Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbyking = slow king

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by mrloseth View Post
    Ja jeg har nå ca 5000.- kr i den pakken jeg da. Og håper d går unna snart. Er d vits å snakke med paypal da?
    iom at du har ett 45 dagers "vindu" på klage via paypal, så bør du utvilsomt opprette sak, dette gir deg trygghet mens du venter.

    viggo

    Comment


    • #47
      Originally posted by mrloseth View Post
      Ja jeg har nå ca 5000.- kr i den pakken jeg da. Og håper d går unna snart. Er d vits å snakke med paypal da?
      Ville uansett tatt kontakt med postens EMS avdeling først for å få en status, de kan som regel hente opp mer info eller ettersøke pakken osv. Deretter kan du for eksempel lage en dispute på paypal.
      Lars Norberg

      Comment


      • #48
        Originally posted by Lars N View Post
        Ville uansett tatt kontakt med postens EMS avdeling først for å få en status, de kan som regel hente opp mer info eller ettersøke pakken osv. Deretter kan du for eksempel lage en dispute på paypal.
        Jeg fikk nå tak i hobbyking inatt på chattn, å nå har dem startet en sak på pakken min. Å da var d bare å vente i 15 dager til, og om jeg da ikke har fått noe, ja da var d bare og vente 15 daget til, og så kunne jeg få pengene mine .. Haha service!
        AJ Slick 71" hacker a60- Master mezon 120 20x10 xoar raiden 5300mah 50c
        Aeroworks 540 33gt 18x10 xoar 4titude..
        Turbo crack beaver on 3s
        Slick epp 800mm
        Rear bear on 4s 4,5x5,5
        EF laser 200 48 hacker a30-14l 13x6,5 xoar

        Prosjekt: AJ slick 89" Oange- hacker q80-8m master mezon 130 opto 24x10 xoar 5x 7955tg 12s

        Comment


        • #49
          Originally posted by mrloseth View Post
          Jeg fikk nå tak i hobbyking inatt på chattn, å nå har dem startet en sak på pakken min. Å da var d bare å vente i 15 dager til, og om jeg da ikke har fått noe, ja da var d bare og vente 15 daget til, og så kunne jeg få pengene mine .. Haha service!
          Synes ikke det er så ille. De fleste venter minimum 30 dager før de refunderer penger. Innen de 15 dagene har nok pakken dukket opp!
          Lars Norberg

          Comment


          • #50
            Joa. Men totalen blir nå da 70 dager :-p
            AJ Slick 71" hacker a60- Master mezon 120 20x10 xoar raiden 5300mah 50c
            Aeroworks 540 33gt 18x10 xoar 4titude..
            Turbo crack beaver on 3s
            Slick epp 800mm
            Rear bear on 4s 4,5x5,5
            EF laser 200 48 hacker a30-14l 13x6,5 xoar

            Prosjekt: AJ slick 89" Oange- hacker q80-8m master mezon 130 opto 24x10 xoar 5x 7955tg 12s

            Comment


            • #51
              Originally posted by Lars N View Post
              Ville uansett tatt kontakt med postens EMS avdeling først for å få en status, de kan som regel hente opp mer info eller ettersøke pakken osv. Deretter kan du for eksempel lage en dispute på paypal.
              Dem kunne ikke hjelpe meg på ems avdelingen, måtte bare ta kontakt med avsender . Så da sitter jeg og vurderer om jeg skal begynne og se meg etter nye 5 stk 7955tg og så får jeg bare selge disse som jeg har kjøpt om dem kommer.
              AJ Slick 71" hacker a60- Master mezon 120 20x10 xoar raiden 5300mah 50c
              Aeroworks 540 33gt 18x10 xoar 4titude..
              Turbo crack beaver on 3s
              Slick epp 800mm
              Rear bear on 4s 4,5x5,5
              EF laser 200 48 hacker a30-14l 13x6,5 xoar

              Prosjekt: AJ slick 89" Oange- hacker q80-8m master mezon 130 opto 24x10 xoar 5x 7955tg 12s

