot 450 Pro V2 Metal Battery Plate TRCH2425-02
    -Tarot 450 Metal Tail Bearing Housing
    -Tarot skruesett med bedre skruer (forhåpentligvis) enn dei originale
    -Tarot 450V2 Skid Pipe Aluminum TL1261-01 Orange
    -Tarot 450 Pro TL48029-1 Integrated Main Shaft Fixed Mount
    -Litt andre Oransje detaljer
    -

    + Nokre ekstra hovedakslinger og fjærakslinger, gummidempera, og litt anna som mest sannsynlig til kjem til å ryke (blei rart når eg prøvde å oversette?)

    + Har i tillegg bestilt Align hovedgirpakke, eg las og såg på youtube at det kunne vere litt kast i Tarot sine

    Har mest sannsynligt brukt alt for mykje pengar på dette, men til slutt so sitter eg igjen med ein original Align T-Rex 450 Pro v2 med flybar, ein Tarot 450 DFC oransj og pimpa, og ein HK450 med billigelektronikk og leftovers til øvelsesflygning i starten.

    I snitt trur eg at kvert helikopter kjem på 3000,- per stk. Til gjengjeld har eg alvorlige mengder reservedeler som mange av dei skal passe på kryss av kverandre.

    Mykje av delane må nok vurderast nermare når dei er komt på arbeidsbenken.
    Last edited by KimSorland; 18-12-13, 20:33.
    BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
    Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

    Comment


    • #3
      Hei hei og Godt Nyttår!

      No har eg fått meg helikopter og litt for mange ekstradelar i posten, fortsatt litt diverse på vei (Orange mottaker fra HobbyKing er vel den som hasta mest for min del)

      Det var ikkje vits i å ta bilder av utpakking sia Oomodel.com har trykt stort sett heile bestillinga mi oppi heliboksen. So det var ein god mix av deler overalt, brukte litt tid på å sjekke om eg har fått alt, og det hadde eg

      Eg fekk mykje fint til jul som er brukandes til helikopter bygg Skrueoppbevaring fra Clahs Ohlson, loddebolt, dremel liknandes sak og kjøkkenvekt Kjøkkenvekt fekk eg med ho mor, so ho blei litt satt ut når eg svarte at det var perfekt for rotorblada mine.

      Har sovidt begynt å skru opp ramma, planen er å bygge helikopteret med eine sida tilgjengelig.
      Eg kjem ikkje til å bygge etter tegninga som følgde med, men kun sjå etter den om det er noke som eg lure på.
      Har også fått skruesett av (om eg får seie det sjøl) mykje, mykje, mykje beire kvalitet enn det som følgde med.

      Syns det virka ganske genialt med hovedakslings-holder som er "one-piece" der eg kan vippe opp servo-festa for tilgang, og bunnplata med god lufting.
      Har fortsatt tenkt å gå for oransje detaljer, skruedingser og andre oransje dingser. Ser at det kan bli i overkant harry når det blir ferdig, i og med at oransj fargen er so forskjellig fra del til del, men eg velge å gå for det inntil vidare.

      So no er planen at eg prøva å få lagt ut litt info etterkvert eg skrur ihop heliet I allekrisetilfelle, so kan eg stjele mottakeren fra Alignen min som står alt for lett tilgjengelig slik at eg får satt opp servoane iallefullefall.

      Slenger med litt bilder heilt på tampen, legg merke til juleduken som var ei gave frå jobb

      Click image for larger version

Name:	IMGP0634.jpg
Views:	1
Size:	75.5 KB
ID:	605607Click image for larger version

Name:	IMGP0632.jpg
Views:	1
Size:	81.6 KB
ID:	605608Click image for larger version

Name:	IMGP0630.jpg
Views:	1
Size:	69.7 KB
ID:	605609Click image for larger version

Name:	IMGP0633.jpg
Views:	1
Size:	84.6 KB
ID:	605610Click image for larger version

Name:	IMGP0631.jpg
Views:	1
Size:	68.2 KB
ID:	605611
      BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
      Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

      Comment


      • #4
        Dag 1 av bygging: DFC hode - Halerotor - Align Autorotation gir - Oransje detaljer

        Ja da har eg fått meg nokre timer med bygging ikveld.

