Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phoenix 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hmm.. Hos meg har det gått helt smertefritt med oppdateringen, både 5a og b.. Måtte bruke litt tide på å sette opp modellene bare..

    Det at det kommer en fix rett etter en stor oppdatering er ikke uvanlig.. Skjer jo nesten utelukkende på pc-spill..
    Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
    T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

    Comment


    • #32
      Men hvordan er flyten hos deg da Brumm?

      Jeg kjører i7 3.4GHz, 16GB ram og GeForce GTX670 m/ 4GB ram
      Skulle nå tro at det holdt ...
      Tom I. Arntsen

      Comment


      • #33
        Burde være plenty det Xilian, men hvilke OS kjører du det på?
        Jeg har Windows 8, men jeg mener å huske tidligere at jeg har lagt inn også en eldre DirectX tror jeg.
        Ødelegger ikke noe med det, mener 4.0x foreslår å installere en eldre DX-versjon.
        Vet ikke om det har noe å si, eller om det er skjermdriveren som den er mer sær på om det lugger fælt WHQL osv.

        Comment


        • #34
          kjører win7... får prøve å herje litt
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #35
            Ja, er det noen skjermdrivere du kan skru mye på, så er det Nvidia!
            Lykke til!

            Comment


            • #36
              finner ingen updates her hos meg, og skjønner dessverre ikke hva jeg skal gjøre heller... Vente??
              T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

              Comment


              • #37
                Phoenix 5 - (MFN) ModellflyNytt.no
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #38
                  Jeg la den fila i en mappe som het downloaded updates, og kjørte så phoenixupdateinstalle.exe men den fant ikke noe nytt å innstallere.
                  T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Bergen80 View Post
                    Jeg la den fila i en mappe som het downloaded updates, og kjørte så phoenixupdateinstalle.exe men den fant ikke noe nytt å innstallere.
                    Selv om du kjører "Check for Updates" inne i Phoenix? og at du har puttet phx-fila på rett sted på rett brukerprofil?

                    Comment


                    • #40
                      på rett bruker profil? finner ingen "brukerprofil" å putte den inn i .
                      Finner PhoenixRC på C:\Program Files (x86)\PhoenixRC\resources\defaultSettings\Download ed updates
                      eventuelt er det denne C:\Users\Eivind\Documents\PhoenixRC\Downloaded updates
                      Men det gir meg ingenting å innstallere heller
                      Ingen mappe som heter kun updates.
                      T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

                      Comment


                      • #41
                        Er sistnevnte den skal inn i, og kjør "Check for updates" inne fra menyen i Phoenix etterpå.
                        Hjelper det ikke, så haster det egentlig ikke heller... for her renner det inn med problemer av mange slag...
                        Phoenix RC Pro Simulator V5.0 Announced... - Page 6 - RC Groups

                        Så i stedet for å få trøbbel, så hadde jeg heller sett an litt
                        For de som vil reinstallere fra en eldre versjon, så skal det være en samlepakke for 4.0. oppdateringer her:
                        http://www.phoenix-sim-files.com/upd..._40_update.exe

                        Så slipper man veldig mange runder med versjoner og oppdateringer.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by xilian View Post
                          Men hvordan er flyten hos deg da Brumm?

                          Jeg kjører i7 3.4GHz, 16GB ram og GeForce GTX670 m/ 4GB ram
                          Skulle nå tro at det holdt ...
                          Alt går smooth.. Du har vassere maskinvare enn meg. Med disse settingene ligger det dønn stabilt på 60 fps.. Virker som de har lagt inn som fast parameter at det skal ligge på 60 fps, for det endrer seg nesten ikke.. På den forrige versjonen svingte det fra 260-320 fps.. Har Asus G74SX med Core i7, GTX560M og 6Gb ram..

                          Click image for larger version

Name:	Phoenix.Display.Settings.JPG
Views:	1
Size:	88.9 KB
ID:	606723

                          EDIT: Hvis jeg slår av Vsync er det oppe på +/- 300 fps igjen..
                          Last edited by Brumm; 19-02-14, 09:35.
                          Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                          T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                          T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                          Comment


                          • #43
                            ok. får teste litt
                            Tom I. Arntsen

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Bergen80 View Post
                              på rett bruker profil? finner ingen "brukerprofil" å putte den inn i .
                              Finner PhoenixRC på C:\Program Files (x86)\PhoenixRC\resources\defaultSettings\Download ed updates
                              eventuelt er det denne C:\Users\Eivind\Documents\PhoenixRC\Downloaded updates
                              Men det gir meg ingenting å innstallere heller
                              Ingen mappe som heter kun updates.
                              Legg inn oppdateringsfilen under din bruker på c:. du finner mappen updates til phoenix under mine dokumenter. når filen ligger i riktig mappe, kan du finne phoenix under programfiler, start så phoenixupdate.exe eller noe sånt.. så er du i gang!!
                              trex 500 pro DFC, trex 450L dominator, trex 250 pro DFC, nano cpx og dx9

                              Comment


                              • #45
                                Vertical Sync aktivert vil låse FPS til den oppdateringsfrekvensen skjermen din går på (ofte 60). Tar du bort den vil FPS øke i takt med hva systemet (pc og programvaren) kan levere.

                                Måten modeller flyr er endret fra Phoenix 4, og personlig har jeg problem med å venne meg til den nye fysikken. Andre som kjenner på dette?

                                Comment

                                Working...
                                X