Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laserkutting av ply/balsa fra CAD-filer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laserkutting av ply/balsa fra CAD-filer

    Er det noen som gjør dette her hjemme på berget?
    Propellen skal være på toppen!
    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

  • #2
    Jeg har blitt tipset om disse selv Fant ikke siden | PROINOR Har ikke vært i kontakt med dem selv enda men har bare hørt positivt.
    Jon Kristiansen

    Comment


    • #3
      Tigerhobby tilbyr også dette.

      Comment


      • #4
        Takk for tilbakemelding, har sendt mail til begge to. Nuh - tilbake til AutoCad og lage formere...
        Propellen skal være på toppen!
        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

        Comment


        • #5
          Vet at Proinor.no skjærer fra filer (min far) , men er vel alltid litt bearbeiding av filene. Han må legge inn fargekoder for gjennomskjæring, "broer" som holder delene på flaket osv.

          Jørgen

          Comment


          • #6
            Proinor skar ca 3 kvm finer for meg. Jeg leverte ferdige filer i gerber format, med "broer" og hvor alle deler (230 stk.) var omhyggelig lagt inn for best utnyttelse av materialet. Mener å huske laserskjæreren hans tok emner på 40x70 cm. Jeg var meget fornøyd med resultatet, kunne nesten bare riste ut delene.
            Attached Files
            Min hjemmeside: http://www.smartweb.no/

            Per Nilsen
            Spikkestad

            Comment


            • #7
              Laser labs på Grünerløkka i oslo har gode priser. www.laserlabs.no

              Comment

              Working...
              X