        So legg inn ei kjapp oppdatering:

        Bilde 1
        Bilde av "oppsettet" eg har når eg bygge. God tilgang og eg venta med locktite på skruane som er oransje. Dette fordi eg på forige bygg løsna og skrudde til skruane so mange ganger at det blei eit par timer med ekstraarbeid for å rette opp i det
        Click image for larger version

Name:	01.jpg
Views:	1
Size:	100.6 KB
ID:	605617

        Bilde 2
        Las meg opp på Tarot før eg bestilte og da såg eg at mange anbefalte å bytte ut autoritation gir og einvegsdingsebomsane, so kjørte full Align pakke der. Bestilte også ekstra sett slik at eg har i reserve på det helikopteret det måtte rykke først på. Såg etter montering at der var litt kast i Align hovedrotasjons-gir, men det var sopass lite at det skal ikkje ha noke å bety. Må selfølgelig sjekkast når eg montera motor og pinion. Viss det ikkje er bra, skifta eg tilbake til Tarot sin (som faktisk såg ut til å vere av bedre kvalitet med tanke på kast)
        Click image for larger version

Name:	02.jpg
Views:	1
Size:	84.7 KB
ID:	605618

        Bilde 3
        Oversiktsbilde etter gir er montert
        Click image for larger version

Name:	03.jpg
Views:	1
Size:	75.3 KB
ID:	605619

        Bilde 4
        Enda meir oversikt
        Click image for larger version

Name:	04.jpg
Views:	1
Size:	69.6 KB
ID:	605620

        Bilde 5
        Halerotor gikk ikkje so greit som det burde, eg mista ned ein del og finn den ikkje igjen. Ana ikkje ka den delen heite, men det er ei metallhylse som skruen går igjennom slik at det skal gå knirkefritt med bevegelsen av halerotor. Med andre ord, det går ikkje knirkefritt, og er litt slark. Eg får stjele av HK helikopteret som er underveis og so heller bestille nytt når eg skal foreta ei delebestilling. Uansett so er alt som skal locktitast, locktita, det er også gjort på DFC hode. Skrudde iser, gjorde reint med bremserens fra Biltema, tørka grundig og monterte med locktite. Og litt gris her og der
        Og ja, eg bestilte oransj halerotorholder, men den ekstra eg bestilte kom i svart, so da ga eg F…… So det får bli sølv
        Click image for larger version

Name:	07.jpg
Views:	1
Size:	54.6 KB
ID:	605621

        Bilde 6
        Slik ser det ut med litt oransje detaljer her og der, eg syns personligt at det blei litt tøft. Har og forståelse for at smaken er som ræva…delt… So hadde vore kjekt med litt tilbakemelding på byggebloggen
        Click image for larger version

Name:	08.jpg
Views:	1
Size:	66.6 KB
ID:	605622

        Bilde 7
        Eg likte batteriholderen, meir luft som slepp igjennom, so vurdera å ha ESC på undersida. Bestilte også med ei borelos stropp av den litt krafitgare typen, som kan strammast skikkelig godt rundt batteriet.
        Click image for larger version

Name:	09.jpg
Views:	1
Size:	81.9 KB
ID:	605623

        Bilde 8
        Her er motoren, eg har litt forskjellige pinions eg kan sette på, so eg må ta litt utrekninga frå ei nettside eg fann for å få rett rotorbladhastighet. Eg trur eg bør ligge på 3100rpm, litt usikker i skrivande stond.
        Click image for larger version

Name:	10.jpg
Views:	1
Size:	56.4 KB
ID:	605624

        Bilde 9
        Eg spraylakkerte noke greier i romjula og det gikk bra, so prøvde å spraylakkere det her, resultate legg eg nok ikkje ut Det gikk ikkje bra, sprayboksen hamra ut alvorlige mengde lakk i eit puff, so det blei ein god del klompa og søl. so må pusse ned igjen når det har størkna, og kjøpe meg ein ny sprayboks Skal nok bli bra til slutt
        Click image for larger version

Name:	11.jpg
Views:	1
Size:	79.3 KB
ID:	605625

        Det var kjapt oppsumert alt eg har gjort idag. Har begynt å sjå litt på elektronikken, men mangla loddetinn. Skulle koble gyroen til pcen, men har mac.

