Announcement

Collapse
No announcement yet.

er det mulig å få autobalansering på høyde/sideror stikka når den slippes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • er det mulig å få autobalansering på høyde/sideror stikka når den slippes

    Hei

    Jeg er helt fersk, men har startet med å kjøpe meg RealFlight 7 og en JR XG8 radio. Jeg har bestilt alle deler for å sette sammen et quadrocopter (F450 ramme) - men har som sagt startet å trene med sim.

    Problemet mitt er når jeg flyr Quadrocopter med RF7 så tilter jeg maskinen i ulike retninger ved hjelp av høyre stikke (mode 2) men jeg kunne ønsket meg at når jeg slipper stikka så går maskinen tilbake i balansepunkt (0-punkt) - slik det fungerer nå så må jeg rette opp med å dra stikka i motsatt retning og det ligger hele tiden en "memory" for siste bevegelse liksom...

    Er dette innstillinger på radioen, eller er det valg som må gjøres i RF7 eller er det bare slik det er?

    Setter pris på litt hjelp om noen kjenner til dette og som kan gi noen råd?

    M
    Nybegynner med JR XG8 og RealFlight 7
    Bygger egen Quad basert på F450 Ramme
    Forsiktig optimist...

  • #2
    Det du spør om kalles autoleveling, og er noe som flere quader har, men egentlig er det kontrolleren som styrer dette. Så spørsmålet er om kontrolleren du har kjøpt kan dette eller ikke. Fant forøvrig denne på siden for nedlasting av RF modeller, kanskje den kan hjelpe?

    Comment


    • #3
      ok, Kyrre. Det forklarer jo en hel del. I denne omgang så er det jo en virtuell modell i RF7 jeg snakker om, så kan hende denne simulerte modellen ikke har dette. Jeg fulgte linken din og har lastet ned den samme quaden bare i stabilisert versjon, den fungerte utmerket. Langt lettere å fly for en nybegynner...

      Apropo mitt byggeprosjekt så har jeg en liten logg her


      M
      Last edited by Bluecity; 13-03-14, 14:00.
      Nybegynner med JR XG8 og RealFlight 7
      Bygger egen Quad basert på F450 Ramme
      Forsiktig optimist...

      Comment

      Working...
      X