Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbyking = slow king

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ja da har vi passert 90 dager siden jeg kjøpte varer for 686$ og ingen varer og ingen penger! Jeg har ivertfall handlet min siste gang på hk.
    Pengene mine var liksom ført tilbake for 20 dager siden, men neida, det viste seg bare å vare tull. Så nå er det etterforskning i hvor pengene mine er nå blitt av noa.. Haha. Ikke bare pakka som er borte, men pengene også! For en gjeng med idioter!!
    AJ Slick 71" hacker a60- Master mezon 120 20x10 xoar raiden 5300mah 50c
    Aeroworks 540 33gt 18x10 xoar 4titude..
    Turbo crack beaver on 3s
    Slick epp 800mm
    Rear bear on 4s 4,5x5,5
    EF laser 200 48 hacker a30-14l 13x6,5 xoar

    Prosjekt: AJ slick 89" Oange- hacker q80-8m master mezon 130 opto 24x10 xoar 5x 7955tg 12s

    Comment


    • #77
      Originally posted by mrloseth View Post
      Ja da har vi passert 90 dager siden jeg kjøpte varer for 686$ og ingen varer og ingen penger! Jeg har ivertfall handlet min siste gang på hk.
      Pengene mine var liksom ført tilbake for 20 dager siden, men neida, det viste seg bare å vare tull. Så nå er det etterforskning i hvor pengene mine er nå blitt av noa.. Haha. Ikke bare pakka som er borte, men pengene også! For en gjeng med idioter!!
      Hvordan får di til dette? Tilbakebetalingen burde jo gått via Paypal?

      Comment


      • #78
        Er en fin en her også

        Kundeservice Hobbyking - (RS) Radiostyrt.no
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #79
          Mye pussig med HK.

          Etter tips fra Flypilot, adderte jeg et lite penlight batteri til min ordre.De er gjerne listet opp under " Others also orderered the following items", og VIPS, så kommer Fedex opp som fraktalternativ. Da kommer pakken i løpet av få dager, på døra.

          Men det koster jo litt.
          Dont expect, inspect.
          Fun Police everywhere!

          Comment

          Working...
          X