        Tilbakemelding hadde vore kjekt, ris og ros blir tatt imot med glede Skrivefeil og språkfeil er eg fullt klar over, so det treng vi ikkje å kommentere
        BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
        Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

        Comment


        • #5
          Moro å lese i alle fall fortsett med byggebloggen, og vi vil vite hvordan maiden gikk!!
          T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

          Comment


          • #6
            håller med Bergen80 , moro å lese , eg likte den oranje detalje , riktigt kult
            huske ner eg hade 450 , verdert å køper den tarot hode men tanke mitt var de markering før å seter 0°
            Goblin 700 : vbar 5,3 pro
            Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

            HD 500 Cell : brain2

            DX9

            Comment


            • #7
              Byggedag 2 og alt for tidleg oppe på ein lørdag!

              Idag var det påan igjen, sneik meg opp før fruen våkna. Det er ofte lurast når eg skal kuppe heile salongbordet i stua.

              Takker for svar Bergen80 og Ragge1
              Maiden skal nok dokumenterast ja Har ikkje hatt maiden på den Alignen som eg har ståande her enda heller Og resten av delane til Tarot kjem ilag med HK 450 helikopteret. So kan hende eg får maiden på 3 helikopter samtidigt, skal filme det med GoPro eller få noken andre til å filme det.
              Ein kompis av meg skal bygge seg eit Align 450 Pro dfc. So om alt går etter planen so blir det maiden på 4 helikopter samme dag. Og alle lika ein god nybegynner krasj på youtube, oddsen er der iallefall

              Angåande det DFC hodet med markering for 0, for meg ser det ikkje ut til at det er hundre prosent riktig, eller null grader riktig om du vil Man må nok til med ei runde kalibrering uansett, men eit godt utgangspunkt er det gjerne.

              Eg begynte so smått med å sette 90 på haleservo, fyrte den opp på Align helikopteret. Der var jo selfølgelig ikkje med ball-link og M2 mutter. Blei litt irritert so eg vurderte faktisk en dasj med superlim, fornuften seira heldigvis... Og eg stjal ein ball link fra backup swashplate. Kjem sikkert til å bli irritert på meg sjøl eingang i framtida når eg treng den der også. No kom eg på at eg ikkje har fått swashplate leveling verktøy, æsj.

              Bora eit hol i halebommen, må rett og slett forklarast med eit bilde lenger nede
              Fann ut at det var tryggast å sikre halebommen, syns det var lite kraft som skulle til for å drage den ut av posisjon slik at halerotor slutta å rotere. Og det skjønna til og med eg at ikkje kan vere heilt bra. So for å senke oddsen litt på den maiden krasjen so sikra eg etter beste evne.

              Bilde 1
              Servo med horn, farge?? Oransj, selvfølgelig.
              Click image for larger version

Name:	IMGP0649.jpg
Views:	1
Size:	51.6 KB
ID:	605627

              Bilde 2
              Første forsøk på å sikre halebommen. La merke til at plasten begynte å skille seg på midten pga presset fra skruen eg brukte.
              Click image for larger version

Name:	IMGP0654.jpg
Views:	1
Size:	53.5 KB
ID:	605628

              Bilde 3
              Bora eit hol i halebommen og
              Click image for larger version

Name:	IMGP0655.jpg
Views:	1
Size:	49.7 KB
ID:	605629

              Bilde 4
              No må det seiast eg er godt fornøgd med meg sjøl, det skal ikkje so mykje til. Plasten blei pressa ihop igjen. (Eg har passa på at skruen ikkje går for langt inn i halebommen slik at det ikkje er mulig å ta bort i torque-tuben)
              Click image for larger version

Name:	IMGP0646.jpg
Views:	1
Size:	73.6 KB
ID:	605630

              Bilde 5
              Her var eg ikkje like fornøgd med eige arbeid, fra igår. Skal pussast ned og lakkerast på nytt. Utangspunktet var ikkje so gale so det her, men eg prøvde å tørke vekk det værste med papir. Ikkje tørk vekk lakk med tørkepapir!
              Click image for larger version

Name:	IMGP0652.jpg
Views:	1
Size:	37.5 KB
ID:	605631

              Planen for dagen vidare er å handle inn loddetinn, ny lakk og M2 mutter X plenty. I tillegg kjøpe ein dunk med rødvin til fruen og satse på at ho får ei venninne på besøk. Då blir det fortgang i bygginga på meg ikveld veit vi

              Reknar med ny oppdatering til kveldinga, kanskje.
              BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
              Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

