Announcement

Collapse
No announcement yet.

Phoenix 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Phoenix 5

    Jeg trodde Phoenix-gutta hadde lagt inn årene... tydeligvis ikke!

    404 Not Found
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

  • #2
    Mest fly ser det ut som? Og er det gratis oppdatering fra V4 eller?
    T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

    Comment


    • #3
      De har jo lovet gratis oppdatering livet ut, men om de holder fast på det spørs. Phoenix virker som det taper for RF om dagen, så de trenger å gjøre noe. Merker jo at de pusher Blade helikopter og fly som ikke er et godt utgangspunkt. Mon tro om det blir mer realistisk, servoer som dør i lufta, hovedkort som ryker mellom batteribytter og sånt. Skikkelig Blade opplevelse

      Comment


      • #4
        "All-new airplane physics rebuilt from the ground up, plus industry-leading heli physics, provide ultimate realism and accuracy". Det høres ikke veldig lovende ut for helikoptere.

        Jeg skjønner ikke hva forretningsstrategien deres er. Hvordan skal de drive butikk ved å kun tjene penger på nysalg? Jeg betaler gjerne for oppgraderinger hvis det gir merverdi.
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

        Anything worth doing is worth overdoing!

        Comment


        • #5
          Heli-fysikken var mye bedre enn fly-fysikken, så de trengte vel først og fremst å endre sistnevnte. Synd at de ikke lager Mac-versjon.
          Anders Eiebakke
          90078513

          Comment


          • #6
            Jepp, fly fysikken var crap! Kjør bootcamp med win på macen da vel..
            ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

            Comment


            • #7
              Blir ikke noe mer Windows på mine MacŽer. Kjørte partisjonert før, noe som er utelukket. Har en dårlig PC som jeg bruker til sim, men jeg må innrømme at jeg vurderer å voldta kone-MacŽen med bootcamp… Evt grine meg til en ny PC.
              Anders Eiebakke
              90078513

              Comment


              • #8
                Hmmm merkelig at det ikke står noe på hjemmesiden til Phoenix....
                http://www.phoenix-sim.com

                4.0.q kom en måneds tid før jul, de oppdaterer relativt jevnlig syns jeg.
                Ser på Horizon at det står RTM, som i IT-verden betyr "Ready to manufacturing", men stusser likevel på at det ikke står på siden til Phoenix om dette. Men man kan forhåndsbestille ser det ut til.
                Får se om det dukker opp som gratis oppgradering på min etter hvert, det var i hvert fall gratis fra 3.0 til 4.0 og mange 4.0.x versjoner

                Comment


                • #9
                  Realflight har jo også kjørt en del gratis oppgraderinger. 6.5 var jo siste før 7.x kom i handelen.
                  Tom I. Arntsen

                  Comment


                  • #10
                    jepp gratis

                    http://www.phoenix-sim.com/news.asp

                    Comment


                    • #11
                      Se der ja, da ble det offisielt på Phoenix sin egen side, blir spennende å se om det blir store endringer i fly-egenskapene.
                      Syns den virker litt snill pr. i dag egentlig, blir spennende!

                      Comment


                      • #12
                        Nå har jeg sett flere steder som har Pre-order, de har alle antatt levering den 28 feb.
                        Så da er det håp i løpet av 3 ukers tid

                        Comment


                        • #13
                          nu er bara å laste ner
                          Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                          Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                          HD 500 Cell : brain2

                          DX9

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ragge1 View Post
                            nu er bara å laste ner
                            yepsi-pepsi

                            Click image for larger version

Name:	Phoenix.jpg
Views:	1
Size:	39.4 KB
ID:	606699
                            Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                            T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                            T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                            Comment


                            • #15
                              Et par andre som laster ned nå ser jeg...
                              Enten dropper den ut underveis, eller får denne med en gang:
                              Click image for larger version

Name:	busy.jpg
Views:	1
Size:	20.2 KB
ID:	606701

                              Comment

                              Working...
                              X