Announcement

Collapse
No announcement yet.

Layout/bruk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Layout/bruk

    No prob for meg ass!
    Last edited by gnistjeger; 06-02-14, 21:17.
    Rune Haugen
    // Asker Modellklubb // IMAC Norge //
    // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
    // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
    // http://www.youtube.com/user/gnistjeger //

    " It's all 100% electric ! "


    Comment


    • #62
      Enda en som har rydda rommet sitt

      Masse fint på Modellsalg.no
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #63
        Jeg har oversatt det meste (ENG->NOR), så det er bare en liten bug som må fikses
        før sida kommer på norsk. Det skal etter planen skje i kveld.
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #64
          Fint hvis alle passer på å legge inn adresse, telefonnr og mail.
          På den måten er det lettere for folk å vite hvor i landet man er, og samtidig lett å komme i kontakt hvis man vil kjøpe noe
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #65
            Ser ikke noe direkte link til modellsalg når eg står på forum sida på Modellflynytt... kanskje en ide å få inn?

            Dvs ser ikke noe bilde som indikere direkte link. Ser en knapp på linja, men hadde kanskje vært enklere med et bilde?
            Kjell Ove
            ---------------------------------------------------------------------------------------------------
            Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

            Comment


            • #66
              Hos meg i Internet Explorer får jeg ikke sett de andre bildene utenom hovedbildet stort...
              Lars Norberg

              Comment


              • #67
                Originally posted by kjellovel View Post
                Ser ikke noe direkte link til modellsalg når eg står på forum sida på Modellflynytt... kanskje en ide å få inn?
                Dvs ser ikke noe bilde som indikere direkte link. Ser en knapp på linja, men hadde kanskje vært enklere med et bilde?
                Har jo annonser + på menylinja. trenger jeg fler da da?

                Originally posted by Lars N View Post
                Hos meg i Internet Explorer får jeg ikke sett de andre bildene utenom hovedbildet stort...
                hm. så sannelig har det slutta å funke. Funker fjell i alt annet ser det ut til, men ikke IE (shock

                Skal se på det
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #68
                  Hei. Den søkefunksjonen fungerer ganske dårlig. Prøvde feks å søke opp en extra modell som ligger ute uten at den kommer opp. De RSS inleggende her på forumet kommer heller ikke oppp som nye poster når jeg logger inn på forumet
                  Lars Norberg

                  Comment


                  • #69
                    Jau. søket er litt off foreløpig. Går ikke an å søke "oblin", man MÅ søke "goblin", og da må det være frittstående ord.
                    Samtidig så MÅ det være 4 bokstaver eller mer, så "FBL" er pointless å søke på.. FORELØPIG.

                    Ang. RSS-feeds så skrudde jeg AV at de ble vist når man logget inn her, fordi det konstant kom inn annonser,
                    og det var i grunn litt plagsomt når det hele tida poppa opp. Men må ta en vurdering på det.
                    Har fundert på om den f.eks skal lage én post hver X time med flere annonser i innlegget.

                    Feedback på gode løsninger er ønsket
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • #70
                      Jeg la ut samme annonse på RCmarked og Modellsalg samtidig.

                      Funfact:

                      Annonsen ble solgt via modellsalg.no
                      Annonsen ble vist 284 ganger på RCmarked.no
                      Annonsen ble vist 350 ganger på modellsalg.no

                      1-0 til Modellsalg.no


                      Og dette kan dokumenteres for tvilende!

                      Comment


                      • #71
                        Har sev lagt merke til at antall annonser på Rcmarked har de siste ukene har dabbet veldig av, mens modellsalg har økt betraktelig
                        Lars Norberg

                        Comment


                        • #72
                          Jeg konverterte også til modellsalg når jeg fant ut at det koster 29,- å fornye en gratis annonse på rc marked, ellers må du legge den inn på nytt - men den gamle annonseteksten får du ikke tak i. Rart vi modellflygere skal være så gniene på dette............
                          TMFK/CMFK
                          Jeti DC-24, JR DSX9 DSM2
                          CARF Tucano Turboprop JetCat SPT5 V3 Turbin, C&C MB339
                          Align T-rex 600PRO perf boost m/Ikon, Brain V2, 470M m/Beastx
                          Indoor Elanor 2015, Clik NG
                          EF Laser 60", TAFT Viper, T-28
                          Freestyler 3, Ocelot

                          Comment


                          • #73
                            Men holder det med at annonser ligger ute i 60 dager? Eller burde det vært lengre?
                            Det kan settes pr. kategori, og jeg skjønner jo at et fly eller heli til 150.000,- tar
                            litt lengre tid å selge enn ei dingle til 250,- ...

                            Bare å si meninga si i alle fall. Mange forslag kan være dumme, men det er ikke
                            noe forslag før noen har sagt det
                            Tom I. Arntsen

                            Comment


                            • #74
                              Syntes det er greit om annonsene blir deaktivert automatisk etter 60 dager for å unngå for mye gamle ting som selgerne ikke sletter, men ønsker meg samtidig muligheten for å fornye for ytterligere 60 dager på en enkel måte.
                              TMFK/CMFK
                              Jeti DC-24, JR DSX9 DSM2
                              CARF Tucano Turboprop JetCat SPT5 V3 Turbin, C&C MB339
                              Align T-rex 600PRO perf boost m/Ikon, Brain V2, 470M m/Beastx
                              Indoor Elanor 2015, Clik NG
                              EF Laser 60", TAFT Viper, T-28
                              Freestyler 3, Ocelot

                              Comment


                              • #75
                                Låne annonser?
                                Kjell Ove
                                ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                                Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                                Comment

                                Working...
                                X