              Comment


              • #8
                Byggedag 3,5 (litt lørdag og litt søndag)

                Det stoppa litt opp med bygging i helga, ikkje mykje framgang. (Redigert pga uvitenhet)

                Og eg ser no at eg gjer mykje fram og tilbake allerede, og det trudde eg ikkje skulle skje slik som på Align bygget mitt. Mykje prøving og feiling, so da kan det jo vere at den bloggen her fort blir veldig rotete når eg skrive om det eg gjer, men om der er noken som følge med, so får dokke prøve å late igjen aua når det blir svada eller oppatt-masing av ting eg kanskje har gjort før
                Kan jo kanskje smelle til med ein større post når det nerma seg maiden med sammendrag i rett rekkefølge, eit innlegg for alle som ikkje orka å lese alt eg gjer, tenke og fiksa fram og tilbake

                Meeeeen anyyyhow!

                Eg fekk HK450 heliet i posten på lørdag og blei sittande ei god stond og sjå på kvaliteten og diverse.
                Det er heilt sikkert eit fullt brukandes helikopter om det blir skrudd rett ihop, men for meg virka det som at kvaliteten på Align og Tarot er eit nivå opp. Align er sikkert heilt på topp, men eg blei litt skuffa når eg bestilte meg align autorotasjonspakken min og der var kast i den eg putta på (eg har backup, men jækla surt) so eg kjem til å putte inni Tarot sitt igjen for det virka perfekt. Hadde ein kompis ut på kikerunde på søndag og han meinte at eg burde ta ut igjen Align 150T hjulet som var kast i. Og det har eg jo forsovidt vurdert fram og tilbake sjøl også, so greit å få det bekrefta.
                Eg har vel også nevnt det lenger oppi bloggen einplass at eg vurderte å bytte tilbake.
                Har sett litt tips om at en kan varme det opp og legge det i press, men er redd det kanskje kan ødelegge sirkelformen på det, ikkje veit eg Eg tar det ut og legge det i reservedelsboksen min

                Eg likte litt løysinga på ramma til HK med breidare nede halvdel, kan vere greit for å få på plass elektronikk. Pluss at rotorhode som fulgte med var finare i fargen enn Tarot. Hode eg fekk med Tarot var sølvfarga, men veldigt oppstripla.

                Tilbake til Tarot
                Eg fekk jo ein Orange-mottaker som eg bestilte til HK-heliet, so tenkte å byttelåne litt (har fleire orange på vei i ei anna bestilling)
                Den tok eg rett og slett og friterte elektronikken på mens eg først var igang. Eg veit eg er nybegynner og skal vere litt forsiktig med forskjellig, men eg gløymde meg, og trur eg sjølv har gjort ei blemme.
                På noken av servokablane som fulgte med gyroen, var der eit spor som gjer at du kan kun putte inn pluggane ein veg. Eg TRUR det eg har gjort feil er at eg har putta inn den fra ESC feil vei kanskje når eg har vore litt i ørska. Er litt usikker i og med at eg har forska fram og tilbake med servo, gyro, satelitt, esc og vidare. Eg trur ikkje det var nok til å brenne mottaker, men eg velge å tru at det var det som har skjedd.

                Etter ca 10 av/på koblinga av servoa og batteri inn-ut. so la eg merke til at lyset på mottaker lyste svakt (sovidt synligt) og når eg skulle sjekke retning på motor dirra den berre og ville ikkje heilt vere med på notane.
                Eg bytta motor og bytta esc først og prøvde. Og da fekk eg ikkje noke bevegelse når eg flytta på stikkene.(prøvde å rebinde, og fekk svak indikasjon) So såg eg at lyset på mottaker var heilt vekk. So den tok nok kveld.
                Den døde seint og stille og hadde ei levetid på ca. en og en halv time i mine hende……

                So no sitte eg her da, venta på posten skal jobbe seg sakte framover med utstyret mitt og vurdera sterkare om eg skal låne mottaker fra Align heliet…..
                Har enda meir oransje detaljer på vei, batteriladder, mottakere. So lita pause fra meg og bygging kanskje..


