Announcement

Collapse
No announcement yet.

37,5% Edge 540

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 37,5% Edge 540

    Da det neppe blir særlig med flyging på meg i 2014 (tidsklemma nådde også meg til slutt) vurderer jeg å selge dette flyet. Pilot RC 37,5% Edge 540. Pent fly med få turer bak seg. Profesjonelt og ryddig bygget (er nøye der). Karbonutgaven (vingerør/stabberør/understell). Motor: DA-120 med spesialsmidd Bowman stempelring. Denne ga bedre kompresjon og jevnere gange. Motoren ble om mulig enda mer startvillig. Kraftoverskudd i flyet for all type 3D-flyging. Eksos: Canistere, som er godt og stabilt innfestet. Servoer: Hitec 7955tg på høyderor/sideror. Power-HD 31kg på balanseror (2 pr vinge). Meget raske og sterke. Titanium pushrods, med andre ord ingen slark. SWB Siderorskrybbe med trinsesystem, for 2 servoer. Om en servo skulle svikte har løper den andre fortsatt fritt, og man har 50% siderorsutslag. SWB servoarmer på alle servoer. Batterier: 2400mah LIFE til tenning. 2X 3000mah til servoene. Powerexpander EQ-6 med intern servoprogrammering og justerbar volt ut. Fiberoptisk killswitch. Fourtitude bensintank. Gjennomsiktig. Falcon karbonpropell 29X9, for øvrig helt riktig til dette flyet. Karbonspinner, todelt cowling, etc etc. Flyet er stort og stabilt og har alle egenskaper enten du flyr 3D eller vil ha en skikkelig IMAC-maskin, med kun kvalitetsutstyr. Kan desverre ikke sende - flyet er STORT. Prisen som er satt er satt.Sliter litt med å få lagt inn bilder her, men sender på epost etter ønske.

    More...
Working...
X