Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbyking = slow king

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by unicus View Post
    Har prøvd å legge til Ni-Mh batterier og flere andre batterityper uten at jeg får Fedex express som valg
    Kan være du har for mye vekt, sist jeg bestilte stoppet den på 3 kg
    Lars Norberg

    Comment


    • #62
      Jippi. Min har nå brukt 47 dager og ligger forsatt godt i nadia ))
      Paypal kunne ikke hjelpe med grunnet jeg skulle ha spurt før de hadde godt 45 dager!
      AJ Slick 71" hacker a60- Master mezon 120 20x10 xoar raiden 5300mah 50c
      Aeroworks 540 33gt 18x10 xoar 4titude..
      Turbo crack beaver on 3s
      Slick epp 800mm
      Rear bear on 4s 4,5x5,5
      EF laser 200 48 hacker a30-14l 13x6,5 xoar

      Prosjekt: AJ slick 89" Oange- hacker q80-8m master mezon 130 opto 24x10 xoar 5x 7955tg 12s

      Comment


      • #63
        den kan ligge i oslo selvom der står nadia på tracking din det gjore min pakke 16 dager lå den stanbye i oslo før de gad å opdatere tracking så ikke altid hk sin feil

        Comment


        • #64
          Nei hk har vell ikke mere å gjøre med pakken den nå, men fijii post svarer ivertfall ikkje, har ringt posten norge, og dem
          Finner ingen ting.
          AJ Slick 71" hacker a60- Master mezon 120 20x10 xoar raiden 5300mah 50c
          Aeroworks 540 33gt 18x10 xoar 4titude..
          Turbo crack beaver on 3s
          Slick epp 800mm
          Rear bear on 4s 4,5x5,5
          EF laser 200 48 hacker a30-14l 13x6,5 xoar

          Prosjekt: AJ slick 89" Oange- hacker q80-8m master mezon 130 opto 24x10 xoar 5x 7955tg 12s

          Comment


          • #65
            Noen som vet om det er posten som får sendings nr som
            Er på ee373737383fj til slutt?
            Pakken står nå som skannet i norge via postfijii sine hjemesider, men posten sier dem ikke har noe pakke.
            AJ Slick 71" hacker a60- Master mezon 120 20x10 xoar raiden 5300mah 50c
            Aeroworks 540 33gt 18x10 xoar 4titude..
            Turbo crack beaver on 3s
            Slick epp 800mm
            Rear bear on 4s 4,5x5,5
            EF laser 200 48 hacker a30-14l 13x6,5 xoar

            Prosjekt: AJ slick 89" Oange- hacker q80-8m master mezon 130 opto 24x10 xoar 5x 7955tg 12s

            Comment


            • #66
              det stod på mine tracking nr også så det er posten /bring .men er den skannet i norge så har den ligget lenge her som jeg skrev .ligger på import avd da og blir nok der en liten veka fær de gidder å opdater tracking

              Comment


              • #67
                Originally posted by mrloseth View Post
                Noen som vet om det er posten som får sendings nr som
                Er på ee373737383fj til slutt?
                Pakken står nå som skannet i norge via postfijii sine hjemesider, men posten sier dem ikke har noe pakke.
                Det samme skjedde med meg. Det var Posten som leverte den ut til slutt. Det tok vel et par uker fra Post Fiji mente at den hadde ankommet Norge til Posten sin sporing sa at den var ankommet. Jeg stoler vel mere på trauste Posten Norge enn Post Jubalong Fiji sin sporing.
                Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                Anything worth doing is worth overdoing!

                Comment


                • #68
                  Den var scannet ankommet 23 feb. Oppdatert 26 feb med vidresending. Men posten har ikke noe å gå etter. Men da får vi se om litt da.
                  AJ Slick 71" hacker a60- Master mezon 120 20x10 xoar raiden 5300mah 50c
                  Aeroworks 540 33gt 18x10 xoar 4titude..
                  Turbo crack beaver on 3s
                  Slick epp 800mm
                  Rear bear on 4s 4,5x5,5
                  EF laser 200 48 hacker a30-14l 13x6,5 xoar

                  Prosjekt: AJ slick 89" Oange- hacker q80-8m master mezon 130 opto 24x10 xoar 5x 7955tg 12s

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Lars N View Post
                    Kan være du har for mye vekt, sist jeg bestilte stoppet den på 3 kg
                    Bestillingen jeg har tenkt å kjøre nå er på 1600g inkludert AA batteriet. Fortsatt bare EMS og international tilgjengelig

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by unicus View Post
                      Bestillingen jeg har tenkt å kjøre nå er på 1600g inkludert AA batteriet. Fortsatt bare EMS og international tilgjengelig
                      Rart, den kommer opp hos meg som Fedex Priority. Kan hende den ikke kan velges om det er en stor eske eller noe. Kan jo også være at du kanskje har for få ordre til å velge den, er noen ganger det har noe å si, hvilken kundekategori du er i :P
                      Lars Norberg

                      Comment


                      • #71
                        Kan være at du er platinum og ikke jeg. Kan du prøve å legge en turnigy 9xr med frsky modul og et batteri i og se?

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by unicus View Post
                          Kan være at du er platinum og ikke jeg. Kan du prøve å legge en turnigy 9xr med frsky modul og et batteri i og se?
                          Samme her! Fedex muligheten forsvinner når jeg legger inn 9xr. Kan være noe med at det er en slik JIT vare. Men du kan velge denne frakten:

                          International (Registered) Air Mail 1.5kg No Lipo $23.59

                          Den er billig og ganske rask, tar rundt 7-14 dager.
                          Lars Norberg

                          Comment


                          • #73
                            Og via malaysia i stede for Fiji :P
                            Rasmus Fauske
                            TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
                            http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.no

                            Comment


                            • #74
                              Hehe.. Tar litt tid å komme inn i HK systemet

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by unicus View Post
                                Hehe.. Tar litt tid å komme inn i HK systemet
                                Mye ting å tenke på spesielt når de har så mange fraktalternativer, men synes det fungerer utrolig bra etter snart 50 ordre
                                Lars Norberg

                                Comment

                                Working...
                                X