                Bilde 1
                Henge servoa, Tarot 4550 motor, YEP 45A Esc (eg valgte den fordi eg har programmeringskort til den) Tarot Zyx GyroClick image for larger version

Name:	IMGP0657.jpg
Views:	1
Size:	80.0 KB
ID:	605649

                Bilde 2-3-4-5
                Orange R710, tok bilde closeup for å prøve å zoome litt og sjå om eg kunne sjå noke. var litt antyding til brent der med satelittutgangen og heilt bort til CH1 som man kan sjå på det eine bildet (var vanskelig å sjå det uten å ta bilde). So spørs om der har blitt ei kortslutning.
                Click image for larger version

Name:	IMGP0661.jpg
Views:	1
Size:	74.4 KB
ID:	605650Click image for larger version

Name:	IMGP0659.jpg
Views:	1
Size:	56.0 KB
ID:	605651Click image for larger version

Name:	IMGP0662.jpg
Views:	1
Size:	106.6 KB
ID:	605652Click image for larger version

Name:	IMGP0660.jpg
Views:	1
Size:	78.1 KB
ID:	605653
                Last edited by KimSorland; 06-01-14, 19:12. Reason: Fann ut at det var litt bind issue som gjorde fuckupen komplett ;) So ingen skade skjedd
                BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
                Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

                Comment


                • #9
                  Hei!! Arti lesing her Ang motakkern, er ikkje tom for batteri? hehe. Motoren vil jo også bare dirre når den ikkje får nok strøm. Plussen er jo alltid i midten.. så skal no godt te og kortslutte dem?
                  • T-rex 450L Dominator. BeastX
                  • T-rex 550 Pro Dfc. BeastX
                  • T-rex 600N. Ikon

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Kim.A View Post
                    Hei!! Arti lesing her Ang motakkern, er ikkje tom for batteri? hehe. Motoren vil jo også bare dirre når den ikkje får nok strøm. Plussen er jo alltid i midten.. så skal no godt te og kortslutte dem?
                    Kim.A Takk for svar. Plussen er jo i midten ja, meget godt poeng! hmmm

                    Skal sjekke litt rundt, no driv eg å streva med den forbanna gyroen som ikkje har "set" knapp, og ikkje vil koble seg til pcen min heller….. Og so hive eg batteriet på ladding just in case

                    Eg fekk motoren til å spinne på samme batteriet når eg brukte Spektrum AR8000 som står på Align heliet mitt. Nemlig.
                    Først so bytta eg batteri, so esc for eg trudde først at det var lite batteri. Kanskje det var ein miks av uheldige omstendigheta
                    BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
                    Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

                    Comment


                    • #11
                      EDIT: Flaut, eg fann nettopp ut at orange recieveren ikkje er dau, Tusen takk til Kim.A. som poengterte at det skal litt til å shorte når plussen er midten
                      Eg gjorde eit nytt forsøk med å koble den til. Og det såg ut til at det var ein rebind som skulle til. So, ja, eg får berre beklage egen uvitenhet og tilføye at mitt først helikopter blei bygd i Desember 2013

                      So får vi sjå om det var batteriet som gjorde at motoren ikkje ville spinne.
                      BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
                      Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

                      Comment


                      • #12
                        Hehe, kanon når ting fungere : ) Følger med!
                        • T-rex 450L Dominator. BeastX
                        • T-rex 550 Pro Dfc. BeastX
                        • T-rex 600N. Ikon

                        Comment


                        • #13
                          Alltid gøy med byggetråd!

                          Har du sett denne forresten? Tarot 450 Pro V2 FBL - (MFN) ModellflyNytt.no

                          RunarSL sin byggetråd om Taroten han bygde for en stund siden.
                          * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Kjetil B View Post
                            Alltid gøy med byggetråd!

                            Har du sett denne forresten? Tarot 450 Pro V2 FBL - (MFN) ModellflyNytt.no

                            RunarSL sin byggetråd om Taroten han bygde for en stund siden.
                            Jess den har eg sett på Ser ut til at han har litt meir peiling på ka han styre med
                            Eg og syns det er veldig kjekt med byggetråda, mykje en kan lære av dei og det er spennande og sjå all problematikken som kan oppstå.
                            BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
                            Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

                            Comment


                            • #15
                              Byggedag 4

                              Ja forrige innlegg so var det som sagt mykje fram og tilbake, mest da sjølvsagt fordi eg ikkje ana ka eg styre på med

