Announcement

Collapse
No announcement yet.

deler til min cessna 182 skytrainer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • deler til min cessna 182 skytrainer

    hei! har kjøpt meg en fms Cessna 182 skytrainer. jeg er helt ny i denne hobbyen og trenger sikkert litt hjelp framover det første jeg lurer på er hvor jeg kan få tak i deler til det. Hvet de har noe på rcbutikken.no, men de har ikke det jeg trenger skulle hatt cowling, landingsunderstell og spinner+++. hjelp mottas med et stort takk!

  • #2
    Hei

    Velkommen som modellflyger. Du får mye glede av denne hobbyen fremover. Ser på ebay at de har propeller og spinner (søkte bare på fms cessna 182 skytrainer). Så har nå absolutthobby.no mange FMS modeller. Prøv en epost dit - pleier å være rask respons der.
    Lykke til

    Comment


    • #3
      jeg kjøpte faktisk flyet på absolutt hobby bor ikke så veldig langt unna der må nok handle der ifra. har tenkt på ebay også, men rart det ikke er en norsk nettside med de fleste delene tilgjengelig.

      Comment


      • #4
        Hei!

        Forside - T K TRADING Torbjørn Kristensen har jo en del på lager?
        Hvis ikke han har det du trenger, så får han i alle fall tak i.

        404 - Siden finnes ikke - T K TRADING Torbjørn Kristensen
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          ja var noe der men lite til min type. må nok kontakte en forhandler og få de til og bestille

          Comment


          • #6
            Det mest naturlige er jo og kontakte butikken du handla med , absolutt hobby.

            Comment


            • #7
              skal gjøre det har heldigvis ikke gått med noen deler enda (flaks) hadde ikke snøen vært her hadde det ikke vært så mye igjen av den :P

              Comment


              • #8
                Du har ikke noe klubb i nærheten som kan hjelpe deg litt igang da?
                Det kan lønne seg, ellers kan du bli fort lei, visst det blir mye crash
                Lykke til da��

                Comment


                • #9
                  har noen i nærheten har blitt noen crasher til nå, men nå begynner jeg og få det til litt så hvis jeg flyr litt hver dag burde jeg jo bli bedre er lettvint og fly her for har jorde både nedenfor huset og siden av huset så slipper og reise langt for og fly

                  Comment

                  Working...
                  X