Announcement

Collapse
No announcement yet.

Axial SCX10 Trail Honcho 1/10th 4WD - RTR og en HPI Savage XS Flux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Axial SCX10 Trail Honcho 1/10th 4WD - RTR og en HPI Savage XS Flux

    Vurderer å selger en Axial SCX10 Trail Honcho 1/10th 4WD - RTR for 2500,-Og en HPI Savage XS Flux RTR for 2300,-AXIAL:Med Axialen er det med ett sett ekstra dekk på felg med samt en pose med slitedeler og 2 stk 2S 5000mah lipo batterier.Er satt på skjermer på denne og takgrind med lys, denne er ikke koblet til.Bilen er brukt men i bra stand og kjørbar ut av eska.Fikk denne som en del av en byttehandel men jeg fokuserer hovedsaklig på helikopter så er redd for at denne blir lite brukt.Dette er ikke et fartsmonster men en klatrebil/crawlerHPIette er en skikkelig råtass med mulighet for hastigheter opp mot 100 km/t med rette drev og batteri oppsett.Som du ser av bildene følger det med masse dekk på felg her og deler.Det står en flett ny original motor på denne og pinion.Chassie er og flett ny.Den er og oppgradert med en bedre og mer strømsterk esc med eget programmerings kort som følger med.Kan og få med en enkel 2/3S lipolader ved kjøpDenne er og en del av en byttehandel, jeg har kun prøvd den 2 ganger og den går som ett uvær men er som sagt mer opptatt av helikopter og det er bedre at denne havner i hendene på noen som kommer til å bruke den enn at den bare en skjelden gang ser dagslys hos meg.Denne koster ny 3200,- på elefun men husk at i denne pakken her får du med batterier, drev, slitedeler, masse dekk og en oppgradert bil, kan og få med en enkel 2/3S lipolader ved kjøpTrenger du lader til batteriene så sjekk mine andre annonser, har flere billige ladere for salgHar du spørsmål må du bare fyre løs men jeg er ikke spesielt inne på bil, kan godt hende du vet mye mer enn meg.N.B Kjøper betaler fraktKan sendes i oppkrav mot forskudd på 600,- for å dekke eventuelt tapte fraktutgifter ved uavhented pakke som har skjedd meg før.Ved betaling på forskudd sendes pakken for 150,- som er postens sats for egenemballert norgespakke

    More...
Working...
X