Announcement

Collapse
No announcement yet.

F3P Treff i Solberghallen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • F3P Treff i Solberghallen

    OBS ny dato 2/2 ....18/1 utgår

    Solberghallen er bestilt 18/1-2014 fra kl 1200-1800 blir normal F3p trening med en i lufta og 3 min på hver ...pris pr stk er totalen 355,- pr time delt på antall piloter som kommer.
    Det var ikke mye ledig men om vi vil ha en dag til var det ledig 5/4 men vet ikke om folk da har begynt å trekke ut igjen.
    Om noen "gidder" og arr. kan vi godt bruke noen timer på slutten av dagen (18/1) til en liten konkuranse om ønskelig.
    Det er verdt å merke seg at dette ikke er et treff med "fri flygning" med så mange i lufta som mulig , men alle er velkomne!
    Last edited by RGJ; 06-01-14, 20:03.
    Rune Gjelsnes
    Vikersund
    92624841

  • #2
    Noen som har link til f3p programene?
    Hvordan er høyden under taket. ?
    Kjetil
    oops: . . ! . .

    http://www.vingmfk.com

    Comment


    • #3
      Her ligger alle programmene: Sport, Advance og F3P AP15 IIS 10.0 Detailed Error - 404.0 - Not Found

      Husker jeg ikke feil er vel takhøyden rundt 10 meter.
      Espen Kvien
      Gruppeleder F3A
      Vingtor RC Club
      f3a.norge@gmail.com

      Mange fly og mye moro

      Comment


      • #4
        Hei alle
        fikk beskjed om at vi IKKE fikk hallen 18 som jeg først fikk beskjed om da det var en postit lapp som dukket opp , fikk en ny dato 2/2 samme tid som først og samme opplegg, velkommen
        Rune Gjelsnes
        Vikersund
        92624841

        Comment


        • #5
          hvordan er stemning for at vi gjenomfører noen omganger med dømming på slutten av dagen mao. en veldig uhøytidelig konkuranse?
          Rune Gjelsnes
          Vikersund
          92624841

          Comment


          • #6
            topp dag for å fly inne folkens , det ser ikke ut til at det blir noen konkuranse
            velmøtt i solberghallen for sosial sammenkomst og masse flygning
            Rune Gjelsnes
            Vikersund
            92624841

            Comment

            Working...
            X