Announcement

Collapse
No announcement yet.

JR 28X

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Til dere som har oppgradet til VER0001-0004 ikke bruk radion

    This is what I have seen.

    Zb/Jeti USA

    Warning from JR Propo:

    Dear Valued Customers,

    Re: 28X firmware update:VER0001-0004

    We would like to inform that 28X latest firmware version update which we released on last Thursday December 10th Japan time, we have found fatal problem may occur during the flight. Therefore, we kindly request immediately to stop flying the 28X on this software update. We shall be releasing the new update Version 0001-0005 very shortly. So Kindly be patient for a little while.

    Particularly, by using the analog devices, side sliders center dial, which marked “G” “H” “O””P” to be used with trim system set up on throttle, Hovering throttle, Hovering pitch by changing the flight mode switch it will freeze the whole transmitter immediately and it will face in most danger.

    Attention to the distributors, kindly inform this to your dealers or pilots who may be using 28X please.

    Kindly stop using this version 0001-0004 immediately.

    We deeply apologize for the inconvenience.

    Thank you very much for your kind attention.

    Best regards,

    JR PROPO

    Mooney
    Hasse Øhlund.
    Sbach 40% New fuselage 3W 150cc. Carf Pits S12 3w 212cc. CARF GEE BEE Moki 215cc. Ekstrem Flight Edge 50cc. ++++++

    Comment


    • #32
      Tror jeg dropper 04 update.....
      ____________________________
      Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

      Comment


      • #33
        Hvordan er erfaringene med denne radioen? Driver å tenker litt på å byte ut min XG11
        Lars Norberg

        Comment


        • #34
          Det har vært noe uro rundt videre drift i JR men snakket med Elefun og det skjer ikke store endringer i radio, rx og servoer da disse allerede produseres i Malaysia. Jeg hadde en skjermfeil på min men synes den er utrolig fin og brukervennlig. Godt utvalg av xbus utstyr og bare funker
          ____________________________
          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

          Comment


          • #35
            Originally posted by affa View Post
            Det har vært noe uro rundt videre drift i JR men snakket med Elefun og det skjer ikke store endringer i radio, rx og servoer da disse allerede produseres i Malaysia. Jeg hadde en skjermfeil på min men synes den er utrolig fin og brukervennlig. Godt utvalg av xbus utstyr og bare funker
            Hva slags uro, dette har jeg ikke fått med meg.
            Lars Norberg

            Comment


            • #36
              Fabrikken i Japan legges ned eller flyttes
              ____________________________
              Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

              Comment


              • #37
                Da har jeg fått meg en 28x som skal erstatte XG11 radioen min. Førsteinntrykket er jo veldig bra, veldig kvalitetsfølelse og den ligger veldig godt i hånden. Men en ting savner jeg litt, skulle gjerne hatt bittelitt lengre stikker, justeringen var jo ikke all verden med de originale. Noen tips om for eksempel de til XG14 passer?

                Click image for larger version

Name:	JRC00024JB_MED.jpg
Views:	1
Size:	33.6 KB
ID:	616182
                Lars Norberg

                Comment


                • #38
                  Noen som vet hvordan man får lastet opp bilder på modellene? Prøver å gå inn på modellen og skal laste opp bilder men får bare beskjed om at det er: 0 images available

                  Sikkert noe feil med mappenavnet eller plassering kanskje? Noen tips?
                  Lars Norberg

                  Comment

                  Working...
                  X