Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diverse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    hm.. ja. Tenkte kanskje bildene skulle være større, sånn generelt.
    Får se litt mer på det i helga (som er satt av til å herje med alle sidene...)
    Tom I. Arntsen

    Comment


    • #47
      Hvis dere legger ut ting til salgs, husk å legge til noreply@modellsalg.no i whitelist slik at ikke evt. kjøpers mailer havner i spam!
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #48
        hender fortsatt jeg får noen mailer inn på noreply@ fra selgere som tror de kontakter potensielle kjøpere...
        Dere MÅ passe på at klienten deres legger inn riktig adresse når dere svarer på henvendelser.

        Ellers har jeg satt forsiden til automatisk oppdatering hvert 5 minutt slik at de som virkelig følger
        med kan la browser stå på Modellsalg.no og hele tiden være oppdatert

        (evt. finnes det RSS og denslags da..)
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #49
          Xillian, mine annonser vises ikke lenger. Får lagt inn og det hele og de ligger på min oversikt men de synes ikke på modellsalg.no
          Lars Norberg

          Comment


          • #50
            var noen som hadde merka den som spam :/
            Tom I. Arntsen

            Comment


            • #51
              Jau.. sida har jo vært online en stund nå.
              Noen som har gode idèer, forslag og/eller ønsker?

              Norsk språkdrakt er rett rundt hjørnet nå for øvrig...
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #52
                Syns det ser bra ut, har selv kjøpt flere ting fra modellsalg.no
                Det jeg har tenkt på, er at det kanskje burde vært en egen kategori for motor.
                Kategorien fly blir litt "rotete" syns jeg, når det blir en miks av bensin, fuel og elektromotorer, sammen med heli og fly.

                Trenger nødvendigvis ikke å sorteres etter noe type, men en kategori for motorer tror jeg hadde vært greit.
                Det selges også såpass mange motorer via siden, at jeg tror ikke den hadde blitt slunken

                Comment


                • #53
                  Nei, det er en del action der.
                  Samtidig er det et par kategorier som det er lite action i.

                  Men jeg vil vente litt til med å gjøre særlige endringer der. (følger med på statistikk


                  Men takk for forslag. Det blir notert bak øret
                  Last edited by xilian; 08-11-14, 23:12.
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • #54
                    Syns den funker bra jeg. Er blitt "avhengi" må liksom innom minst en gang om dagen, vist ikke kommer abstinensen sigende.

                    Stå på Tom !
                    Terje Egeberg
                    "Opp ska det og det får bare virke"


                    38% Carf Sukhoi ZDZ 180
                    40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
                    35% Pilot Extra 330 DLE 120.
                    3DHS slick 89" EME 60.
                    3DHS Slick 71"

                    Comment


                    • #55
                      Obs! Det viser seg at det den siste tiden har vært tidvis problemer med mail-server.
                      Dette har ført til at eposter fra systemet ikke har blitt sendt (verifisering av nye brukere og mailer til selgere via kontaktskjema.)
                      Vi oppfordrer derfor sterkt at alle som har prøvd å kontakte selgere gjør dette på nytt. Brukere i systemet har blitt manuelt verifisert, og disse kontoene fungerer nå som de skal. Beklager på det sterkeste!
                      Tom I. Arntsen

                      Comment

                      Working...
                      X