Announcement

Collapse
No announcement yet.

AURSKOG HØLAND MODELLFLYSHOW 2014 3-6 Juli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fikk (endelig) en stor pakke fra Sortland idag, satser på å få bygget så det blir maiden på Aurskog til helga.

    Comment


    • #17
      Kult. Jeg har planer om maiden på SM F-15 i helga.
      Svein Erik Riis
      Ikkje Noko Problem
      Sent from a Jeti DC 16

      Comment


      • #18
        Originally posted by Svein Erik Riis View Post
        Er det alldeles tørke på MFN, eller er det ingen som vil komme på treffet våres i helga.
        Får da håpe det kommer noen Riis, ellers blir det mye premier på oss.
        Må si at leverandørene våres er flinke til å gi premier.
        Har også en hel skokk med pokaler som skal gies vekk.
        Så folkens det er bare å gjøre seg klar å komme, dette skal bli en høydare.
        Rune Pavestad

        Comment


        • #19
          Hallo. Jeg kan nok komme jeg fra Torsdag evt men finner ikke ut hvor det er hen? har aldri vert der så kan noen linke meg adresse eller hjemmesiden til klubben deres?
          Pilot Rc Yak 54 35 prosent. EF Laser 60 Ef edge 60 Tommer. Trex 600n. Spoton F3a. Xtreme F3a
          trex 450 2 stk. GP catalina. Phoenix Tucano.

          Comment


          • #20
            Plott inn Bjørkelangen på GPS' n, derfra er det skilta.
            Svein Erik Riis
            Ikkje Noko Problem
            Sent from a Jeti DC 16

            Comment


            • #21
              59.8033198,11.4984011
              https://www.google.com/maps/dir//59....m3!1m0!1m0!3e0

              Comment


              • #22
                Skulle gjerne tatt turen, men datoen passer veldig dårlig med kjerring og familie gitt...
                Tom I. Arntsen

                Comment


                • #23
                  Nå er det klappet og klart på feltet vårt, da gjenstår det bare masse piloter og fly.
                  Grunneier og kona hans har ryddet hangaren i kveld og fjernet utstyr fra gården, slik at vi får hele plassen.
                  Det er gode folk å ha på laget det.
                  Taildip bassenget blir fylt av brannvesenet på Torsdag, å da er vi vel i gang med showet.
                  VÆLKOMMIN TIL GARDS.
                  Rune Pavestad

                  Comment


                  • #24
                    Detta skal bli stas Bra vær er det meldt og....
                    Svein Erik Riis
                    Ikkje Noko Problem
                    Sent from a Jeti DC 16

                    Comment


                    • #25
                      Må bare si at her er det ikke mye liv lenger, Tror vel FB har overtatt det store forumet.
                      For et par år siden var det side opp og side ned med komentarer og informasjon på trådene, mens det i dag ligger det rimelig døtt.
                      håper ihvertfall at vi kommer til å få greit med besøkende på treffet våres, fikk bra med tilbakemeldinger da jeg la det ut på FB.
                      Rune Pavestad

                      Comment


                      • #26
                        Mitt inntrykk er at det er ganske labert på alle platformer om dagen? Uansett "gren"?

                        Selvfølgelig har FB tatt en del trafikk, men så er det jammen i meg mange som er late(?)
                        og ikke gidder å skrive også. Nå som veldig mange logger inn med mobile enheter...

                        Jeg vet om mange gode grunner til at FB er en elendig "arvtager", men hjelper lite å rope..
                        Hvis folk er interessert i å holde liv i forumene, så er det viktig at de bidrar.

                        Gammelt jungelordtak: Om du sitter på camping med et bål som holder på å dø ut, så er det
                        mye bedre å hive på tørr ved enn å pisse på det...
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • #27
                          Går vel litt opp og ned - men ja, endel som har stoppet helt opp å poste gitt.. synd!

                          Jeg har vel roet litt ned selv, men det gjelder RC generellt da jeg har bortprioritert det en stund pga. and ymse "fornuftige" gjøremål..

                          Kommer i alle fall med et par smågutter - regner med å dra herfra på Fredag i 11tiden, og så campe til Lørdag! Skulle gjerne hatt hele helgen, men kommer litt ann på ymse..

                          Morro blir det nok uansett!

                          Får ikke plass til så mye stasj i denne omgang, men skit au. èn stor doning skal jeg vel klare å få med meg i alle fall..
                          ALF LØVVOLD ../ ALFLOVVOLD.COM / KRILL YAK55M 33% / KRILL EXTRA330SC 41%

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by xilian View Post
                            Mitt inntrykk er at det er ganske labert på alle platformer om dagen? Uansett "gren"?
                            Jeg vet om mange gode grunner til at FB er en elendig "arvtager", men hjelper lite å rope..
                            Enig det at FB ikke er noe godt alternativ, jeg jobber med IT og vil ikke engang ha FB-konto....
                            Dels pga. sikkerhet, og dels pga. at jeg ikke helt ser hva jeg skal med det

                            Tror nok aktiviteten på forumet tar seg opp utpå høsten, gjetter på at det er en kombinasjon av at folk har ferie, er ute å flyr i stedet eller må jobbe ute med hus og hage osv.
                            Aktiviteten i klubbene er vel antagelig også høyere enn i vinterhalvåret, mulig folk også poster i forum på klubbenes egne sider.

                            Comment


                            • #29
                              Jeg håper på å få tatt en tur, bare som tilskuer i år. Neste år kan jeg kanskje ha med litt "goodies"!
                              Stig-Arne Isaksen

                              Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
                              Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
                              Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

                              Comment


                              • #30
                                Nettverket mitt spenner seg ganske langt ut og kan bare opplyse at aktiviteten er ganske langt nede over hele landet. Spesiellt de som har familie må gi litt igjen eller bremse aktiviteten på denne tiden da det er ferie osv. Selv har jeg vært ganske aktiv i år og er vel litt forsynt akkurat nå. Var på Auskog/Høland i fjor, men da kjørte jeg ikke selv. Så veien som en stor labyrint.. (høyre/venstre osv.) der selv GPS snubla litt.. Kommer jeg tar jeg det på sparken..(lørdag) for spesiellt foto/reportasje til MI. Ser jo nå at veien egentlig ikke er så gærn.. Horten -Moss - Askim og så er det bare å følge RV 115.
                                Last edited by Raptor; 03-07-14, 15:47.
                                Mvh.
                                Rolv Leirro

                                Comment

                                Working...
                                X