Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips om hvor man kan få tak i servo cover til Baudis Banana?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips om hvor man kan få tak i servo cover til Baudis Banana?

    Er det noen som har noen tips om hvor jeg kan få tak i "servo covers" til Baudis Banana? Det fulgte ingen med modellen. Siden servoene stikker litt ut er de nødt til å være forhøyet versjon ala vedlagt bilde som jeg fant på Rcgroups, disse er fra en Valenta Espresso.

    Click image for larger version

Name:	flap_servo_with_cover.jpg
Views:	1
Size:	64.2 KB
ID:	635665
    Lars Norberg

  • #2
    Det enkleste er vel å få dem fra Baudis. De har alltid vært ekspeditte og besvarer mail

    Edit: Banana er vel ikke lenger i produksjon, så kanskje ikke Baudis lager deler heller, men verdt et forsøk. Ellers kan du vel også støpe noen selv relativt enkelt.
    Last edited by OTA; 03-01-14, 18:06.
    Øystein T.

    EF Extra 300 70"
    Speedfire F5B
    Baudis Fosa F3B
    Ascot F3B
    Lynx Carbon
    EF Extra 300, 58" Electric
    T-Rex 700N

    www.artistic3d.net

    Comment


    • #3
      Originally posted by OTA View Post
      Det enkleste er vel å få dem fra Baudis. De har alltid vært ekspeditte og besvarer mail

      Edit: Banana er vel ikke lenger i produksjon, så kanskje ikke Baudis lager deler heller, men verdt et forsøk. Ellers kan du vel også støpe noen selv relativt enkelt.
      Jeg tror ikke de laget servodeksler til Banana dessverre, kjøpte modellen ny og de fulgte ikke med og var ikke noen spesielle områder som var laget for servoene. Men skal sende de en mail samt til Valenta for å høre med de om de dekslene til Espressoen.
      Lars Norberg

      Comment

      Working...
      X