Announcement

Collapse
No announcement yet.

C-206 Hornet 1/4 Skala (4 Meter)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C-206 Hornet 1/4 Skala (4 Meter)

    Selger min 4 meter skala seiler grunnet andre prosjekter.Modellen er en Graupner Glassflugel C-206 Hornet i skala 1/4.Den er helt flyklar og kan levere RTF med mottaker (AR10000) om kjøper bruker Spektrum radio.Modellen har:Graupner Servoer på flaps og balanseror (4 stk),Hitec HS-65HB servoer på høyderor (2 stk),Power HD servoer på sideror, understell og slepeutløser.3300 MaH NiMH pakke til mottaker strøm,JR plugg med lade socket.Pilot figur (som enkelt kan byttes ut dersom man ikke er enig i mitt valg av pilot )Slepe utløser og opptrekkbart hjul er orginalt ekstrautstyr fra Graupner.Transport er ikke så vrient da både vinger og høyderor er avtagbart og jeg har bygd modellen med plugger som gjør den raskt å demontere og sette sammen modellen.Modellen flyr kjempefint og er lett å fly og lande på hang. Jeg har aldri benyttet den til slep selv, men kan ikke tenke meg at dette blir noe vanskelig, grunnet veldig snille flyegenskaper og utløser sitter på plass i nesa.En kjempefin allround modell som trenger ett nytt hjem.Modellen kan sendes for kjøpers regning og risiko dersom det ønskes, men ønsker at noen henter dersom det er mulig, kan være behjelpelig med levering innenfor rimelig kjøreavstand.Ta gjerne kontakt på mobil 41 56 52 76 eller på mail lbjoergo@yahoo.no dersom du har fler spørsmål eller bare vil slå av en prat

    More...
Working...
X