Announcement

Collapse
No announcement yet.

DX8 update

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DX8 update

    de som har ikke fårt med seg så er det ny update 3,01 til DX8 , sinns de har vart dårligt med å sender mail
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

  • #2
    Har en sånn radio, hvordan får jeg den oppdateringa, hvordan få den inn på radioen?

    Comment


    • #3
      Gå til Spektrum sine sider og registrer deg. Der får du tilgang til filen som du laster inn på minnbrikken. Sett i brikken og skru på radioen så går alt av seg selv, såre enkelt.

      Comment


      • #4
        Har prøvd det men dem godtar ikke serenummret jeg taster inn og det er det riktige, riktig skrevet er det å.

        Comment


        • #5
          Har du kjøpt radioen brukt? Da har sikkert forrige eier registrert serienummeret i sitt navn, han må derfor slette det.

          Spiff
          TRex 250 | TRex 450 Pro V2 DFC Beast X |TRex 450L Dominator Beast X |TRex 500 DFC V-Bar | TRex 500 Beast X | TRex 550 ​V-Bar |Gaui X5 Beast X |TRex 600N Beast X |Synergy E5 Beast X |

          Spektrum DX18

          Youtube:
          http://www.youtube.com/channel/UCB69FEKD5skQDfiNJehjNJA

          Comment


          • #6
            kjøpte radioen helt ny, akkurat ankommet butikken når jeg kjøpte den.

            Comment


            • #7
              då tar med den til butikken så får dem fixa detta eventuellt bytt radio
              Goblin 700 : vbar 5,3 pro
              Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

              HD 500 Cell : brain2

              DX9

              Comment


              • #8
                er bare det at butikken har gått konk.

                Comment


                • #9
                  Sjekk bakerst i manualen - der finner du adressen til et servicesenter for Europa (hvis modellen er kjøpt her og ikke i USA)
                  Send en e-mail eller ring dem og du får hjelp

                  Finner du ikke noe i manualen så søk på google etter horizonhobby - da dukker det opp et senter i UK
                  Last edited by Quadrocopter; 20-04-14, 21:05.

                  Comment


                  • #10
                    Er det ingen som har oppgradert sin radio som kan maile filen videre? Er på ferie med nettbrett så jeg får ikke gjort det selv før jeg kommer hjem.

                    Comment


                    • #11
                      En ting er selve fila men radioen bør definitivt komme riktig inn i Spektrum support systemet slik at han ikke trenger å gå igjennom samme runde ved neste oppgradering!

                      Comment


                      • #12
                        Jeg mener at hver oppdateringsfil knyttes opp mot serienummeret på kontrollen, så man ikke kan dele filen med andre...
                        T-Rex 550E DFC, Castle Ice 100, AR7200BX
                        T-Rex 550E DFC, Jive ESC, AR7200BX
                        T-Rex 450 SE V2
                        Spektrum DX8

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by asbjorne View Post
                          Jeg mener at hver oppdateringsfil knyttes opp mot serienummeret på kontrollen, så man ikke kan dele filen med andre...
                          yes
                          Note: All software files are unique to the serial number registered online and will only work with the matching transmitter. Using an SAX file created from a different account or serial number will fail.
                          Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                          Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                          HD 500 Cell : brain2

                          DX9

                          Comment

                          Working...
                          X