Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbyking = slow king

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Kinesisk Nyttår var den 31 januar - da er det "fellesferie" i Kina i 2 uker og alt står stille!!!

    Comment


    • #17
      Får mine pakker stort sett innen 2 uker, siste kom i går... Bestiller heller flere mindre slik at de går som brevpost og ikke pakkepost...
      Geir Dyrdal
      Scale Warbirds of Norway

      Comment


      • #18
        Noen som har noen bra generelle tips og tricks for å få ned portoprisen? Ender jo ofte opp med samma pris i porto som varene i seg selv

        Comment


        • #19
          Originally posted by unicus View Post
          Noen som har noen bra generelle tips og tricks for å få ned portoprisen? Ender jo ofte opp med samma pris i porto som varene i seg selv
          Ehhh.... du vet du kan velge mellom flere alternativ? Automatisk legges til den dyreste, men du har gjerne 4-5 alternativer.
          International Registered mail er billigste med sporing, og faktisk nesten alltid raskere enn EMS express. Kaster ikke bort porto på ekspress lenger...
          Geir Dyrdal
          Scale Warbirds of Norway

          Comment


          • #20
            Originally posted by Stirling View Post
            heldig dere er da. bestilte en liten pakke med til ca 25$ først rotet det seg til på bestillings siden så jeg fikk samme 2 ganger.
            Dette var 15 oktober 2013 og ENDA ikke fått noen pakke. Tok vanlig frakt da dette var til vinterprosjektet og ikke noe hast. Deriblandt en regulator. Sendt E-Post, lagt igjen på suport siden osv. IKKE ett eneste svar på verken det ene eller det andre og det står platinum member på innloginga mi. Har bestil der flere ganger med godt hell. men denne har blitt borte i arkivet for den er ikke pakket en gang i følge sporingen de har på sin egen side. Ikke store summen og ekstra regulator er alltid greit men sykt irriterende. Glad det bare var små penger
            Ta kontakt med de på "live chatten" deres og spør hva som har skjedd, har alltid fått oppfølging der. Er til og med åpen 24/7...

            Originally posted by unicus View Post
            Noen som har noen bra generelle tips og tricks for å få ned portoprisen? Ender jo ofte opp med samma pris i porto som varene i seg selv
            Air mail er ganske raskt og billig, nå har de også fått FedEx express, så om du ikke handler lipo så kjøp en AAA celle så blir plutselig frakten mye billigere og mye raskere.
            Lars Norberg

            Comment


            • #21
              Jeg får bare ett valg på mange ordre, nemlig EMS. På andre har jeg flere valg. Skjønner ikke hva som gjør at det kun er ett på de fleste ordrene

              Comment


              • #22
                Originally posted by gadyrdal View Post
                Ehhh.... du vet du kan velge mellom flere alternativ? Automatisk legges til den dyreste, men du har gjerne 4-5 alternativer.
                International Registered mail er billigste med sporing, og faktisk nesten alltid raskere enn EMS express. Kaster ikke bort porto på ekspress lenger...
                Med EMS så har du allerede betalt postens spedisjonsgebyr (120.- eller noe slik) ved fortolling av varen.
                Dette gjør at EMS i mange tilfeller er en god del billigere enn vanlig frakt.
                Last edited by Quadrocopter; 14-02-14, 19:13.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by unicus View Post
                  Jeg får bare ett valg på mange ordre, nemlig EMS. På andre har jeg flere valg. Skjønner ikke hva som gjør at det kun er ett på de fleste ordrene
                  Det spørs litt på størrelsen og vekten av det du bestiller. Når jeg bestilte et fly sist med en pakkevekt rundt 6 kg nle det kun EMS. Passerte jeg 7 kilo var det ingen alternativer lengre.
                  Lars Norberg

                  Comment


                  • #24
                    [QUOTE=Lars N;372619]Ta kontakt med de på "live chatten" deres og spør hva som har skjedd, har alltid fått oppfølging der. Er til og med åpen 24/7...


                    Ja hadde jeg bare kommet igjenom den den. sist ventet jeg 45 min uten svar eller tildelt saksbehandler....

                    Ser på dette som litt lotto aldri vunnet der heller... HAHAHA
                    Fredrik S

                    Stingray 500
                    T-Rex 450 L Dominator 6s
                    Tensho Acro Speed
                    Joysway CUB (Riktig farge gul med krigsskader)
                    SBach indor crack.
                    Og div andre unødvendige ting som må være med i hobby rommet.

