Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phoenix 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Er det noen av dere som er ferdig med å laste ned? Har lastet ned og installert, men når jeg velger en modell så kommer det bare opp en tom skjerm og det skjer ikke noe...
    Propellen skal være på toppen!
    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

    Comment


    • #17
      Fikk det omsider til, men det var mye styr. Måtte slette ended greier, legge inn r oppdateringen manuelt, slette hele installasjonen og legge Phoenix inn på ny også oppgradere på ny enda en gang. Enkelt og greit

      Comment


      • #18
        Problemfri oppdatering og alt ser til å virke som det skal. Synd at alle instillinger må gjøres på nytt

        Comment


        • #19
          Ingen problemer her heller når man først fikk servertilgang.
          Ser bra ut au.
          PK

          Comment


          • #20
            Ikke helt bugfri akkurat... Allerede i dag, dagen etter release er 5.0b sluppet. Diverse quickfix på diverse bugs.
            http://www.phoenix-sim.com/newsrss.asp

            Comment


            • #21
              høm.. Jeg har 4.0q.. finner ingen updates til min?
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #22
                Originally posted by xilian View Post
                høm.. Jeg har 4.0q.. finner ingen updates til min?
                Velg "update to 5" manuelt ifra menyen mener jeg å huske.
                -Jan Erik Arud

                Comment


                • #23
                  Click image for larger version

Name:	ph.jpg
Views:	1
Size:	142.6 KB
ID:	606713

                  Menneh.. her er både update inne i Phoenix, og også phoenixUpdateInstaller.exe
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • #24
                    Xilian - du må ha 4.0r først, last den ned direkte via denne linken:
                    phoenix-sim-files2.com - Dette nettstedet er til salgs! - phoenix sim files2 Ressurser og informasjon
                    Og legg den i updates folderen under brukerprofilens Phoenix-mappe

                    Comment


                    • #25
                      Takk! Det hjalp fælt.

                      Men hva er poenget med autoupdate ... når den ikke får tak i R'en? .. er jo helt utruleg
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • #26
                        Ja, men det er også flere problemer med 5.0a, har ikke sjekket 5.0b enda som ble sluppet i dag, men den skal fikse en rekke bugs.
                        Jeg opplevde at "alt" av egne endringer forsvant i går, selv modeller...
                        Fant en "odd" måte og redde noe modeller på, hos meg så så jeg dem under "installed updates" men ikke i menyen.
                        Markerte alle modellene jeg ikke så, og klikket "install" der, så fikk jeg de tilbake.

                        Rimelig sært da, for det var jo under installed updates, jeg så de gamle, men ikke i menyen "change model"....

                        Edit, så forresten at den laget nye åpninger i Windows Firewall, den går mot en annen ip etter oppgradering til V5, tror den bruker en annen port også.
                        Jeg fikk for øvrig ned 4.0r via den innebygde Autoupdate, men så at noen hadde problemer.
                        Og 4.0r tror jeg ikke syns direkte på downloads-siden.... itkje bra
                        Last edited by SmurfAir; 18-02-14, 20:28.

                        Comment


                        • #27
                          Får Error i loggen på masse filer som tilsynelatende mangler, jeg. Alt starter opp, men det kommer aldri noe modell på skjermen. Noen som har opplevd dette enda?
                          Propellen skal være på toppen!
                          Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                          Comment


                          • #28
                            Fikk blank "start-screen" dersom jeg logget inn som en bruker som ikke var lokaladmin på maskinen, altså annen bruker enn den som var installasjonsbruker. Men under "change model" så fikk jeg opp modeller, men ikke alle jeg hadde, ref tidligere post.
                            Er du ikke lokaladmin, eller har UAC "User Account Control" aktiv, så sett endre (modify)-rettigheter på hele Phoenix-mappa under Programfiler, så unngår man kanskje noen issues.
                            Jeg ble så skuffa i går at jeg rulla tilbake til 4.0r jeg.... Ræva testet før de slapp det.

                            Comment


                            • #29
                              Er vel ikke veldig imponert over FPS osv.... hakker å går til tider
                              Tom I. Arntsen

                              Comment


                              • #30
                                Ja, jeg tror jeg lar 5.0 modne litt jeg... kjører 4.0r igjen nå. -:|

                                Comment

                                Working...
                                X