Announcement

Collapse
No announcement yet.

Layout/bruk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Layout/bruk

    Er det overhodet noen som liker og/eller ser meningen med å ha kategori-lista
    vist slik den gjør nå? Majoriteten vil vel enten bookmarke kategoriene
    de liker, eller bare se hva som er siste inn?

    veldig nære på å fjerne kategorilista altså...
    Tom I. Arntsen

  • #2
    fjern.. ser kun på dagens jeg
    syntes det er like gøy å se på som det er å fly
    carl goldberg ultimate
    DJI S900
    piper pawnie el kjærre


    Futaba 14SG
    diverse epp tjafs
    Per-Egil Furuseth

    Comment


    • #3
      Modellsalg - Layout/bruk

      Savnet faktisk kategorimulighetene jeg selv om jeg ofte bruker å se på de siste annonsene.

      Burde vel flyttes under samme tittel under Modellsalg, men hadde ikke rettigheter til å poste der...
      Lars Norberg

      Comment


      • #4
        kategorier kommer tilbake, men da i høyre kolonne under locations.
        Evt. kan du bare trykke på locations, så ser du kategoriene nederst venstre

        skal fikse rights
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Flotters, takk for ny bra side
          Lars Norberg

          Comment


          • #6
            Vil gjerne ha de forskjellige kategoriene med antall i parantes bak. Liker det best

            Comment


            • #7
              Jeg liker mye bedre dette nye, med "latest listings" som default view!
              Ola G Bråten -77
              Sunndal flyklubb avd. Modellfly
              Extreme Flight Yak 91" Q80-8M
              3DHS Slick 89" Q80-8m
              Jeti DS-16

              Comment


              • #8
                Alle skal få . Kommer 2 visningsmåter til i løpet av kort tid, hvorav den ene
                er jeg meget fornøyd med ideen på. Vet ikke hvordan det blir før det blir ferdig,
                men er som sagt fornøyd med ideen

                Hvis du liker gallery, bookmark --> Modellsalg.no
                Hvis du liker liste, bookmark --> Modellsalg.no
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #9
                  Jeg henger meg på med noen tilbakemeldinger på modellsalg.no

                  1. Latest listings som default er mest interresant. Ønsker listen i tabell form så, ting som pris, fylke o.l kommer rett over hverandre, lettere å scanne med øynene. Nytt siden sist ville vært nyttig.
                  2. Søket må komme mye bedre frem (får det bare opp når jeg trykker på my account og ligger over logoen, må være fremme hele tiden).
                  3. Avansert søk mer interessant på fylke enn by.
                  4. Å bruke plass til å liste Location/Fylker på forsiden virker ganske unødvendig. Jeg er ikke interessert i det.
                  5. Mobil visning (iOS7). Her går det an å bla seg frem i hierarkiet, men det er ikke mulig å se en eneste annonse hverken i listeform eller ellers. Kategorier uten annonser trenger egentlig ikke vises.


                  Forøvrig er jeg mest opptatt av at vi alle finner en felles markedsplass for RC-hoder igjen. Slik at vi bare trenger å legge ut annonsen ett sted. Syntes rcmarked har fungert bra til dette inntil nå. Men jeg er svært negativ til mange parallelle prosjekter som skal bli ny markedsplass, vi bør bli "enige" om hva som er markedsplassen som gjelder, ellers fungerer det ikke.

                  Akkurat nå er jeg i Limbo til en "markedsleder" trer klarere frem og legger ikke noe ut for salg før det roer seg litt da jeg hater dobbelt arbeid

                  Just my 2 cents.
                  TMFK/CMFK
                  Jeti DC-24, JR DSX9 DSM2
                  CARF Tucano Turboprop JetCat SPT5 V3 Turbin, C&C MB339
                  Align T-rex 600PRO perf boost m/Ikon, Brain V2, 470M m/Beastx
                  Indoor Elanor 2015, Clik NG
                  EF Laser 60", TAFT Viper, T-28
                  Freestyler 3, Ocelot

                  Comment


                  • #10
                    Noterer innspill, og kan bekrefte at flere av tingene står på tapeten allerede.
                    men all feedback er god feedback!


                    Ang. hva man skal velge av markedsplass er helt og holdent opp til den
                    norske rc-befolkningen. Jeg gjør i alle fall det jeg kan for å lage et fullverdig
                    alternativ, og jeg går mer eller mindre all in.

                    Mer får ikke jeg gjort, resten er opp til brukerne...
                    Tom I. Arntsen

                    Comment


                    • #11
                      Likte at modellsalg ligger som banner på denne siden nå

                      Comment


                      • #12
                        husk at det er mulig for svensker og dansker å legge inn annonser også...
                        Bare å spre det glade budskap all over
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • #13
                          Driver nå å ser på logo + farger før jeg gyver løs på mer av design/funksjonalitet.

                          Men det er bare å komme med ønsker og forslag. Viktigste er at folk bruker det
                          så mye som mulig, og samtidig tipser andre på alle tenkelige platformer.
                          Tom I. Arntsen

                          Comment


                          • #14
                            Regner med at dette er litt lenger ned på prioriteringslista, men tar det uansett; Syntes de autogenererte trådene på forumet (mfn) blir litt rare når man bruker Tapatalk for å lese. Ser ut som noe info "detter ut", og det man tror er et bilde er plutselig en link som gjør at man blir kastet ut av appen.

                            I tillegg savner jeg f.eks siste annonser på den mobiltilpassede siden til modellsalg.

                            (Som sagt skjønner jeg at det er viktigere å få mer basic ting opp å gå, men da er det i alle fall tatt med...)
                            * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

                            Comment


                            • #15
                              RSS-feeden er ikke helt hundre nei. Funderer på om det er viktig at den blir plassert i en kategori her også... men.. tja.

                              Har fjernet "mobilversjon" inntil videre (web funker finfint på padda mi i alle fall)

                              Har nå gjort en liten endring. siste annonser vises øverst, kategorier nederst.
                              Da får alle alt på første side
                              Tom I. Arntsen

                              Comment

                              Working...
                              X