Announcement

Collapse
No announcement yet.

Paring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Paring

    Er det mulig å bruke en DX5/DX6 med en slik 大龙网_跨境电商B2B商机平台_移动端跨境贸易新体验 for å få bedre kontrol ? Helien i seg virker ok.

  • #2
    Neppe.
    Jeg kan ikke Kinesisk men hvis du ser på antenna så virker det som om radioen er basert på et eller annet gammelt sende system, ikke 2.4GHz som brukes av Spektrum.
    Jeg kan heller ikke finne noe som minner om DSM (Spektrum sin overførings standard) i teksten.

    Comment


    • #3
      Skal du bruke Spektrum radio må du se på E-Flites Blade serie. Sjekk ut 120SR, det er et singelrotor helikopter med tilnærmet samme stabilitet som et med dobbelrotor, men som også kan fly veldig raskt. I såkalt BNF, uten radio, så blir det billigere å handle det i Norge enn det du linker til. Evt så kan du vente på Blade 200 SR, et større helikopter med SAFE teknologi som bla retter opp heli'et i en fei når du slipper stikkene eller trykker inn en panikk knapp. Det er dog i en annen prisklasse og er ikke ventet før til sommeren.

      Comment


      • #4
        Takker - misstenkte at det ikke var så enkelt, nei...
        Vel, brukbar for trening likevel.

        Blade 200 høres midt i blinken ut

        Comment


        • #5
          Spørs om det ikke blir en slik på meg ja, om den ikke blir for dyr. Jeg hadde en Blade 120SR og syntes den var morsom nok, men den ble fort veldig liten, så jeg har hatt lyst på et større, men like lettflydd heli en stund.

          Comment


          • #6
            Har et oppgradert 120sr stående som blir lite brukt, er klar for noe større, så om du er interessert så så jeg for meg ca 1200 for dette.
            Dette inkluderer nesten komplett sett reservedeler, 5 batterier, og heliet er oppgradert med carbon Understell, flybar, samt metall swashplate.

            Comment


            • #7
              Har en trex 450 hvis du vil ha noe med mer kvalitet
              Kjell Ove
              ---------------------------------------------------------------------------------------------------
              Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

              Comment


              • #8
                Jeg hadde sjekket prisene på diverse E-Flite Blade -produkter, mange selger nå ut "fjorårets" modeller til en latterlig lav pris. Ikke norske forhandlere derimot (så langt jeg har sett), men utenlandske som feks. A Main Hobbies. Alle HH/E-Flite/Blade -produktene som er merket med BNF (bind'n fly) kan pares med Spektrum radioer.

                Comment


                • #9
                  Har hatt noen SR120 i min tid og har gitt fra meg noen vil folk som vil prøve og fly litt da det er enkelt og reparere osv. Ser generelt at det finnes mange vesentlige større modeller som blir solgt utenom hobbyforretninger osv, typiske like det som i starten av tråden.

                  Vil oppfordre alle som har lyst å kjøpe eks helikopter og tenke igjennom følgene, har forhandleren faktisk et godt utvalg av reserve deler og vil dette også holde seg i framtiden? Hvis svaret er nei, så ikke kjøp men velg noe annet ....

                  Fasiten blir kjente merker fra seriøse forhandlere.... For uansett, deler trengs over tid... Er en natur lov det er vanskelig å fly seg bort fra....
                  Audun Johnsrud
                  Nittedal - HMFK

                  * Flyr divserse planker og noen visper.
                  En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

                  Comment


                  • #10
                    Så sant som sagt ! En naturlov er at for oss nybegynnere går 'farkostene' i bakken først som sist og da vil man ikke ha en kostbar sak i andre enden av tråden...

                    Riktige fly / helier står på tur til sommeren !

                    Comment

                    Working...
                    X