Announcement

Collapse
No announcement yet.

Layout/bruk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Har nå lagt inn at siden skal automatisk oppdateres i browser hvert 20 minutt.
    La siden stå oppe når du sitter å skrur, så kan du følge med hele tiden
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #17
      Det er en ørliten bug som er grei å vite om.
      Noen ganger, når du legger ut en annonse kommer du til en blank side når du publiserer.
      Alt funker 100%, men bekreftelsen kommer altså ikke.

      Ikke legg inn på nytt er dagens råd. Fixes asap
      Last edited by xilian; 19-01-14, 16:59.
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #18
        Hei.
        Flott initativ
        Synes som de fleste andre at det er viktig og samles rundt et salgssted. Blir håpløst om det skal bli ørten markeder etterhvert. Håper modellsalg kan ta over der RCMarked ser ut til å slippe. Domenet RCSalg.no tror jeg det er lurt å få tak i (ref en annen tråd her) og slå den sammen med modellsag. Rcsalg klinger godt i øret.

        Så et spørsmål. Synes siden virker bra på iPad iOS7. Men når man skal legge inn en annonse så skjer det ingenting når man klikker for å laste opp et bilde.
        I dagens mobile verden hadde det vært flott å kunne gjøre dette fra padda og slippe å overføre bilder til pc for å så laste opp derifra.
        Blir de noen løsning på det? (Har litt ting jeg skal selge)
        Mvh. Ståle
        http://www.jetsofnorway.no/

        Comment


        • #19
          Jeg kjøper gjerne domener som er bedre egnet, men driver ikke oppsøkende virksomhet.

          hmmm. det fungerte bra med ipad'en når jeg prøvde det sist (før sida ble publisert)
          Og det MÅ selvfølgelig funke. Skal se på det. Men legg ut via PC nå da.

          Jeg hater å love ting jeg ikke har 110% kontroll over selv, men jeg har en programmerer
          på hånda som har lovt å gjøre flere endringer denne uken. Og han tar betalt for det,
          ellers hadde det vel aldri skjedd
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #20
            Takk for kjapt svar Tom
            Det funker hvertfall ikke her hos meg nå.

            Skal opp på hobbyrommet etterpå å ta litt bilder av div mulitier/ ytstyr og el fly som samler støv, så hadde bare håpet det gikk an å legge in rett fra padda. Flott at du skal se på det

            Ang det andre domenet så tenkte jeg bare slik at et annet sted med et godt navn ikke får etablert seg som en konkurrent

            Godt gjort av rcmarked å greie og rote til det tinærmede monopolet de hadde
            Mvh. Ståle
            http://www.jetsofnorway.no/

            Comment


            • #21
              hmm.. tok en test på telefonen nå. funka fjell det... ?

              Iphone 3GS med iOS 7.0.4

              Feil - Modellsalg.no
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #22
                Har 7.0.4 på iphone 4s og ipad3
                Får det til på telefonen men knappen virker "rar". Må trykke flere ganger.
                På ipad greide jeg nå faktis å få det til to ganger. Virker som jeg må trykke helt i overkant av banneren. Da kom bildebiblioteket opp.
                Trykker jeg andre steder ser jeg av og til formateringsvalgene i teksteditoren over blinker i en linje rett over der jeg trykker.

                Virker som den visuelle bildeknappen ikke er helt på samme sted som den fysiske. Men skal få det til nå.
                Takk for hjelpen Tom
                Mvh. Ståle
                http://www.jetsofnorway.no/

                Comment


                • #23
                  noterer det på smørbrødlista!
                  dvs... jeg legger inn en mobil-versjon nå.. ta å test den og se hva du synes?
                  og gi tilbakemelding FØR du skal legge ut mye rart, så gjør jeg evt. endringer
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • #24
                    forresten .. du som er sånn jet-mann. Jets of Norway får sin egen feed om litt,
                    slik at alt i turbin-kategorien feedes rett på JoN-sidene.
                    Det samme vil skje mot IMAC.. Og evt. andre som vil ha det.

                    Men se hva du synes om mobil-varianten og gi tilbakemelding.. så tar vi en ting av gangen...
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • #25
                      En kjapp kikk.
                      Funksjonene ser ut til å funke. Men på ipad liker jeg web versjoner generelt best, så fint at det var en knapp for å komme til web versjonen
                      På mobil er det nok bedre egnet. Eneste jeg kommer på i farten er en knapp for "siste annonser" om mulig slik at man ikke trenger å bla i kategorier

                      Flotte greier!
                      Mvh. Ståle
                      http://www.jetsofnorway.no/

                      Comment


                      • #26
                        heh.. det funka ikke særlig bra. får jo ikke sett noen annonser på telefon i alle fall
                        må forske litt på det der. Jeg fjerner mobil-versjon foreløpig
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • #27
                          Har nå fått brukt siden litt og fått solgt 4 ting allerede

                          Et par erfaringer så langt:

                          -Tekstvinduet der man legger inn annonser funker dårlig på iOS 7/ iPad. Dør ofte ut og ingenting funker. Ofte må man lukke tastaturet og klikke en gang i feltet da funker det. Men om man flytter markøren, copy/ paste etc så dør den igjen og tastature må lukkes og åpnes.
                          - under "my listings" hvis man klikker på side "2" (ja jeg har mange annonser) kommer man til et søkeresultat hvor alle annonser på MFS vises.
                          -blir ofte litt krøll med bildeopplastinger. Noen ganger blir feil bilde lastet opp selv om man trykket på riktig bilde. Hender også ved serieopplasting. Plutselig sniker det seg inn et bilde fra et annet sted på kamerarullen.
                          -Alt over er med iOS 7.0.4 og iPad.

                          To tips/ ønsker som kanskje kan vurderes:

                          -Mulighet for å se antall annonsevisninger?
                          -Felt for å vise klubbtilhørighet?

                          Godt fornøyd med interessen for annonsene mine
                          Mvh. Ståle
                          http://www.jetsofnorway.no/

                          Comment


                          • #28
                            skal teste en annen versjon av tekst-saken, men jeg tror nok uansett
                            at den beste løsningen er å lage en dedikert sak for tables/telefon.
                            For det blir mye sånn tilpasninger hit og dit, og tror det bare blir ball.

                            Antall visninger er i farta
                            Klubbtilhørighet er lurt, lagt til lista!

                            Bra at du får henvendelser. Får bare håpe alle fortsetter å bruke siden
                            + be andre om å bruke den, så blir det bra. Beste er i tillegg å droppe andre markeder
                            Tom I. Arntsen

                            Comment


                            • #29
                              Får feilmelding når jeg skal publisere annonsen som neste side. Men annonsen blir lagt ut som den skal da
                              Lars Norberg

                              Comment


                              • #30
                                Feilmelding?
                                Eller får du bare en blank side? Hvis blank side, så er jeg klar over den, og den jobbes det med.

                                Hvis ikke vil jeg VELDIG gjerne vite hva feilmeldinga er
                                Tom I. Arntsen

                                Comment

                                Working...
                                X