Announcement

Collapse
No announcement yet.

T-rex 700E PRO Flybarless Ønsker bud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T-rex 700E PRO Flybarless Ønsker bud

    T-rex 700 F3C oppgradert med original flybarless hode, forgjengeren til DFC hode, er ikke flydd etter oppgraderinger av hode og motor.Denne er i meget god stand og uten skader.Ønsker bud!!Denne vurderes kun solgt og useriøse bud blir ikke besvart da jeg ikke har behov for å selge den.Men som vanlig klør jeg i fingrene etter nye byggeprosjekt og får jeg ett fornuftig bud blir salg sterkt vurdert.N.B Bytte er ikke aktuelt, kun rent salgDet følger med en Skookum 720 flybarless gyro, en av det bedre gyroene på markedet, denne har og muligheter til å stilles inn på selvstabilisering og kan gjøres meget enkel å fly, egner seg godt for "uerfarne" piloter og filming da den gjør heliet ekstremt stødig men kan og selvfølgelig stilles inn for poten 3D flyvning.Følger og med S-bus kabelovergang for bruk med Futuba radioerDen er og oppgradert med en kraftigere motor, en Align 800MX og Origianl motor blokk er oppgradert med ett bedre system fra KDE som tillater bruk av andre typer pinion og motorhastigheter da du kan slide feste, dette blir regnet for noe av det vasseste i heliverden av oppgraderinger.Den gamle følger selvfølgelig med.Ellers er alt annet originalt align av elektronikk og det følger med noen oppgraderinger som drev som jeg har bestilt, dette er sterker maingear, torqtubedrevN.B Kjøper betaler frakt og betalingsmåte avtales

    More...
Working...
X