                              Har fått orange mottakeren opp og gå, og det er flotters. Eg fekk også motoren til å spinne til slutt, viste seg å vere at eg måtte koble ESC opp på programkortet som eg har og berre gå igjennom og trykke "lagre" på ei eksisterande innstilling. Kanskje den var i setup mode viss det er noke som heite det. Eller det kan ha vore at mottakeren mista bind, og eg knota so mykje fram og tilbake at alt var feil. Nok om det, alt fungera

                              Igår blei det litt banning då eg skulle koble Tarot ZYX til pc. Eg har ein gammal stasjonær ståande med winXP på. Fulgte anvisninga slavisk, manual som eg fann på HK sine side.
                              ZYX løsta konstant rødt (som er riktigt), driveren var riktigt installert, eg fann rett com port, usb-dingsen lyste blått når den prøvde å koble seg til…. Den kobla seg ikkje til. Eg prøvde ca. 10 forskjellige versjona og typa software, dvs dei som var anbefalt fra diverse forum rundtom.
                              Alle sa eg måtte trykke inn set knappen, den har ikkje eg på min ZYX.
                              So programmering via DX8 blei utelukka
                              GOOD NEWS, klokka 04:00 inatt (ja eg sto opp igjen når eg kom på det) kom eg på at eg såg eit bilde av ei programvare som såg nyare ut. "Tarot assistant something"
                              Begynte å søke på verdsveven og fann ein link til den kinesiske sida til produsenten, google transalate er ein sikker vinner, og eg fann nye programvara for nye ZYX (eg viste ikkje at eg hadde siste skrik). Alt opp og gå på første forsøk, fekk satt servoarmane riktigt, ordna litt på retninga og eg dansa meg i seng idag tidleg.
                              So idag monterte eg heliet ihop, skulle koble til pc igjen, men der var plutselig eit sidedeksel i veien. Av og til lure eg på ka eg tenke med

                              Hadde lyst til å ha mulighet for tilkobling til pc, samtidig som gyro var plassert der den skulle.
                              Derfor lagde eg ei lita utskjæring i ramma.

                              Og i skrivande stund (var ute og sjekka postkassa) fekk eg jaggu swashplate leveling tool So no kan eg sette opp begge helia mine..

                              Ting tar jo tid, so no må eg legge fra meg heliet ei lita stond tenke eg

                              Avslutter dagen med litt bilder

                              Bilde 1-2
                              Motor montert, og litt sjølvmalt oransj haleholder og servostag
                              Click image for larger version

Name:	IMGP0668.jpg
Views:	1
Size:	65.5 KB
ID:	605675Click image for larger version

Name:	IMGP0676.jpg
Views:	1
Size:	79.1 KB
ID:	605677
                              Bilde 3-4-5-6
                              Fann ut at eg hadde lyst på hol til gyroen sin dataplugg
                              Click image for larger version

Name:	IMGP0677.jpg
Views:	1
Size:	93.1 KB
ID:	605678Click image for larger version

Name:	IMGP0678.jpg
Views:	1
Size:	50.3 KB
ID:	605681
                              Click image for larger version

Name:	IMGP0679.jpg
Views:	1
Size:	73.8 KB
ID:	605682Click image for larger version

Name:	IMGP0680.jpg
Views:	1
Size:	59.2 KB
ID:	605679
                              Click image for larger version

Name:	IMGP0685.jpg
Views:	1
Size:	86.2 KB
ID:	605680
                              Bilde 7-8
                              Måtte hive på canopy og rotorblad for å sjå. Har litt lyst på rotorblad med oransj istedenfor gul + Eg har ein anna canopy som er oransj/kvit/svart, men den må eg lage hol i først
                              Click image for larger version

Name:	IMGP0672.jpg
Views:	1
Size:	61.8 KB
ID:	605673Click image for larger version

Name:	IMGP0674.jpg
Views:	1
Size:	68.7 KB
ID:	605676
                              Bilde 9
                              Stjal den dingsen eg mista og aldri fann igjen fra HK heliet
                              Click image for larger version

Name:	IMGP0666.jpg
Views:	1
Size:	46.1 KB
ID:	605674
                              Attached Files
                              BlackOut Mini H Quad--Thunder Tiger Raptor E550 FBL--Align/Tarot 450 Pro V2 DFC--Blade mSR-X--E-Sky Twinstar
                              Spektrum DX8--OrangeRX T-SIX 6CH--nEXT CGM Heli Simulator

                              Comment

                              Working...
                              X