                    Comment


                    • #25
                      [QUOTE=Stirling;372630]
                      Originally posted by Lars N View Post
                      Ta kontakt med de på "live chatten" deres og spør hva som har skjedd, har alltid fått oppfølging der. Er til og med åpen 24/7...


                      Ja hadde jeg bare kommet igjenom den den. sist ventet jeg 45 min uten svar eller tildelt saksbehandler....

                      Ser på dette som litt lotto aldri vunnet der heller... HAHAHA
                      Tar tid noen ganger, pleier å ta det nå jeg er på jobb så slenger jeg den bare i bakgrunnen så plinger det når det blir svar. Ganske greit å komme igjennom på morgenkvisten. Men tar tid å få svar siden de har mange p tråden samtidig, men får nå alltid svar
                      Lars Norberg

                      Comment


                      • #26
                        Hadde jeg bare kunne sittet ved maskinen hele tiden. går nå ca 15 000skritt i følge skritt tellern i tillegg til det jeg sitter sitter stille som er ca 10-15 min av gangen. Så fortsatt snakk om bingo om jeg får jobb ell har mulighet til papriarbeid om morran gitt.
                        Fredrik S

                        Stingray 500
                        T-Rex 450 L Dominator 6s
                        Tensho Acro Speed
                        Joysway CUB (Riktig farge gul med krigsskader)
                        SBach indor crack.
                        Og div andre unødvendige ting som må være med i hobby rommet.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Stirling View Post
                          Hadde jeg bare kunne sittet ved maskinen hele tiden. går nå ca 15 000skritt i følge skritt tellern i tillegg til det jeg sitter sitter stille som er ca 10-15 min av gangen. Så fortsatt snakk om bingo om jeg får jobb ell har mulighet til papriarbeid om morran gitt.
                          Da får du sette den på når du er hjemme, så får du svinge innom pc'en a og til. Tar fort en ti minutter før du får kontakt og kan fort gå 15 minutter mellom svarene...Men funker bra om du spør meg selv om det kunne vært raskere respons.
                          Lars Norberg

                          Comment


                          • #28
                            Ja må vel bare prøve igjen. Så får man se hva det bringer. Har allerede ordnet det jeg manglet så dette blir jo bare en bonus egentlig. HAHA sier jeg som aldri vinner.
                            Fredrik S

                            Stingray 500
                            T-Rex 450 L Dominator 6s
                            Tensho Acro Speed
                            Joysway CUB (Riktig farge gul med krigsskader)
                            SBach indor crack.
                            Og div andre unødvendige ting som må være med i hobby rommet.

                            Comment


                            • #29
                              Min erfaring er att betalt heller litt mere og få varene dine og kjøp en annen plass!
                              Og den 24/7 tulle med service stemmer aldri, svarer stort sett 12 -15 timer senere. Nå har jeg ventet i 2 dager og enda ikke svar. Kommer til og ta to måneder før jeg får mine 5 7955tg og rearbear og 4 lipo!
                              Om jeg får svar fra dem så får jeg som oftest 2 linjer som dem selv har klart og skrive, og resten av teksten er en sånn ferdig mal som alle sender. Ser mye likheter på mailene fra dem.!
                              AJ Slick 71" hacker a60- Master mezon 120 20x10 xoar raiden 5300mah 50c
                              Aeroworks 540 33gt 18x10 xoar 4titude..
                              Turbo crack beaver on 3s
                              Slick epp 800mm
                              Rear bear on 4s 4,5x5,5
                              EF laser 200 48 hacker a30-14l 13x6,5 xoar

                              Prosjekt: AJ slick 89" Oange- hacker q80-8m master mezon 130 opto 24x10 xoar 5x 7955tg 12s

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by mrloseth View Post
                                Min erfaring er att betalt heller litt mere og få varene dine og kjøp en annen plass!
                                Og den 24/7 tulle med service stemmer aldri, svarer stort sett 12 -15 timer senere. Nå har jeg ventet i 2 dager og enda ikke svar. Kommer til og ta to måneder før jeg får mine 5 7955tg og rearbear og 4 lipo!
                                Om jeg får svar fra dem så får jeg som oftest 2 linjer som dem selv har klart og skrive, og resten av teksten er en sånn ferdig mal som alle sender. Ser mye likheter på mailene fra dem.!
                                Ja du får slike standardsvar i starten, men bruk "live chatten" og velg costumer service, de kan ihvertfall ordne pp litt. Email fungerer kun på product spørsmål. Hobbyking er fint det, men kjø ting som er på lager og velg riktig frakt...
                                Lars Norberg

                                Comment

                                Working...
                                X