Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nlf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hoff.. Leit med 2700 i kontigent i året på Jarlsberg. Flott anlegg men prisen ødelegger for rekrutteringen. Mange som meg kunne tenke seg å bli med i et miljø, men når kontigenten er dyrere enn utstyret... Blir vel etterhvert når modellene vokser ut av gressfeltene man finner

    Comment


    • #32
      Trekk fra de 360.- og tenk på så fett anlegget er.
      Bare å melde seg inn umiddelbart
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #33
        Originally posted by unicus View Post
        Hoff.. Leit med 2700 i kontigent i året på Jarlsberg. Flott anlegg men prisen ødelegger for rekrutteringen. Mange som meg kunne tenke seg å bli med i et miljø, men når kontigenten er dyrere enn utstyret... Blir vel etterhvert når modellene vokser ut av gressfeltene man finner
        Regner med at det er vesentlig billigere for juniorer og studenter osv?
        Lars Norberg

        Comment


        • #34
          Feil funnet! Seniormedlemmer i Tønsberg MFK som ikke er medlem av andre seksjoner enn Modellflyseksjonen var lagt inn med feil kode. Kravene til disse 64 personene er 360 kr for høye. De som ikke har betalt kan betale 360,- mindre ved forfall, og de som allerede har betalt har 360,- tilgode hos NLF.

          Dette gjelder altså KUN seniorer i Tønsberg MFK, dvs. de over 25, ikke pensjonist, ufør, støttemedlemmer osv.

          De berørte er informert pr. e-post.


          @Lars Norberg: Barn og ungdom betaler ikke flyplassavgift på Jarlsberg (som er på 1300,-) og de har vesentlig lavere kontingenter ellers, det har også juniorer (t.o.m fylte 25 år) men jeg tror det er de over 20 som betaler JLS-avgiften.
          Last edited by Jon Wold; 23-01-14, 11:30.
          MVH

          Jon Gunnar Wold

          Comment


          • #35
            Originally posted by Jon Wold View Post


            @Lars Norberg: Barn og ungdom betaler ikke flyplassavgift på Jarlsberg (som er på 1300,-) og de har vesentlig lavere kontingenter ellers, det har også juniorer (t.o.m fylte 25 år) men jeg tror det er de over 20 som betaler JLS-avgiften.
            Det var bra å høre Føler ikke akkurat synd på en voksne person i full jobb som må betale denne avgiften, men for en nybegynner på 14 år er det litt verre
            Lars Norberg

            Comment


            • #36
              2700kr i året? Litt av en pris tror jeg betalte ca 1200 kr i haugesund i år.
              Min Hjemmeside..

              http://sveininge.iflogg.com

              Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

              Comment


              • #37
                Fikk mail fra NLF nå, fint da! Føler meg gammel når jeg står listet som "senior medlem" hehe..

                Kanskje på tide å finne seg en roligere hobby da, fugletitting eller noe slikt..

                ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                Comment


                • #38
                  Originally posted by alflovvold View Post
                  Fikk mail fra NLF nå, fint da! Føler meg gammel når jeg står listet som "senior medlem" hehe..

                  Kanskje på tide å finne seg en roligere hobby da, fugletitting eller noe slikt..

                  Du får begynne med frimerker...Fugletitting kan være farlig når man skal gå i ulent terreng
                  Lars Norberg

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by alflovvold View Post
                    Fikk mail fra NLF nå, fint da! Føler meg gammel når jeg står listet som "senior medlem" hehe..

                    Kanskje på tide å finne seg en roligere hobby da, fugletitting eller noe slikt..

                    på tide å kjøpe seg cub
                    Tom Nohr
                    Tennisveien 9
                    2450 Rena

                    Frsky taranis 9+
                    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                    + diverse små ting

                    Comment


                    • #40
                      Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	80.8 KB
ID:	606330
                      Originally posted by tyor View Post
                      på tide å kjøpe seg cub
                      Mange fine Cub'er.
                      Karl Hans Glommen.
                      Mjøsa Modellflyklubb

                      Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

                      Comment

                      Working...
                      X