              Comment


              • #52
                Originally posted by mrloseth View Post
                Dem kunne ikke hjelpe meg på ems avdelingen, måtte bare ta kontakt med avsender . Så da sitter jeg og vurderer om jeg skal begynne og se meg etter nye 5 stk 7955tg og så får jeg bare selge disse som jeg har kjøpt om dem kommer.
                Kjøp i så fall 5 stk. HS-5955TG og 1 stk. AA Ni-Mh celle. Da kan du velge Fedex Express som er billig og raskt, pleier å ta 1-4 dager fra den er sendt til den er levert på døra.
                Lars Norberg

                Comment


                • #53
                  Originally posted by tyor View Post
                  hehe 29 des til 14 feb må da bli 1 1/2 måned ikke 2 uker
                  Shit! Hadde ikkje hodet med meg helt der nei! Har store problemer med tid når eg jobber en måned av og på LOL.
                  Synergy E5 med kontronik - scorpion - futaba
                  Resten er for salg:
                  Trex 700 og 450 - MCPX - Blade 450

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Quadrocopter View Post
                    Med EMS så har du allerede betalt postens spedisjonsgebyr (120.- eller noe slik) ved fortolling av varen.
                    Dette gjør at EMS i mange tilfeller er en god del billigere enn vanlig frakt.
                    Fortolling?

                    Verdier under 30$ er tollfritt, og med nedtrekksmeny i checkout er jo det ganske enkelt å få til...
                    Har funka på 73 ordrer til nå...
                    Geir Dyrdal
                    Scale Warbirds of Norway

                    Comment


                    • #55
                      Kan noen fortelle meg hvorfor pakken min ifra Hobbyking nå plutselig befinner seg på Fiji, det er som å reise ifra Oslo til Hamar via Hawai....?? Den ble sendt 20.02 og 22.02 er den på Fiji, hadde flyet tatt riktig kompassretning ved takeoff Hong Kong hadde pakken hvert i Europa istedet for i sydhavet nå....huh...
                      John Arne Sagøy
                      Scale Warbirds of Norway
                      Trønderbataljonen
                      www.scalewarbird.org
                      No guts, no glory

                      Comment


                      • #56
                        Sånn jeg har forstått det så shippes pakker med lipo til Fiji og blir flydd derfra for å unngå regler som forhindrer forsendelse fra Hongkong og Kina...
                        Propellen skal være på toppen!
                        Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

                        Comment


                        • #57
                          Jaja, selvsagt er det noe lipo i pakka....... -lurer litt på hvor lang tid dette kan ta da?... Ikke det at det er noen krise men som dere skjønner så finnes det ikke snø i lavlandet trøndelag og utmerkede flyforhold, bare vinden er sånn nogen lunde da......, det blåser endel...
                          John Arne Sagøy
                          Scale Warbirds of Norway
                          Trønderbataljonen
                          www.scalewarbird.org
                          No guts, no glory

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by spitfire View Post
                            Jaja, selvsagt er det noe lipo i pakka....... -lurer litt på hvor lang tid dette kan ta da?... Ikke det at det er noen krise men som dere skjønner så finnes det ikke snø i lavlandet trøndelag og utmerkede flyforhold, bare vinden er sånn nogen lunde da......, det blåser endel...
                            Fikke pakke via Fiji foren uke siden, tok ca en ukes tid fra den forlot Fiji til den kom til posten her.
                            Lars Norberg

                            Comment


                            • #59
                              Pakken min har nå brukt 44 dager siden den kom ut fra hk sine lokaler, så dette er ikke verst!! Skilpadden har nå kommet til nardia og skillpadden har ligget i dvale dær siden 3 feb. Men han trivest ganske godt dær så han vill ikke til kalde norge med min PAKKe!!!! Fuck jævla skilpadde! I treng mine servoer!!! Att jeg ikke bare betalte 1000.- mere og kjøpte 7955 noen annen plass!
                              AJ Slick 71" hacker a60- Master mezon 120 20x10 xoar raiden 5300mah 50c
                              Aeroworks 540 33gt 18x10 xoar 4titude..
                              Turbo crack beaver on 3s
                              Slick epp 800mm
                              Rear bear on 4s 4,5x5,5
                              EF laser 200 48 hacker a30-14l 13x6,5 xoar

                              Prosjekt: AJ slick 89" Oange- hacker q80-8m master mezon 130 opto 24x10 xoar 5x 7955tg 12s

                              Comment


                              • #60
                                Har prøvd å legge til Ni-Mh batterier og flere andre batterityper uten at jeg får Fedex express som valg

                                Comment

                                Working...
                                X